Plussanneita

f0394dc35073edb6480d06f6db79e8b1


Plussa vai ei? Laskurin mukaan olisi nyt 3+4. Onko edes realistista vielä plussata.
 
Juu kyllä se nyt munkin mielestä plussaa näyttää :)

Onnea! Mä kans oottelen että joskos oma plussa vähän vahvistuis niin vois alkaa hyppii tasajalkaa :smug:

Näillä näppäimillä laskettuaika ois 30.7 mutta ei nuolaista ennenkun tipahtaa:p
 
Mulla pe ja la hyvin samanlainen haalea viiva. Mutta tänään oli jo selkeä plussa! :) Laskurien mukaan laskettuaika olis 29.7.
 
Mulla pe ja la hyvin samanlainen haalea viiva. Mutta tänään oli jo selkeä plussa! :) Laskurien mukaan laskettuaika olis 29.7.
 
On nää tosiaan sellasia piinapäiviä.:rolleyes: Odottelen nyt menkkojen myöhästymistä ja uusin testin. :) Toivottavasti vahvistuisi.
 
Joo on tää kyllä! Pidän apteekkarit leivissä kun käyn ostelees noita testejä :)

Itellä takana yks keskenmeno joten hieman pessimistinen näkökulma mutta jos ei yritä niin ei ainakaan onnistu :wink
 
Womn minulla myös keskeytynyt km v. 2010, siksi ei osaa oikeen iloita tai unelmoida tulevasta vaikka iloinen asia uusi raskaus onkin.
Toivottavasti siellä tartutaan kunnolla matkaan ja synnytään loppukesästä. :)
 
Kuuurankukka, sama juttu täälä, siis keskeytynyt keskenmeno. Tosin mulla tuoreempi, todettiin syyskuussa rv12 ultrassa, oli keskeytynyt jo rv7.

Nyt siis ekasta kierrosta km jälkeen tämä "plussa". Toivotaan että molemmilla onnistuis, ollaan se ansaittu :wink
 
Womn: Mulla myös todettiin 12+0 ultrassa oli lopettanut kasvun 8+4. Kävin samaisessa raskaudessa alkuraskaudenultrassa vkolla 7 ja kaikki oli oikein hyvin silloin.
 
Kuuurankukka: No aika kakka homma sullakin.. :sad001 ootko muuten mistäpäin jos saa kysyä? Ite oon Tampereelta ja 30v.
 
Takaisin
Top