Plussanneita

Tää on niin jännää, kun aiemmin oon saanu plussan vasta pari päivää ennen kuin ois pitäny menkat alkaa tai vasta sen jälkeen. :D
 
Digitesti näytti perjantaina 2-3 viikkoa hedelmöittymisestä. Ja normitestit vahvistuneet mut testiviiva ei (vielä) yhtä vahva ku kontrolliviiva. Eilen tuhrutteli ruskeaa ja tänään vähän ihan vertakin. Edelleenkään ei kovin luottavainen olo kun niin pian kierukan poistosta tuo plussa tärähti. :sad001 Oon yrittäny ettiä tietoa mistä tuo tuhruttelu/pieni vuoto johtuu (ei kipuja, korkeintaan vähän menkkajuilintaa), mutta en oikein ole löytänyt. Joka puolella lukee kyllä että se voi olla ihan normaalia mutta helpottais ku tietäis silti mistä se vois johtua... :sad001 Soitan huomenna neuvolaan ja pyydän päästä ultraan näiden tiputtelujen ja epävarman lasketun ajan takia, katsotaan kuin käy.

I L O N A

Rv. n. 5+2 ?

Minä siirryn takaisin kuumeilijoihin. Verinen vuoto jatkuu edelleen ja tein tänään ihan perus liuskatestin (joka näytti vielä viime viikolla suht. vahvaa viivaa), se oli haalistunut lähes näkymättömäksi. Eli kesken se meni kuten olen vähän alusta asti epäillytkin. Ei ollut kroppa vielä valmis raskauteen kierukan jäljiltä (tämä on vain oma epäilyni km:n syystä, oikeaa syytähän ei tiedä kukaan). Mutta tästä ei lannistuta, vasta kuitenkin yk2 käynnistyi keskenmenon myötä ja jospa tärppää uudestaan pian kun tuo ensimmäinenkin nappasi noin nopeasti.

Hirveän paljon onnea teille muille jatkoon, perässä tullaan, toivottavasti pian! :wink Täytyy olla optimistinen joten jospa sitten pääsisin syyskuisten listalle. :)
 
Minä siirryn takaisin kuumeilijoihin. Verinen vuoto jatkuu edelleen ja tein tänään ihan perus liuskatestin (joka näytti vielä viime viikolla suht. vahvaa viivaa), se oli haalistunut lähes näkymättömäksi. Eli kesken se meni kuten olen vähän alusta asti epäillytkin. Ei ollut kroppa vielä valmis raskauteen kierukan jäljiltä (tämä on vain oma epäilyni km:n syystä, oikeaa syytähän ei tiedä kukaan). Mutta tästä ei lannistuta, vasta kuitenkin yk2 käynnistyi keskenmenon myötä ja jospa tärppää uudestaan pian kun tuo ensimmäinenkin nappasi noin nopeasti.

Hirveän paljon onnea teille muille jatkoon, perässä tullaan, toivottavasti pian! :wink Täytyy olla optimistinen joten jospa sitten pääsisin syyskuisten listalle. :)
Voi ei :/ Pahoittelut ILONA! Ihanan positiivinen olet! Toivotaan että tärppää pian uudelleen ja pysyy mukana!
 
Voi ilona. Mä kävin saman läpi 2 viikkoa sitten meni kesken 6+1 :sad001 nyt jo on uus kierto ja ovis vissii on tänää. Juili sen verran aamusella. Tähän kiertoon en ottanu testejä. Tulee jos on tullakseen
 
Tänään sain plussan :wideyed:, ehkä hieman yllättäenkin kun 14.11. olin tuulimunan kaavinnassa (lääkkeellinen tyhjennys epäonnistui) ja kuukautisia ei tässä välissä siis ollut.

Viikolla oli vuotelua parina päivänä ja pe tuli kirkasta lorinavuotoa, joten kuvittelin kuukautisten alkaneen ja nautiskelin pe viiniä... Toivottavasti en nyt liikaa hallaa tehnyt parilla lasillisella :oops:.
 
Moi, ensimmäistä viestiä tänne. Kaikki tuntuu niin uskomattomalta, mutta kai se on uskottava :) Tein positiivisen raskaustestin tällä viikolla, neuvolaankin olin yhteydessä, mutta aikaa en ole vielä saanut. Siksi la ei ole mitenkään varmaa, kun kierrotkin olleet mitä on, mutta luulisin että la voisi olla n. 20.8.2017 ❤

Ps. Voinko ilmoittaa itseni tuonne plussanneita-ketjuun, vaikka en ole vielä käynyt neuvolassakaan...?
 
Niin plussa listaan?
Antaa mennä vaan.. En minäkään ole käyny neuvolassa vielä..
Jos on aikoja niin välipäivinä jos ei niin menen vasta tammikuun puolella :) n
 
Moi, ensimmäistä viestiä tänne. Kaikki tuntuu niin uskomattomalta, mutta kai se on uskottava :) Tein positiivisen raskaustestin tällä viikolla, neuvolaankin olin yhteydessä, mutta aikaa en ole vielä saanut. Siksi la ei ole mitenkään varmaa, kun kierrotkin olleet mitä on, mutta luulisin että la voisi olla n. 20.8.2017 ❤

Ps. Voinko ilmoittaa itseni tuonne plussanneita-ketjuun, vaikka en ole vielä käynyt neuvolassakaan...?

Toki voit laittaa itsesi listalle :) Tervetuloa! Tosi monella laskettuaika muuttuu vielä ultrassa
 
Toki voit laittaa itsesi listalle :) Tervetuloa! Tosi monella laskettuaika muuttuu vielä ultrassa

Toi on mun mielestä ihanaa kun plussa listassa (melkein) jokainen on kirjoittanut että La muuttuu..
Kun veikkaan että se muuttuu vähä jokaisella :)

Neuvola ei kai muuttanut kumminkaan La.ta neuvola korttiin jos on alle 4pvä eroa? Vai miten se meni?
 
Mulla viimeks vaihdettiin yhdellä päivällä! Kätilö sanoi ultran jälkeen, että ei vaihdeta, mutta ilmeisesti kirjoitti korttiin väärin ja th oli sitä mieltä, että täytyy vaihtaa kun korttiinkin vaihdettiin.. Hohhoi. No poika kyllä noudatti alkuperästä la:aa..
 
Täällä plussatiin tänään. Varovaisin mielen olen kyllä vielä kun lokakuussa oli kkm jonka jälkipyykkiä kesti kuukauden verran. Mutta yhdet kuukautiset ehti välissä olla ja toivotaan että kroppa on valmis uuteen raskauteen :Heartred Laskettu aika olisi laskurin mukaan 22. elokuuta, eli viikoilla 4+5 mennään.
 
Tänään tuli haalea plussa testiin eli huomenna täytyy mennä ostamaan digi ja katsoa mitä se näyttää. Mulla on lyhyt kierto ja sen mukaan jos laskee niin 26.8. olis LA. Ensimmäinen siis toivottavasti tulossa ja pysyy mukana. :)
 
Plussasin 12.12, viimeksi kesäkuussa mutta päättyi tuulimuna/keskenmenoon ja tyhjennykseen. En silloin uskaltanut liittyä foorumeille, ja jälkeenpäin katsottuna ihan hyväkin.

Nyt olis 6+3, ja LA laskureiden mukaan 11-13.8

Päätin nyt uhmata kohtaloa ja liittyä vaikka pelko onkin että käy samalla tavalla kuin kesällä. :rolleyes:

Onnea kaikille plussatesteistä, tsemppiä odotukseen ja paljon tarrasukkia! :love2:love7
 
Takaisin
Top