Plussanneita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja womn
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea plussista!

Varhaisultraan menen.oon varannu viikolle 8+2 juuri ennen joulua. Meinaan käyttää hyödyksi duunin tarjoaman kerta vuoteen gynekäynnin :D

Onnea kaikki uudet plussat! :happy:

Mä kans varaan yksityiseltä ajan ultraan vielä joulukuulle jos nyt ens viikolla tulee hyviä uutisia. Mun mielestä on hintansa väärtti, kyllä sitä rahaa on turhempiinkin menny. Esim niihin 20 raskaustestiin mitä ostin :joyful:

Mutta jokanen taklaa tyylillään :)

Kyfi oliks sulla viikkonäytöllinen testi? Paljonko viikkoja oli? Mä kävin hakemassa sen ja apteekin oman vielä tänään apteekista :D
Mulla oli ihan prismasta ostettu halppis testi. Tuli vaan tunne testata ja en ollut edes pidätellyt sen enempää kun aattelin että nega niinkuin aina. Nyt sainkin haamun. 2.8 la. Aamulla saan sitten aamu pissistä tehdä testin. Viimeks alkoi vuoto 5+0 :( :(
Nyt siis 4+2

Oi ompa tullut paljon uusia plussia, onnea kaikille! Ite oon tehny vast yhden testin tän viikon maanantaina tosiaan, mikä näytti sen 1-2. Nyt ajattelin et ens viikolla tekis uudelleen ja jos näyttöön tulee 2-3, voisin alkaa neuvolaan soittelee. Pakko on kuitenkin mielenrauhan vuoks tehdä se toinen, ku vast niin alussa ollaan!

Mäkin oo tehny vasta yhden Apteekin oman testin. Mutta se toinen testi oottelee niin varmaan pakko se tehdä ens viikolla ja katsoa vahvistuuko viiva...

Jotenki ei vielä osaa ajatella olevansa raskaana:woot: Kai se on tää vähäoireisuus ja toisaalta se että esikoinen antaa muuta ajateltavaa....
Koskahan sitä oikeasti alkaa uskoa?
Koska meinaatte soittaa neuvolaan?
Meillä ois muutaman viikon päästä esikoisen 8kk neuvola, niin en oo varma soitanko itelleni aikaa jo aiemmin vai otanko puheeksi vasta siellä.

Heippa!
Varovasti huhuilen..testejä tehty montapvää ja viivat on päiväpäivältä vahvistunut :) rv 3+5 nyt ja jos kaikki menee hyvin on LA 7.8.
Vauvaa yritetty jo yli 5v ja hoidoissa oltu 1/16 asti. eka pakastealkio siirto oli nyt ja 2 alkiota siirrettiin, anskattoo kuinka käy :)

Onnea muillekkin plussanneille :happy112

Meillä on 5,5v, ja 1,1v lapset. Tämä on hartaasti toivottu ja odotettu viimeinen lapsi. Tänään vasta 4+4 ja mitä vain voi sattua kuten 3 kk sittenköhän se oli noin. 5 viikon kohalla alkoi vuoto. :( mutta silti IHANAA OLLA RASKAANA!!! <3 <3

Jännäilen pääsenkö seuraanne. :) Menkat myöhässä (nyt kp 29), kun yleensä kierto 24-25 päivää. Testit tulee postissa parin päivän sisään. Taustalla useampi varhainen km ennen esikoista joka syntyi 2/2015. Sen jälkeen ollaan menty ilman ehkäisyä hieman niitä varmoja päiviä vältellen. Tarkoitus oli vuoden vaihteen jälkeen aloittaa tosissaan, mutta käy se näinkin. :)

hapa, sama homma täälä. Mulla todettiin kanssa kkm 16.9 12rv ultrassa. Yks kierto välissä ja taas mennään :happy:

Lievästi sanottuna pelko persiissä mutta ihmeen tyynesti ja jopa hieman skeptisesti suhtautuu tähän raskauteen.

Onnea kaikille plussille! :happy:

Jonkun pitäis olla reipas ja tehdä meille se elokuisten lista... Se on vaan aika iso duuni päivittää sitä. ... Ja sinne listalle yritetään olla höpisemättä muuta, jotta ois päivittäjälle mahdollisimman helppoa poimia viesteistä olennainen listalle.
Mua houkuttais muuten pistää tuo lista pystyyn, mutta epäilyttää päivittäminen kun luen foorumia lähinnä kännykällä ja tällä on ärsyttävä muokata sitä listaa.... :rolleyes:

Takaisin