Plussanneita

Hei,
Olisiko ihan tyhmä idea lista plussanneista? siihen vähän tietoa henkilöstä..

Esim.
iLa / LA 6.8 / TAYS

Miltä kuulostaisi?
 
On siitä tainnu puhetta olla, mutta ei kukaan oo listaa vielä tehnyt:D mä käytän foorumia puhelimella vaan minkä takia en jaksa alkaa väsäämään. :D
 
Hei,
Olisiko ihan tyhmä idea lista plussanneista? siihen vähän tietoa henkilöstä..

Esim.
iLa / LA 6.8 / TAYS

Miltä kuulostaisi?

Olisi hyvä idea! Tee jos jaksat!!! :)
Mä kanssa en viittis puhelimella .....
Vois kanssa laittaa että monettako odottaa...
Ja pyydät ylläpitoa kiinnttämään listan ylös, niin ei huku muiden ketjujen alle. Ja siihen ketjuun ei muita höpinöitä jotta sun helpompi päivittää
 
  • Tykkään
Reaktiot: iLa
Täällä yksi jännityksessä elävä. Testiä en ole vielä tehnyt, kun jotenkin viime heinäkuisesta keskenmenosta johtuen koitan olla varovainen ja odotella vielä ehkä viikonkin ennen testin tekemistä... Kierto on ollut aina niin tarkka ja tasainen, että jo nyt uskaltaa arvella jotakin raskauteen viittaavaa tapahtuneen.

Jos oikein olen laskenut, ja ylipäätään joku kyydissä on, olisi mulla nyt meneillään rv 4+6 ja laskettu aika olisi 5.8.2017... Jännääää!

Tarve vertaistukeen ja asioista jutteluun on niin iso, että siksipä tulin tänne moikkaamaan. :)
 
Ehkä uskallan tänne kirjoitella.. Eli tänään tuli digiin raskaana 1-2, eli nyt mentäisi niinkin "pitkällä", kuin rv 4+2! Laskettu aika näin ollen olisi 9.8 :)

Jännitys on aivan hirveä, eikä meinaa sisäistää asiaa ollenkaan. Kyseessä olisi toinen lapsi. Luulin, että osaisi ottaa rennommin, mutta toisin kävi :D
Neuvolaan en ole vielä soittanut, haluan varmistaa missä mennään ensin yksityisellä ultrassa..
 
Tuntuu olevan monella jo ennestään lapsia, oonko mä ainoo ensikertalainen :joyful:

Elän jotenkin niin hetkessä että esim synnytys tuntuu olevan hyyyyvin kaukana tulevaisuudessa vielä :happy:

Minäkin olen ensikertalainen :)
 
Hellou! Tänään täällä plussattu :)
Yritys aloitettiin 7/16 ja ehti välissä jo epätoivo iskeä. No nyt sitten kun on ollut niin paljon kiireitä ja muuta puuhaa niin pädäm! Raskaana sitä kai ollaan :D
Viikonloppuna teen varmaan digin, mutta todennäköisesti täällä viikot nyt siis jotain 3+2 ja LA siinä 16.8
 
Plussasin 29.11 päivää ennen oletettuja kuukautisia, nyt odotellaan esikoista ja laskettu aika olisi 10.8. :) Meillä oli eka yritys ja ekasta kierrosta tulin raskaaksi elokuussa, mutta meni kesken viikolla 6. Nyt oli tarkoituksena aloittaa yrittäminen uudestaan vasta joulukuun jälkeen, mutta kävikin tällainen ylläri. :D Oireilun vuoksi olin kyllä jo varma, että testiin tulee kaksi viivaa, ja jostain sitä taas vain "tiesi" jo ennen testaamista.
 
Ehkä uskallan tänne kirjoitella.. Eli tänään tuli digiin raskaana 1-2, eli nyt mentäisi niinkin "pitkällä", kuin rv 4+2! Laskettu aika näin ollen olisi 9.8 :)

Jännitys on aivan hirveä, eikä meinaa sisäistää asiaa ollenkaan. Kyseessä olisi toinen lapsi. Luulin, että osaisi ottaa rennommin, mutta toisin kävi :D
Neuvolaan en ole vielä soittanut, haluan varmistaa missä mennään ensin yksityisellä ultrassa..

Mä tein sunnuntaina itse digitestin ja siihen tuli Raskaana 2-3 :O Aloin siis miettiä että pitääköhän toi mun arvio että LA ois 16.8 paikkaansa yhtään.... hmmm..... pitää tänään soitella neuvolaan aika jokatapauksessa ja lopullisen varmistuksen saa sitten ultrassa vasta..
 
Takaisin
Top