Kyfi8743520
Oman äänensä löytänyt
Paljos sulla on nyt viikkoja?Mä sain neuvolan kautta varhaisultran et saadaan laskettuaika selvitettyä. Se on 14.12.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Paljos sulla on nyt viikkoja?Mä sain neuvolan kautta varhaisultran et saadaan laskettuaika selvitettyä. Se on 14.12.
Tää ei nyt oikein liity tänne mut tajusin just et huomenna hammaslääkäri niin pitääkö mun sanoo siellä että oon raskaana? :D
Millä viikoilla ootte soittanu neuvolaan? Oon muka ihan hukassa, vaikka yhen kerran kaiken jo hoitanu :D
Jännäilen pääsenkö seuraanne. :) Menkat myöhässä (nyt kp 29), kun yleensä kierto 24-25 päivää. Testit tulee postissa parin päivän sisään. Taustalla useampi varhainen km ennen esikoista joka syntyi 2/2015. Sen jälkeen ollaan menty ilman ehkäisyä hieman niitä varmoja päiviä vältellen. Tarkoitus oli vuoden vaihteen jälkeen aloittaa tosissaan, mutta käy se näinkin. :)

Mutta pakko oli päästä jo vähän hehkuttamaan! Oon muuten ladannut Odotukseni Appsin.
Tänään 5+0 ja sovellus sanoo että sydän alkaa tällä viikolla sykkiä <3
Viime yönä ois pitäny menkkojen alkaa ( siis mulla on aivan älyttömän tarkka kierto ollu ) ja kun ei ollu aamulla alkanu niin suuntasimma hellun kans samantien kauppaan testiostoksille. Tosi selkee viivahan sieltä piirty testiin.
Tänään siis rv 4+0 eli LA menkkojen mukaan 9.8.17.