Plussanneita

Tänä aamuna haalea plussa. Vaikea uskoa, että olisi oikeasti plussannut. Ehkäisyttä esikoisen syntymästä lähtien eli 2v 4kk ja aktiivista yrittämistä 8kk. Esikoistakin yritettiin 1,5 vuotta.

Meille olisi siis ilmeisesti tulossa toinen elokuinen ja alustavan la:n mukaan vaan parin päivän erolla esikoiseen. :Heartpink

Menkkajomotuksia on tuntunut eilen ja tänään ja meinasinkin jättää testaamisen väliin, kun olin ihan varma menkkojen alkamisesta.
 

Liitteet

  • img1481453121925.jpg
    img1481453121925.jpg
    540.4 KB · Katsottu: 35
Onnea syystoukka plussasta :Heartred
Itselläni yritystä vuodesta 2012 ja toukokuussa km ja nyt plussassin 2.12, nyt vaan toivotaan että kestää pikkuinen mukana ja että kaikki sujuu hyvin :love2
 
Minä tein itsenäisyyspäivän illalla plussatestin. Tai itseasiassa kaksi, kun en ensimmäistä uskonut, vaikka selvät vaikkakin katkonaiset viivat tulivat. Perjantaina sitten digitaalinen testi näytti 2-3 viikkoa.

Laskettu aika jonkinlaisen arvion mukaan olisi myös minulla 12.8. Vaikea tuon arvion laskeminen kun kierto vaihdellut 31 ja 39 päivän välillä viimeisen puolivuotta, kun ilman ehkäisykapselia olen ollut. Arvio laskettu 33 päivän kierron mukaan, joka viimeisin kierto oli.
 
Plussa tänään vahvempi kuin eilen. :) Huomenna jännä päivä kun postilaatikkoon kolahtaa digitestit antamaan vähän selvyyttä millä viikoilla tässä oikein ollaan. Tai paremminkin ylihuomenna se jännä päivä, yritän malttaa odottaa aamupissaan, jotta antaisi mahdollisimman totuudenmukaisen tuloksen. Ja posti tulee vasta iltapäivällä huomenna... Tätä se nyt on toivottavasti n. 8 kk eteenpäin... Odottamista...

Digitesti näytti perjantaina 2-3 viikkoa hedelmöittymisestä. Ja normitestit vahvistuneet mut testiviiva ei (vielä) yhtä vahva ku kontrolliviiva. Eilen tuhrutteli ruskeaa ja tänään vähän ihan vertakin. Edelleenkään ei kovin luottavainen olo kun niin pian kierukan poistosta tuo plussa tärähti. :sad001 Oon yrittäny ettiä tietoa mistä tuo tuhruttelu/pieni vuoto johtuu (ei kipuja, korkeintaan vähän menkkajuilintaa), mutta en oikein ole löytänyt. Joka puolella lukee kyllä että se voi olla ihan normaalia mutta helpottais ku tietäis silti mistä se vois johtua... :sad001 Soitan huomenna neuvolaan ja pyydän päästä ultraan näiden tiputtelujen ja epävarman lasketun ajan takia, katsotaan kuin käy.

I L O N A

Rv. n. 5+2 ?
 
Täällä tänään hyvin haalea haamulainen testattu. Rv2+6 tänään, oli siis aikainen ovis. Kiinnittymisvuodon bongasin joten uskalsin testata jo. Ylihuomenna uusintatsekkaus. :) La olis näillä näkymin 29.08.ImageUploadedByVau Foorumi1481525371.452982.jpg
 
Tervetuloa kaikille uusille :Heartred
Tein tosiaan 3.12 digitestin missä luki raskaana 2-3
Ja tänään sitten tein uuden ja huh jotenkin helpottaa että on 3+ :'D
Välillä sellainen olo että onko sitä kuvitellut kaiken...
Tänään mulla siis omien laskujen mukaan 4+6 ^_^ImageUploadedByVau Foorumi1481537790.998583.jpg
 
Heips :cat: täällä uusi tulokas! Kärsivällisesti (aika koetuksella oli!) odotin, kun kiertoa oli takana 35 päivää ja selkeä plussa sieltä perjantaina ilmaantui! Pillerit jätin pois elokuun lopussa ja kierto taisi juuri vasta tasaantua :) Ensimmäistä odotellaan ja 5+4 on nyt menossa - toivotaan että pysyy! Oireita ei juuri vielä ole rintojen aristusta ja pieniä jomotuksia lukuunottamatta. Kiva nähdä että meitä on näin paljon ja tukea löytyy! :happy:
 
Sunnuntaina sain digitestiin raskaana 1-2. Epäilin oireiden perusteella oviksen siirtyneen viikolla ja tuo testi kyllä vahvistaisi uskomustani, jos kaikki muuten ok. Normi kierrolla laskettuna olisi tänään 5+3, mutta oviksen perusteella siis 4+3.
 
En malttanu oottaa vaan oli pakko tänäänkin testata [emoji173]️ Edelleen hailura mutta nyt piirtyi heti testiajan alussa [emoji7]
 
Eilen hääpäivänä tuli tehtyä eka testi dpo11. Erittäin haalea haamu tuli ja tänä aamuna tuli huomattava haalea viiva, tosin eri merkin testi. Nyt jo uskaltaa tännekin kirjoittaa.
 
Tänään tuli tehtyä testi ja heti näytti vahvaa plussaa. Tosin kiertokin oli jo 33/28. Aikaisemmin on saattanut venyä tuonne 32/28 tienoille, että täti on tullut käymään tai ollut nega. Nyt oli oireet jo melko selvät ja olin melkein 100% varma tärpistä.
 
Viime viikolla sain ensimmäiset haamulaiset testeihin, mutta nyt vasta uskallan liittyä mukaan kun testin viiva on vahvistunut niin selväksi, että mieski sen plussaksi myöntää. :joyful: Yksi Digi pitää kyllä vielä jossain vaiheessa tehdä, ei tätä muuten usko todeksi.
 
Ensimmäinen haalea viiva tuli testiin jo pari viikkoa sitten keskellä päivää töiden jälkeen :happy: sitten vasta hoksasin että testi pitäisi tehdä aamuvirtsasta ja aamulla tuli kaks tulipunaista viivaa :rolleyes: Tein vielä pari testiä ja kaikissa tosi vahvat viivat, pakko kai se on uskoa :wink toivottavasti kaikki menee hyvin :hello2
 
Mä en oo koskaan tehny aamupissasta ja aina "elokuvaviivat" :grin
Eli tuokin vissiin yksilöllistä..
 
ImageUploadedByVau Foorumi1481781333.301994.jpg
Tän aamun testit.

Mulla on siis vasta rv3+2 tänään edellisistä menkoista laskettuna ja seuraavat pitäis alkaa vasta ens viikolla. :D
 
Mandah tässä mun testi silloin viikot about 3+2ImageUploadedByVau Foorumi1481784953.238644.jpg

Seuraavana päivänä tosta tein digin ja se näytti raskaana 2-3
Eli aika yksilöllisesti nousee noi hormonimäärätkin
 

Liitteet

  • ImageUploadedByVau Foorumi1481785072.197587.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1481785072.197587.jpg
    62.5 KB · Katsottu: 22
Takaisin
Top