Plussanneita

Heippa mamamion!! Ihanaa kun säkin tällä puolen :)

Mä sain kans 2-3 sinä päivänä kun menkkojen piti alkaa. Mennään varmaa ens pe varhaisultraan, jokos ne siellä osaa sanoo onko pidemmällä?
 
Mä tein sunnuntaina itse digitestin ja siihen tuli Raskaana 2-3 :O Aloin siis miettiä että pitääköhän toi mun arvio että LA ois 16.8 paikkaansa yhtään.... hmmm..... pitää tänään soitella neuvolaan aika jokatapauksessa ja lopullisen varmistuksen saa sitten ultrassa vasta..

Siis mulla on IHAN sama tilanne!! :D Käytin tässä kierrossa ekaa kertaa ovistestejä, joten tiedän millon ovuloin (kiertopäivä 12) ja sain tosi aikasin vahvan positiivisen testin. Tosi aikasin tarkottaa siis kolme päivää ennen ku kuukautisten piti alkaa eli rv3+1. Ja päivä ennen oletettujen kuukautisten alkua (rv3+3) sain digiin 2-3 :O Neuvolan systeemillä LA siis 16.8, mutta 13.8 ois tarkempi. Nyt vaan mietin, että menisinkö varhaisultraan, kun kävi niin vahvojen plussien takia mielessä ajatus kaksosistakin... o_O
 
Heippa, minulle näyttäisi tulevan toinen elokuinen jos kaikki menee hyvin, esikoinen 2015. Perjantaina testasin ja sain näkyvän viivan, vaikka haalee toki on ja tänään tein digin ja näytti 2-3. Oon kyllä aina ollut sellanen himotestaaja et ihan hävettää, niissä on sellanen kiva jännitys. On kyllä taustalla varhanen keskenmenokin/kemiallinen ja sillon huomasi selvästi, että testit ei lähteneet tummumaan kunnolla, mutta haaleaa viivaa tekivät pitkään. Varmaan vielä muutaman testin siis teen tällä ja ensi viikolla.

Laskettu aika on vähän vaikea arvioida, koska vasta kolmet kuukautiset olleet ja kaikki kierrot ihan eri pituisia, todennäköisesti se on 12.8. edellisistä laskettuna.
 
Varovasti kurkin tähän ketjuun. Plussan tein jo 21.11. La olisi 1.8. Heinäkuussa km joka ei tyhjentynyt itsekseen rv7 tuoreessa muistissa ja sen myötä todella pelokas tämän raskauden vuoksi. Kerrottu ei tämän vuoksi olla vielä kenellekkään (tai no tänään jouduin kertomaan töissä kun en voinut viedä potilastani tiettyihin tutkimuksiin itse :wink ).

Tämä on meille iltatähti, isompien ollessa jo 13v, 11v ja 7v. Itse kuumeilin jo muutaman vuoden vauvasta, mutta mies innostui vasta kesällä:gen014
 
Uskaltaisinkohan tulla tänne? Sain aamulla haamun testiin, vaikka luulin eläväni kiertopäivää 11. [emoji15] "Menkat" alkoi siis 26.11. mutta ehkei ne sitten ollutkaan menkat. Ovulaatiotestit ei näyttäneet missään vaiheessa marraskuuta positiivista, mutta en tosin ihan joka päivä testannut. Ennen puolta kuuta ovulaatiotestien testiviiva oli kuitenkin tummempi kuin puolen kuun jälkeen, onko sillä merkitystä kun kuitenkin negatiivisia olivat kaikki mielestäni? Kierukan poiston (4.11.) jälkeen ei ehtinyt tulla yksiäkään menkkoja ja siksi siis tässä pähkäilen kun ei oikein mitenkään käy oireiden ja testien suhteen järkeen olla tässä nyt raskaana. 20.11. oli tosi vahvat ovis-oireet (mahakipua, tissit tosi kipeet, lämmöt koholla, kylmä ja väsy koko päivän) mutta o-testi negatiivinen... Raskaustesti oli negatiivinen vielä 25.11. Että lasketusta ajasta ei nyt oikein ole selvyyttä, varmasti elokuussa mutta pääsisköhän sitä kunnalliselle varhaisultraan määrittämään lasketun ajan? Vai voinko olla varma että ovulaatio on ollut joskus pari viikkoa sitten, koska 25.11. tosiaan nega ja nyt haamu?

Tilasin tänään digitestejä niin parin päivän päästä olen viisaampi, mutta ennen sitä kauhee epätietoisuus johon haen täältä vertaistukea. :) Anteeksi kun jauhan vain omasta tilanteestani. Jos raskaus on totta, kaikki menee hyvin ja saan jäädä tähän ryhmään, otan kantaa teidän muidenkin juttuihin enemmän. :)

Tässä vielä aamun testit:

ImageUploadedByVau Foorumi1481042914.084261.jpg
 
Tänään pärähti kaksi viivaa testiin ja olo on ihan äärettömän onnellinen. Toki pelottaa, että entä jos menee kesken, mutta toivotaan että kaikki menisi hyvin. Laskettuaika ois 14.8, toki se saattaa vielä muuttua, kun mulla oli joko kahdet menkat tai sitten ennen ovista veristä vuotoa, jolloin la aikaistuisi. Täytynee olla neuvolaan yhteydessä ja kysellä sieltä neuvoja. :)
 

Liitteet

  • WP_20161206_08_12_23_Pro.jpg
    WP_20161206_08_12_23_Pro.jpg
    520.8 KB · Katsottu: 43
Hei Onnea plussista!!

Me ollaanko sohwia juteltu tuolla vauvakuumetta puolella :)
 
Onnea kaikille plussasta❤️ Mä sain haaleen plussan viime perjantaina (2.12.) ja odotin tietty, että se olis jo tosi vahva seuraavalla testauksella. Viiva oli kumminkin vahvistunu vaan ihan vähän vasta parin päivänkin päästä. Ma-aamuna se oli taas vahvempi, mut ei vieläkään tumma. Ekassa raskaudessa samoihin aikoihin oli kumminkin jo vahva viiva. Toivon, että se johtuu siitä kun joudun öisinkin ravaamaan vessassa ja oon pystyny olemaan pissaamatta max 5,5h yöllä. Huomenna on viikko siitä, kun menkat olis pitäny alkaa, niin jospa se siitä vahvistuu jatkuvasta pissalla käymisestä huolimatta Onko muilla kokemusta vastaavasta??
 
Heippa, minulle näyttäisi tulevan toinen elokuinen jos kaikki menee hyvin, esikoinen 2015. Perjantaina testasin ja sain näkyvän viivan, vaikka haalee toki on ja tänään tein digin ja näytti 2-3. Oon kyllä aina ollut sellanen himotestaaja et ihan hävettää, niissä on sellanen kiva jännitys. On kyllä taustalla varhanen keskenmenokin/kemiallinen ja sillon huomasi selvästi, että testit ei lähteneet tummumaan kunnolla, mutta haaleaa viivaa tekivät pitkään. Varmaan vielä muutaman testin siis teen tällä ja ensi viikolla.

Laskettu aika on vähän vaikea arvioida, koska vasta kolmet kuukautiset olleet ja kaikki kierrot ihan eri pituisia, todennäköisesti se on 12.8. edellisistä laskettuna.

Onpa meillä Honeli samankaltanen tilanne! Mulla kans pe plussa, elokuussa 2015 syntyny poika ja kolmet menkat ehti olla ennen plussaa. Mä sain laskurilla 10.8 lasketuks ajaks, mutta sehän tarkentuu vasta neuvolassa. Neuvola vasta 9.1.
 
Hei Onnea plussista!!

Me ollaanko sohwia juteltu tuolla vauvakuumetta puolella :)


Mahdollisesti. :grin Sun nimimerkki on kyllä tuttu ja siellä vauvakuumeilun puolella oon kyllä kirjoitellut enemmän tai vähemmän.:) Hei ja kiitos onnitteluista. :happy:
 
Onnea kaikille plussasta❤️ Mä sain haaleen plussan viime perjantaina (2.12.) ja odotin tietty, että se olis jo tosi vahva seuraavalla testauksella. Viiva oli kumminkin vahvistunu vaan ihan vähän vasta parin päivänkin päästä. Ma-aamuna se oli taas vahvempi, mut ei vieläkään tumma. Ekassa raskaudessa samoihin aikoihin oli kumminkin jo vahva viiva. Toivon, että se johtuu siitä kun joudun öisinkin ravaamaan vessassa ja oon pystyny olemaan pissaamatta max 5,5h yöllä. Huomenna on viikko siitä, kun menkat olis pitäny alkaa, niin jospa se siitä vahvistuu jatkuvasta pissalla käymisestä huolimatta Onko muilla kokemusta vastaavasta??


Mulla on vähän samantapainen tilanne, tosin yks MUTTA mulla on, kun ei oo ihan täyttä varmuutta milloin mulla on menkat tosiaan ollut, kun mulla tuli 1,5 viikon aikana kahdesti veristä vuotoa. Mutta siis viime viikolla mulla ois menkat pitänyt alkaa ja testasin negan kahdesti. Nyt eilen tein plussatestin, jolloin edellisistä menkoista on kulunut 36 päivää ja mun oletettu kuukauskierron pituus on 28. Eli kannattaa testata uudestaan, jos haluat vielä vahvemmat viivat. :) Mä itse aion loppuviikosta vielä tehdä digin, ihan vaan oman mielenrauhan vuoksi. Ja kyllä tuo viisi tuntia pitäisi riittää, sillä mä tein plussatestin eilen ja tosiaan pissaamatta olin vajaan 5 tuntia.
 
Plussa tänään vahvempi kuin eilen. :) Huomenna jännä päivä kun postilaatikkoon kolahtaa digitestit antamaan vähän selvyyttä millä viikoilla tässä oikein ollaan. Tai paremminkin ylihuomenna se jännä päivä, yritän malttaa odottaa aamupissaan, jotta antaisi mahdollisimman totuudenmukaisen tuloksen. Ja posti tulee vasta iltapäivällä huomenna... Tätä se nyt on toivottavasti n. 8 kk eteenpäin... Odottamista...
 
Ootko Sohwia testaillu vielä uudestaan? Onko mitään tietoa mistä tollaset vuodot yhtäkkiä vois johtua, jos kumminkin testit näyttää plussaa? Mä sain vihdoin mielenrauhani kannalta riittävän vahvan viivan ja oon ikionnellinen siitä:love017
 
Heippa!
Mietin, että uskallanko laittaa mitään mutta menkööt :happy:

Eli täällä toivottavasti odotellaan esikoista ensi elokuussa saapuvaksi.:Heartred
Itsenäisyyspäivänä näytti testi plussaa (tai piti niitä varmuuden vuoksi kuitenkin kolme tehdä :grin). Laskettuaika olisi ehkä jossain 12.päivän huitteilla, joten tällä hetkellä mentäisiin viikoilla 4+5:) Ensimmäinen neuvolakäynti olisi 20.12. mutta koska jotenkin on vielä sellainen epätodellinen olo ja mielessä liikkuu vaan kaikki mahdollinen mikä tässä voisi pieleen mennä...niin varasin hätäpäissäni lääkärille ajan ensi torstaille (15.päivä). Toivottavasti silloin ultrataan, jotta saa ajatukset edes hieman rauhoittumaan!!
 
Onpa meillä Honeli samankaltanen tilanne! Mulla kans pe plussa, elokuussa 2015 syntyny poika ja kolmet menkat ehti olla ennen plussaa. Mä sain laskurilla 10.8 lasketuks ajaks, mutta sehän tarkentuu vasta neuvolassa. Neuvola vasta 9.1.

Ite asiassa taitaa osassa laskureista tulla miullekin se 10.8. kuukautisista laskettuna, tuo 12.8. tulee, jos aattelee et kierto noin 30 pv, mutta eihän ne taida neuvolassa sitä niin laskea, vaan aina sen 28 pv mukaan?
 
Ite asiassa taitaa osassa laskureista tulla miullekin se 10.8. kuukautisista laskettuna, tuo 12.8. tulee, jos aattelee et kierto noin 30 pv, mutta eihän ne taida neuvolassa sitä niin laskea, vaan aina sen 28 pv mukaan?

Joo mustakin se menee aina 28 päivän mukaan ja tarkentuu sitten ultrassa:happy:
 
Heips.. Ilmoittaudun mukaan :-) Perjantaina tein testin ja hailu viiva tuli, huomenna ajattelin tehdä vielä toisen varmuudeksi. Jatkuva etova olo kertoo kyllä jo puolestaan et raskaana ollaan.
Laskettu olis 18.8 ja 5 lapsi tulos. Itsellä ikää 29v. Nyt viikkoja 4+1
Neuvolaan pitää mennä joulun jälkeen muissa asioissa niin ajattelin sitten siinä samalla varata aikaa, ei tarvi yrittää muistaa soittaa :-D
 
Takaisin
Top