Plussanneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Episma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea Titi-Uu ja Tiituska :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app

Pakko kertoo kanssa että eilen tuli kaksi viivaa. Ensimmäistä odotetaan ja oon tosi innoissani. Pillerit jätin pois elo-syyskuussa ja olin jo varma etten voi koskaan lapsia saada. Kädet ristissä toivon että pysyy sisällä !!

Ja noista oireista. Koko viikon ollut paha olo (olisko nyt sit laskureiden mukaan rv 4+5?) mutta tänä aamuna yökkäilin vessassa mutta kun en saa mitään pihalle. Hitto kun inhoan niin oksentaa... Ja joka krt kun syö tulee paha olo, voi olla että närästääkin, en tiiä.. Ja koko ajan nälkä. Normaalisti en syö/pysty syömään aamupala, ja nyt kun herään on heti saatava syötävää! Ja ala vatsa on ollut kans koko vkon kipeä, välillä niinkun kovia menkkakipuja/vihlasuja... Tän parin päivän jälkeen jo sellainen olo, että voiko tätä kestää 9kk, järkky olo kyllä... Mä jään töissä heti kiinni jos siellä oksennan, ja mulla on määräaikainen soppari, et fakta on että kun pomo saa tietää ei työt jatku syksyllä :( teen kyllä tosi raskasta hoitotyötä, ettei sitä kyllä pystyis varmaan edes pitkään tekeen. Varsinkin kun tuskin mun p*skana oleva selkä tuskin kestää sitä mahan painoa sitten lainkaan... Nooh.. Kaikki ajallaan! :D

Onnittelut!! :) tekstisi oli melkeen ku suoraan mun suusta tuota yökkimistä ja työsopparia lukuunottamatta :D kyllä kaikki järjestyy :) eka kolmannes on yleensä se pahin oireiden kans. :)

Heippa!
Täällä ois yks ensi kertaa testaileva, ja tälläisiä näytti testit.. Kuvittelenko vaan, että ainakin ylemmäs predictorin testissä hailakka viiva olisi? Kierto vähän sekava pillereiden jäämisen vuoksi, mutta hedelmöityksestä laskettuna 4+0 testattu kumpikin :)

image.jpg
image.jpg

Täällä yksi tänään plussannut ilmoittautuu :) Kovat menkkaoireet (vatsan jomotus, turvonnut olo, hikoilu ym.) olleet jo useamman päivän ilman menkkojen alkamista, joten tänään alkoi epäilyttämään sen verran, että piti tehdä testi. Tarkoitus oli yrittää lasta vasta loppuvuodesta, joten olemme yllättyneitä, mutta toki hyvin onnellisia :) Laskettu aika olisi laskurin mukaan 10.2. Ennestään meillä on 1,5 v. poika.

Täällä perjantaina plussannut, mut en kyl vielä ole sisäistänyt asiaa, kun 2vuotta yritetty. Taidan kyl vielä huomenna tehä uuden testin. Esikoistakin yritettiin 2vuotta vaikka lääkäri sanoi ettei voi luomuna saada ja nyt näyttää tulevan jo toinen luomuna :)

Onnea plussanneille! :)

Tuitui, ylemmässä nään jotain, alemmassa en... mut tee ihmees uutta testiä jos pääsisit helmikuisiin tosissaan :) mulla 4+0 hedelmöityksestä oli jo tosi selkee viiva mut ei kaikilla välttis ole.

Täällä varovasti ilmottaudutaan helmikuisten matkaan. Perjantaina kun ois (kai?) pitänyt menkat alkaa niin sain haamujen haamun testiin, tänään kuitenkin tuli jo selkeä plussa. Pikkukakkosta odotellaan, esikoinen 7/13 syntynyt.

Tunteet on kovin sekaiset, haluttu ja toivottu lapsi mutta hirveät omantunnon tuskat kun mietin että kaikki huomio ei kohta enään olekkaan meijän esikoisessa ja miten me sitten jaksellaan isompana perheenä. Onnellisena täällä kuitenkin ollaan tulevasta helmivauvasta <3

Ihanaa odotusta kanssa odottajille ja hirmusesti jarrusukkia mukaan. La 13.2

Täällä myös positiivisen testin tehnyt. LA olisi 8.2. jos kaikki menee hyvin. Kolmas raskaus menossa, ensimmäinen oli kkm ja toisesta on nyt puoli vuotias tyttö. Eli aika nopeasti yllätti tämä uusi raskaus. Vieläkin vähän vaikea uskoa, takana useampi clomi hoito (siis ennen ja jälkeen ensimmäisen raskauden), tyttö tuli tosin luomuna kun pidin välikuukauden hoidosta

Tällä kertaa ei onneksi ole samanlaista hysteeriaa kun viimeksi alkuraskaudessa, keskenmeno oli useiden viikkojen kärsimys ja pelko siitä, että se toistuu oli kova.

Onnea kaikille odottajille, positiivisin mielin eteenpäin!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Täällä myös yksi uusi plussa. Plussasin noin reilu viikko sitten, ensimmäinen raskaus kyseessä joten vähän epäuskossa vielä ollaan. Eniten päänvaivaa aihuttaa se, että en muista tarkkaa päivämäärää jolloin viimeiset menkat alkoi ja kierto on erittäin epäsäännöllinen, niin vaikea laskea kuinka pitkällä olen. Neuvolantäti laskeskeli että tänään olisi 6+0 kun sinne soittelin, niin kai sitä sillä mennään kunnes tarkentuu ultrassa.

Mutta tosi jännää tämä, ja onnea kaikille muillekin plussaneille! :) <3

Täällä plussattu tänään. Toista odotellaan, esikoinen 13kk. kaksi keskenmenoa oli ennen esikkoa joten katotaan nyt miten menee. Tarkoitus ei ollut ihan vielä toista yrittää mutta erittäin onnellisia ollaan plussasta <3 la ois 11.2. Imetän vielä ja rinnat olleet jo viikon hellät imettäessa.. siinä kai ensimmäinen raskausoire :-D

Täällä kanssa yksi jännääjä. :) Viime viikolla plussasin. Tuolla huoneessaan nukkuu myös 2-vuotias poika. <3

Onnittelut ja tervetuloa kasvavaan kööriin! :)

Täällä yks todella aikaseen plussannu kahtena aamuna ja haamuplussaa ja plussan sekotus tullu. Varmistelen viel 17päivä ku menkat pitäs alkaa. :)

Nii ja siis la ois menkkojen mukaan 20.2.15 toiset ihmettelee varmaa kui dpo 6ja7voi saaada plussaa ni juu voi. Mulla tää asukki ois 4jäs ja kahdesta ekasta lapsesta vahva plussa dpo 8. :)

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

Seri, miltä susta imettäminen on nyt tuntunut? Mä myös imetän 1,5 v. ja kaksi km myös ennen häntä. Mä ajattelin että imettelen kuten ennenkin mutta nyt on alkanut jotenkin tökkiä. Tosi inhottavaa ku toiselle se on niin tärkeää ja itseä ei oikein huvittaisi. Olenkin tässä vähän vähennellyt mutta ei ole helppoa sekään. Tää imetysärsytys kyllä yllätti mut. Niin ja onnea :)

Takaisin