Plussanneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Episma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nuuhku, pahoittelut negasta, olis ihana ollu saada sut tänne :)

lime, neuvolaan soittoa vaan ja koitat vaan nauttia nyt :) asenne keskenmenoon oikea, kyllähän se noin on ja vaikka huoli nousisikin jossain vaiheessa ni muista tuo lupaus ;)

nuorineito, tuo neuvo on kyllä hyvä, mitä enemmän sitä lukee keskustelupalstoja ja törmää esim. Km kertomuksiin ym niin sitä enemmän se oma raskauskin saattaa pelottaa. :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app

Täällä ilmottautuu kolmatta odottava mamma mukaan suureen joukkoonne.

Laskettu aika joko 16.2 tai 18.2 mut varmistuu kun neuvolassa käypi. Ennestään siis elokuussa 3 täyttävä neiti ja juhannuksena 6kk poitsu.
ehkäsy jätettiin pois et tulee kun on tullakseen, kun neitiä ja poitsua tehtiin pidempään ja välissä oli keskeytynyt keskenmeno, mut yllätys olikin suuri et ollaankin jo nyt saamassa lisäystä.<3
Olen aivan uusi käyttäjä ja hieman opetteluttaa Tää käyttö, mut jospa mää pian opin!
Poikaa imetän vielä mutta varmaan loppuu pian kun hän on jo vajaa kaks viikkoa ollu et hyi mitä Tää on ja ei turhia enään tissillä ole, mistä aloinkin raskautta epäilemään ja sunnuntaina sainkin mieheni hakemaan testin ja ja kaks päivää oli jo täti myöhässä. hää toi suoraan sit digi testin ettei jää arvailuks, ja sieltähän Se tuli raskaana 1-2 viikkoa. :) (nää lyhennelmät on kans hiukka hakusessa jospa ne ei menee ihan väärin)

Ikää minulla on 29 ja mies juhannuksen jälkeen 31. Miehen syntymäpäivänä tulee vuosi et ollaan naimisissa oltu!
:)

tuntemuksia ei paljoa ole muuta kuin et masu kova ja kiukuttaa paljon, Sama oli edellisessä raskaudessa mies parka :D. Molemmat synnytykset on käynnistetty. Tytön käynnistys aloitettiin viikko ennen laskettua mutta synty vasta la päivänä. Poikaa käynnistettiin 3viikkoa ennen la, ja yhessä vuorokaudessa käynnisty. Käynnistykset johtu korkeasta verenpaineesta johon ei lääkkeet tehonnu ja Toinen kans verenpaineesta ja insuliini hoitoisesta raskaus diabeteksestä.

Ohhoh tulipa kirjoitettua!

Onnea kaikille plussanneille ja toivotaan että pienet matkassa pysyy loppuun saakka! <3

Ja pahoittelut niille joilla raskaus keskeytyny toivotan onnea uudelle yritykselle! <3

Onnea kaikille plussanneille!!! :)

Mä tuolta LA joulukuussa 2014 -ryhmästä huutelen :) Ihana lukea näitä positiivisia viestejä :) Ja nyt bongasin tuon Viiki 2 plussauutisen :) Oikein erityisonnittelut Viikille ja ihanaa odotusta! :) <3 Käyhän tuolla joulukuisissa kertomassa muillekin ihanat uutiset :)

Ehkä mäkin vihdoin uskaltaudun todella varovaisesti kirjoittamaan tänne :) Menkkojen piti alkaa muutama päivä sitten mutta eipä niitä kuulu. Jo ennen virallista menkkapäivää testasin todella todella haamun ja tänään vihdoin monien eri testien jälkeen sain selkeän haamuviivan testiin.

Pelko on suuri, sillä viime joulukuussa todettiin nt-ultrassa keskeytynyt keskenmeno eikä alkiota edes löytynyt. Siellä kyllä oli ollut vielä elävä alkio rv 6+.

Mutta katsellaan nyt miten tämä tästä etenee päivä kerrallaan ja toivotaan että haamu vahvistuisi.

Nyt siis menossa rv 4+4 ja la olisi 25.2. Jos sinne asti päästään :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Onnea plussasta freyja ja tervetuloa tänne :)

Minäkin liityn tänne vaikka vahvasti kummittelee keskenmeno mielessä. Menkat olis pitäny alkaa perjantaina, ja uskaltauduin tekemään ekan testin jo torstaina jolloin tuli haamujen esiäiti testiin. Tänään viiva oli selvästi vahvempi mutta hailakka.
Varovasti asennoidun jo kuitenkin siihen että alkuvuonna saatais toivottu kolmonen meidän perheeseen.

Nyt siis menossa rv 4+1 ja la 27.2

Dawwe, ihanaa saada sutkin tänne :)

Hei. Ilmoittaudun uutena tähän ryhmään. Olen syntynyt -81, ensimmäinen raskaus, tuli yllätyksenä. Miehen kanssa oltu ilman ehkäisyä 2,5vuotta ja lapsi on ns. saanut tulla jos on tullakseen.

Laskettu aika 1.2 eli tänään alkoi kahdeksas raskausviikko. Itse en uskonut tulevani ylipäätään raskaaksi. Minulla on todettu bikorninen kohtu. En tiedä kuinka paljon se vaikuttaa raskaudenkulkuun, mutta aion ottaa asian puheeksi ensiviikolla ekalla neuvolakäynnillä.

Yritän suhtautua asiaan melko skeptisesti ennenkuin rakenneultrista yms tutkimuksista tulee vihreätä valoa. Raskausoireita ei ole pahemmin ollut, pari kertaa hieman yököttävää oloa, jonka on saanut korjattua ruokavaliota ja syömiskertoja muuttamalla. Muutaman kerran nippaillut alavatsaa/nivusia viikolla 6.

Plussa 15.6.2014
Laskettu aika 20.2.2015?
Huomenna olen ajatellut soittaa neuvolaan. Hieman jännittää. Ensimmäinen lapsi (toivottavasti) tulossa.
Testiä tehdessä oli selkeämmät oireet kuin nyt, olisikohan keho hieman tottunut?
Kyllä silti nämäkin oireet ovat riittävät: rinnat tuntuvat vielä aroilta, koko ajan tekisi mieli syödä jotain ja vessassakin käyn useammin.Kahden päivän ajan oli vatsakipuja ja vatsa toimi liukkaasti. Kuitenkin uskon että masussa kasvetaan kovaa vauhtia :)

Huomenta kaikille!

Minä myös olen täsä juhannuksena vahvat viivat pissinyt selvitykseksi tälle kaamealle pahoinvoinnille. Laskettu aika vaun laskurin mukaan 15.2. Olen vuosimallia 87 ja yksi poika jo löytyy, nyt reilun vuoden vanha.

Vielä imetän ja sitä pitäisi alkaa ajaa alas ym. On kyllä vissiin vähän rankempaa olla raskaana lapsen kanssa, kun ei enää voikaan pellästään omaa napaa tuijottaa. ;)

Onnea kaikille kanssaodottajille ja tsemppiä uuteen yritykseen menetyksen kokeneille.

Heipsan !
Kai munkin on pakko tänne jo ilmottautua :) Plussan sain jo 4.päivä ja sen jälkeen tehny ahkerasti aina sillon tällön testejä. Digikin antoi jo 17pv raskaana 3+ :) Tänään sain niiin vahvat viivat normitestiinki, ettäh... Ihan tarkkaan ei oo tietoa lasketusta ajasta, jos menkoista laskee nii ois jo 20.1 mutta kun plussan sain vasta kp 53 (välissä tehny negoja) nii luulen että laskettu osuu 10päivän tiennoille helmikuuta. Se toivottavasti varmistuu nyt torstaina kun edessä on varhaisultra ! :D Ite laskujen mukaan menisin nyt 6+2-6+4 :) Oon asennoitunu siihen siis, että tuolloin 4pv. olis mulla ollu joku rv 3+4-3+6, ei se ainaka kauas heitä, ja meen siis nyt minimin mukaan mitä mulla olis viikkoja, voihan niitä olla enemmänkin, mutta mennää nyt tällä ja siirretään sitten kun varmsituu mitä ultra sanoo :) Tää on meijän kolmas ja viimeine lapsi, toivottavasti kaikki menee vaan hyvin !<3 :)

Onnea muillekin plussanneille ! :)

Kaipa sitä voisi jo pikkuhiljaa uskaltautua kirjoittelemaan tänne :) 15.6. plussattu, silloin 3+6. Eka lapsi jota yritetty noin 1,5 vuotta. Lapsettomuustutkimukset käyty läpi ja plussa saatu toisesta Clomi-kierrosta :)

Hei! Täältä ilmottautuis mukaan myös yksi juhannuksena plussan saanut. Kolmatta lasta odottelen, lasketusta ajasta en ihan varma ole mut oviksen perusteella olis 23.2. eli mun syntymäpäivänä. Mut katotaan ny et mille päivälle neuvolantäti kirjoittaa lasketun. Neuvola aikakin tuli tänään varattua se on joskus heinäkuun loppupuolella. Näillä mun laskuilla sillon olis 9+0. Vähän nyt arveluttaa kyllä näin intoilla kun on myös taustalla noita kesken menoja yks ennen esikoista ja kaks esikoisen ja toisen lapsen välillä.

Uskaltaudunkohan minäkin ilmoittautua tähän joukkoon...? Tein elämäni ekan raskaustestin eilen, kun kuukautiset olivat 6 päivää myöhässä ja selkeä plussa. Melkein kaksi vuotta tätä odotettukin, oli jo toivo mennä. Ei millään osaa uskoa tätä todeksi! Tänään pitäisi kai sitten soittaa neuvolaan.

Viikkoja olisi ymmärtääkseni takana tänään tasan 5. Tämän sivuston mukaan laskettu aika 24.2.2015 - hui, yllättävän pian! :)

Takaisin