Plussanneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Episma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Anna K. Ihan ok ainakin vielä tuo imetys.. ainoa että etenkin tuo rinta josta tulee enemmän maitoa on melkoisen hellä, ihan kuin tulis pieniä neuloja imetyksen aluksi.. onneksi tasaantuu. Imetän nyt 4h välein päivällä ja yöllä pari kertaa. Ja siis olen nyt vähentänyt imetys kertoja :-D eli melkonen tissipoika täällä on. Lähden elokuussa töihin ni pitäisi ainakin sen 8h olla ilman ja toiv.loppuukin. toivoisin että poika lopettaa itse mutta ei taida onnistua..

Meil kävi vähä hassusti täs plussassa et just päätettii miehen kanssa et otan ehkäsyn et on helpompaa ehks 3men lapsen kanssa et ei tartteis esim uutta autoo ostaa. Et otetaa koiran pentu. Ni mites kävi joku ei pitänyt meidän päätöksestä. Haha. Noo tervetullut on kun oltiin tietoisesti ilman ehkäisyä.

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

Seri, meillä on kanssa oikea tissitakiainen, olen nyt yrittänyt rajoittaa n. 4 x pv, yöimetys saa luvan loppua. Mäkin toivoin että poika olis ite lopettanut, mutta luulen että tässä pikkuhiljaa lopettelen raskauden aikana..

Anna K. Ei juu oikein innosta ajatus kahdesta tissiteltävästä.. olen realisti joten jos jouluksi sais pojan vierotettua.. vähän kyllä pelottaa kuin käy kun tuo sitten näkee vauvan tissillä.. ja jos tuo kipu rinnoissa pahenee ni on kyllä lopetettava. .

Moi kaikki!

Täälläkin ihan selkeä plussa ilmestyi testiin tänä aamuna. Laskettu aika olisi omien laskujen mukaan 8.2.

Ei se plussa sinänsä mikään valtava yllätys ollut sen verran oli menkat jo myöhässä ja tuntemukset tuttuja edelliseltä kerralta. Toisaalta taas en meinannut millään uskoa, että heti ensimmäisestä mahdollisesta kierrosta olisi tärpännyt ja siksi vitkuttelinkin testin tekemisen kanssa jonkin aikaa.

Jännää ja ihanaa... Olo on vähän kuin ensikertalaisella, kun edellisestä kerrasta on niin pitkä aika; esikoisemme täyttää ensi kuussa yhdeksän. Itselläni on ikää 30 vuotta ja tuossa miehen kanssa juuri naureskelimme, että periaatteessa ehdimme vielä tehdä kolmannenkin samanlaisella 10 vuoden ikäerolla... :D

Onnea ja onnellista odotusta kaikille muillekin plussanneille!

Samsam, ihanaa että jollakin muulla myös ensikertalainen olo!!! :D oon ihan ku ekaa kertaa tässä tilanteessa, mulla tyttö 8vee :) on tää jännittävää!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Heippa kaikki! Oon ihan uusi täällä, mutta täällä olisi yksi plussannut ja laskureiden mukaan LA 15.2!! Nyt kuitenkin jännätään huomiseen, koska kohta menen siihen raskaus verikokeeseen ja huomenna selviää sitten tulos! Peukut ja varpaat pystyyn!

Niin, siis räpelsin puhelimella jo näköjäs uuden viestiketjunkin vaikka tänne piti kirjotella, että uusi helmivauvan odottaja ilmoittautuu mukaan :)
La on 14.2.15, plussasin haamun 8.6., varsinainen tulos tuli vasta 9.6. ja 10.6.
Kiva, kun tulee tuohon samaan kuukauteen oman syntymäpäivän kanssa (toivottavasti), kun oma on 23.2. :)

Äippänen, voimia sinne <3

nuorineito tervetuloa, samoin sanna! :) ja kyfi :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app

Ensimmäistä lastaan odottava tuleva äiti liittyy teidän matkaan ainakin seuraavaksi yhdeksäksi kuukaudeksi. Viime viikolla jo plussattu, olo edelleen hyvin epätodellinen ja onnellinen. Vauva hyvin tervetullut meidän perheeseen. :)
Laskettu aika 9.2. Nyt toivotaan, että pikkuinen pysyy kyydissä loppuun saakka. :Heartpink

Heips

Täällä yks iloinen ylläriplussan saanut! La:n arvioituajankohta hieman kinkkinen, mutta ilmeisestikkin 13.2.2015 ois The day, kunnes toisin todetaan. Kierto ollu mitä sattuu ja menkat vähän niin ja näin aikaisemmin. :)

Takaisin