Plussanneet

Sanna meidän la ja synttäripäivät on tismalleen samat :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Niin, siis räpelsin puhelimella jo näköjäs uuden viestiketjunkin vaikka tänne piti kirjotella, että uusi helmivauvan odottaja ilmoittautuu mukaan :)
La on 14.2.15, plussasin haamun 8.6., varsinainen tulos tuli vasta 9.6. ja 10.6.
Kiva, kun tulee tuohon samaan kuukauteen oman syntymäpäivän kanssa (toivottavasti), kun oma on 23.2. :)
Meillä LA olisi 15.2, mun synttärit 16.2 ja poikaystävällä 18.2! Tsemppiä odotukseen!
 
Mulla oli aika epätodellinen olo kun tein plussan. Minipillerit lopetin huhtikuussa, menkkoja ei tullu -> testissä + :)
 
Tänään tuli vastaus verikokeesta! HCG on 70, viikkoja laskujeni mukaan 4+4, mutta saattaa olla vähemmänkin! Neuvola täti sanoi, että ihan rauhassa voi iloita raskaudesta ja olla lukematta nettipalstoja! Ensi viikolla teen vielä raskaustestin niin näkee onko viiva vahvistunut! 23.6 eka neuvola!! Tsemppiä kaikille!
 
Heipähei vaan! Uskaltaudun varovasti mukaan helmikuisten sakkiin. Haamuplussa tuli toissapäivänä testiin dpo10-11 ja tänään oli jo vahvempi (dpo 12-13) vaikkakin erimerkkisellä testillä tehtynä. Kuvia laitoinkin jo testiketjuun. :) Laskettu aika menee helmikuun 22. päivän tienoille.

Vähän varauksella vielä kirjoittelen, ehdin joulukuussa plussan kanssa käymään kääntymässä jo elokuisten ryhmässäkin mutta sitä iloa kesti vain kolmisen viikkoa... Nyt toiveissa olisi päästä ensi vuoden puolelle asti vauva matkassa.
 
Täälläkin plussa uutisia. Yks keskenmeno takana.. Nyt ois rv 6+1 ja vähillä oireilla mennään, väsymystä, vähän rinnat kipeet ja välillä menkka jomottelua. Varhaisulta 19.6, sit vasta helpotus kun ite näkee sen ruudusta, keskenmenosta ei oo kun n3kk ja tää raskaus pelottaa nyt hirveesti onko pikkunen elossa ja oikeessa paikassa.

Hei kysyisin semmosta onko keltään otettu hcg:tä ja mitä se on näyttäny. Mulla oli HCG 1413 rv 4+5
 
Täälläkin plussa uutisia. Yks keskenmeno takana.. Nyt ois rv 6+1 ja vähillä oireilla mennään, väsymystä, vähän rinnat kipeet ja välillä menkka jomottelua. Varhaisulta 19.6, sit vasta helpotus kun ite näkee sen ruudusta, keskenmenosta ei oo kun n3kk ja tää raskaus pelottaa nyt hirveesti onko pikkunen elossa ja oikeessa paikassa.

Hei kysyisin semmosta onko keltään otettu hcg:tä ja mitä se on näyttäny. Mulla oli HCG 1413 rv 4+5
Mulla oli HCG vaan 70 4+4, mutta ilmeisesti melko selkeesti noussu kun raskaustesti muuttunut vaaleasta viivasta paksuksi tummanpunaiseksi :-)
 
Voikohan olla merkki jostain kaksoisraskaudesta, kohdunulkoisesta tai rypäleraskaudesta tai jostain muusta jos on korkeet HCG arvot vai onko noi normaalin rajoissa? Mulla oli clomet käytössä ja kolme foliikelia löyty yks suurempi ja kaks pienempää... :/
 
Jenska, hcg nousee jokaisella yksilöllisesti, rypäle ja kohdunulkoinen samalla lailla kuin normi raskaus. kaksosraskaudessa saattaa nousta nopeammin, mut sekään ei oo kaikilla.
Normiarvot on
3+ 5-426
4+ 19-7340
5+ 1080-56500
6+ 7650-229000
jne.

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Ihan kaksosraskaudessa saattaa olla samat hcg määrät ku yksösraskaudessa, tai yhden sikiön raskaudessa samat ku jollain kaksosraskaudessa. Kun alkio kiinnittyy kohtuun tai ulkopuolelle, erittyy aina hcg:tä, oli kyseessä tuulimuna/rypäle/kohdunulkoinen/normaali raskaus jne. :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
meikäläisen vierailu täällä tais jäädäkkin hyvin lyhyeen... tän aamun testi ei olllut yhtään vahvistunut eilisestä ja tein sitten diginkin jonka tulos: ei raskaana.. tänään dpo 14 ja odottelen tätä saapuvaksi.. ja kesäloman alkavaksi :)
 
Alkuviikolla kahden vaalean viivan tihrustamisen jälkeen päädyin testaamaan digitestillä, jotta vastaus olisi selkeämpi. Ja raskaana ollaan! :) tietty tosi tosi alussa, mutta positiivisen tuloksen jälkeen puhuttiin miehen kanssa, että tulos on positiivinen nyt, joten nautitaan. Mikäli tulee keskenmeno niin surraan asiaa sitten. Tämä on ensimmäinen raskauteni joten mielessä pyörii paljon kysymyksiä... Päällimmäisenä varmaan, että mitä nyt pitää tehdä?? :D taidan kilauttaa tänään neuvolaan...
 
Onnea Lime88! Nyt vaan soitat neuvolaan, nautit mahdollisist oireista ja koitat olla stressaamatta! Mun neuvolatätin neuvo oli, että älä lue keskustelupalstoja, sieltä saa vain stressin ja huolen aiheen :-)
 
voi nuuhku, iiiiso tsemppihalaus taalta, ei tuosta voi tykata, mutta seuraavaan sitten :Heartred
 
Takaisin
Top