Plussanneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Episma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Anna K. Toivotaan et kaikki menee synnytyksessä tällä kertaa sit hyvin ;) onneks siihen on viel aikaa... :)

Kerusey, onnea plussasta!! :) koita jaksaa oireiden kanssa!! täällä tuo paha olo alkoi 3+6 Joten... :D
Mä olen kesän sairaanhoitajana vaikka kätilöksi opiskelen, ja nyt tänään jo teki pahaa! Mitäköhän mahtaa kesästä tulla.. :) koitas pärjätä sääkin töissä!

Miss T, onnea plussasta, mulla oviksen mukaan sama La ku sulla. :) Menkkojen mukaan menisin jo 4+4 huomenna. :D Mutta koska bongasin oviksen ni haluaisin ajatella lasketun olevan 10.2 :D mulla kans epäuskonen olo...

Mama88, epätodellinen olo, niin tuttua!! :) tuntuu oudolta sanoo et on raskaana ja ajatellakin asiaa. Vaikka tää päivä ja plussatesti kyllä kertoo kaiken, silti ei meinaa uskoo :)
Koskas eka neuvola? :)
Se on kyl kurjaa kun on lapsettomuutta ja joutuu omasta raskaudesta kertomaan... :/ muistan kyllä kun eksän kans kaks tuloksetonta vuotta yritettiin ni kaveri ehti olla kaks kertaa raskaana sinä aikana.. :( mut eihän se multa ollut pois vaikka pahaa tekikin :)

Pipana, onnea!! :)

omanapa, tää päivä sit tosiaan meni aivan järkyttävän pahoinvoinnin kourissa. Mä en helposti voi pahoin, mut tuon lounaalla lähettämäni kirjotuksen jälkeen on koko illan ollu niin paha olo et mitään ei illan aikana saanu alas. Nyt vasta ku lämpimässä suihkussa kävin ja mies törkkäs eteen vesimelonia ja mehujäätä ja sitruunalimppaa, niin olo helpotti kummasti!! :)

mulla tosiaan on clomifen-alkuinen raskaus ja ei ollu mtn seurantaa, oviksen aikaan nipisteli kumpikin puoli niin nyt jännään että toivottavasti siel olis vaan yks :D

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app

Viimeiset pari päivää on kyllä sellaista naputusta tuntunut alavatsassa, että ei voi kuin nauraa :) Ihan niin kuin joku pikkuruinen työläinen siellä vasarallaan rakentais jotain :grin Mutta mukava tunne, ei voi muuta sanoa.

Mulla ei oo vielä mitään pahoinvointia ollut, mutta tänä aamuna väsytti kyllä normaalia enemmän... ei meinannu päästä sängystä ylös, vaikka olin nukkunut jo jotain yheksän tuntia...

MadH91, kyllähän se kkm oli yhdenlainen shokki ja kamala uutinen sinänsä, mutta mies ja äiti oli niin hyvin siinä kohtaa tukena, että ei ollut hätää - vaikka aika korkealta pudottiinkin toiveiden ja haaveiden suhteen. Onneksi näytän olevan helposti sikiävää sorttia, kun tulin tosiaan ehkäisyn poisjätön jälkeen jälleen heti ensimmäisestä kierrosta raskaaksi. Ja kyllähän tuosta km:sta oppi senkin, että lapsen syntymä on ihme, ei niitä vauveleita niin vain "laiteta tilaukseen"...

Peukut pystyy kaikille plussanneille ja tarrasukkien sijaan tehokasta jeesusteippiä kaikille pikkusille :love2

Heis!
Vielä ilmoittautuu yksi plussalainen. Viikko sitten ja eilen tehty plussa-testit ja mieli on iloinen ja toiveikas. Meidän perheessä on jo 2v. tyttö (06/12), mutta välissä yksi keskeytynyt keskenmeno, joka hieman kaihertaa mielessä. Eli aika varovaisen iloisia vielä ollaan ennen ultria. Laskurin mukaan la 5.2. Ensimmäinen ajatus oli, että "Mitä talvivauvan kanssa tehdään ja mitä sille puetaan?!" ;) Mutta eiköhän ne siitä sitten järjesty!

Ps. Olen ihan aloittelija näillä foorumeilla ja ihan hukassa. Mistäköhän sen salasanan saa vaihdettua...?

Mulla alko tulla rusehtavaa vuotoa ihan niinkuin menkatkin aina alkaa. Kipuja ei oo muutakuin satunnaista "kasvukipua". Huolestuttaa kyllä niin peesti!

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Rusehtava vuoto voi olla kiinnittymisvuotoa. Mullakin tuli pieniä määriä (lähinnä vessareissulla jäi paperiin) parina kolmena päivänä just silloin ku menkkojen olis pitäny alkaa enkä oo lainkaan huolissani. Jäitä hattuun :wink

Plussasin jo viikko sitten et toivon tosiaan että tää vuoto loppuu.

Miimii87, eikös tommonen pieni vuoto voi olla ihan normaalia ja yleistäkin? Toki ymmärrän jos huolettaa :/ Mutta toivotaan kovasti että loppuu!

Täällä huolettaa kans vähän se, että ihan kun oireet ois pikkasen jotenkin vähentyneet. Lisäksi oon ihan kauheessa flunssassa. Mut tän aamuinen digitesti ainakin näytti "Raskaana 2-3", joten uskotaan toistaiseksi siihen ja toivotaan parasta :)

Nyt näyttää et vuoto loppu, toivon ettei enää tulis.

Miimii87, hyvä että vuoto loppui! :) Tuskin sit on mitään vaarallista, jotain limakalvovuotoa tai hematoomaa tai muuta.

Daizy, mua kans nyt heti mietti kun oireet vähän helpotti et onko siellä ketään...

Omanapa, tänään ei oo ollu ihan niin huono olo kuin eilen, eilinen pahoinvointi hyvinkin varmaan johtu osittain myös siitä päänsärystä. Mut kyllä vähän tuli semmonen olo, että "Mis mun oireet?!" kun on jokseenkin melkein normaali olo.

Kaipa se vaan on niin et normaalia on et olo vaihtelee - välillä parempia päiviä ja välillä huonompia.

Nivusia vihloo kun jotain vähän enemmän tekee. Ja vatsaakin on nipistellyt tänään useampaan otteeseen joten kai siellä jotain tapahtuu :)

Täällä plussattu n. Viikko sitten ja laskujen mukaan la olis Helmikuun ekoina päivinä. Kierukan kävin ottamassa pois huhtikuun puolessa välissä, yhet menkat kerkes olee ja siihen ne jäi (onneks) :) Toinen lapsukainen olisi tiedossa. Oli hauska kun kävin kierukan ottamassa pois ja varattiin tytölle 2v neuvola aikaa, naureskeltiin neuvolatädin kanssa, että katsotaan päästäänkö tekee tarkistuksia sillon ja päästäänhän me! Jee! Tämä pienokainen ei antanut odottaa itseään toisin kuin siskonsa (meni n. 1,5v) :) Jotenkin vaikea vielä uskoa todeksi <3

Sepe, onnittelut plussasta!! :)

Omanapa,
Noo, se parempi olo vaihtuikin sitten, ja nyt ei saa enää unta. Suutuin miehelle ihan niin mitättömästä, ettei mitään rajaa ja ens raivosin ja sit itkin ja taas raivosin ja itkin... Kunnes rauhotuin ja nyt en sit saa unta ku nenä on tukossa ja hengittäminen kehnoa. Mulla kun räkä valuu tonne kurkunpäähän ja kuivahtaa sinne ni sit vinkuu makuulla olless hengitys ja unta siinä on vaikee saada... Perc sentään. Ehkä kolmen tunnin yöunilla selviän huomisesta? Jostain syystä tuntuu hyvin hyvin ylitsepääsemättömältä tämä yö ja huominen työpäivä. Argh. :(

Heippa :)
Täällä ilmoittautuu myös yksi plussalainen! Ajatukset ovat hieman sekaisin ja kuuntelijaa ei oikein ole :sad001
La on laskurin mukaan 5.2.2015 :)

Miimii87, hieno juttu että vuoto loppui! :)

MadH91, näyttää joo että nää oireet menee vähän aaltoillen, eiköhän se oo ihan normaalia.

Täällä yksi lisää :) Olen ollut hiljainen vaikuttaja tuolla kuumeiluklubissa, joka päivä olen käynyt lukemassa viestit ja miettinyt että joko nyt... :wink
Ja nyt se hetki on, eilen tehnyt plussan, ihan varmuuden vuoksi kaksi, toinen viivoilla ja toinen se missä ihan lukee että RASKAANA. Tämä mieheni toiveesta, ei uskonut kerrasta... :p LA siis ilmeisesti 8.2??
Ollaan jätetty ehkäisy pois jo viime vuoden isänpäivänä, mutta ei olla varsinaisesti edes yritetty, sillä fiiliksellä että tulee jos on tullakseen.
Eilisen fiilikset oli meillä molemmilla jotenkin ihan uskomattomat, voiko tää olla totta?
JÄNNITTÄVÄÄ!!!!
Mun 8-vuotias tytär on monesti jaksanut kertoa kuinka mukavaa olisi jos olisi pikkusisko tai pikkuveli, mä NIIIIIIIIIN odotan että saan kertoa! Toisaalta pelottaa niin pirusti, enhän mä edes muista enää mitään...!

Jotenkin ihanaa päästä edes tänne kertomaan tuntojaan, kun me ei ainakaan vielä edes haluta kertoa muille, kaikkeen pitää varautua....

Tsemppiä kaikille!! WOOOOPWOOOOP!! :smiley-bounce016

Daizy, tää on kyllä nyt ku itekään koskaan oo ollu raskaana ni on tosi outoa ku olot vaihtelee, eikä oo mitenkään sen kovin kummosempi olo :D siis silleen ku kuvitteli...

Ninanu, onnea plussasta!! :)

omanapa, yö meni miten meni ja aamulla oli jopa hämmästyttävän virkee olo... :) työpäiväkin on mennyt yllättävän hyvin, mut sepä siinä onki. Nyt ku on ollu pari vähän parempaa päivää ni heti sitä miettii kaikenlaista. Kun eihän tässä mitenkään oo "erilainen" olo. :O
vaikkei se mitään nannaa ollutkaan kun oli se pahoinvointi ja pelkäsin et kuin jaksan töissä ni nyt onki sit ihan hyvä! vessasa ravaan ja litrakaupalla pitäis juua vettä ku koko ajan janottaa. Siinäpä ne tämän päivän oireet... tähän mennessä :D
eka lapsi, eka raskaus, joo olen vähän hysteerinen... ;)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app

MadH91, niinpä! Heti on jotenkin varmempi olo jos oireet on vahvempana, ja sit taas huolestuu jos ne lieventyy. Tää on kyllä varsinaista oireiden tarkkailua :) Kun osaiskin vaan olla miettimättä ja tarkkailematta.

Täällä myös plussa tuli! :) LA näillä näkymin 3.2.2015. Lapset poika 11/2010 ja tyttö 04/2012.

Takaisin