Plussanneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Episma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Daizy, kyl se vaan niin on et on tää ihan erilaista kun "kuvitteli" ni nyt on jotenkin kumman huolissaan asioista... ei sitä ihan sitä kuvitellu heti olevan näin huolissaan :D

Annika, onnea plussasta ja tervetuloa! :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app

Tänä aamuna oli vielä pakko yks testi tehä. Ihan vaan varmuuden vuoksi. :grin Iltapäivällä soitto neuvolaan!

Ninna, mä en oo vieläkään lopettanu testaamista xD viiva vahvistuu ja pitäis se jo uskoo mut kun... ;) heh

Terve kaikki helmien odottajat ja oikein paljon onnea plussista! ;) täälä ilmottautuu yksi tuleva äiti teidän joukkoonne. Kovasti toivottu plussa tuli noin viikko sitten <3 kun nyt vaan kaikki menisi jatkossa(kin) hyvin. Sivusta olen foorumia jo usean kuukauden ajan lukenut, mutta nyt oli pakko liittyä itsekkin, että pääsee teidän kanssa rupattelemaan. LA olisi laskureiden mukaan 5.2, mutta uskon, että se siirtyy pari päivää myöhemmäksi. :)

Sent from my GT-P5210 using Vau Foorumi mobile app

Plussaa meillekin! Jos kaikki hyvin menee 6.2. La. Toinen lapsi, poika 12/2012. Oireita ei lähes ollenkaan, mutta eipä ollut edellisessäkään raskaudessa. Silloin olin elämäni kunnossa ihan loppuun (ja yliajallekin!) asti.

Onnea kaikille muillekin, toivotaan että kaikki menee hyvin!

Onnea kaikille tuoreille helmikuisten odottajille! :) Täällä ilmoittautuisi yksi odottaja lisää. Ikää mulla on 23 vuotta ja neljättä lasta odotellaan. Ennestään siis lapset syntyneet 07/2010, 9/2011 ja 7/2013. Laskettu aika olisi näillä näkymin 2.2.2015. Varhaisultra 17.6. Silloin ollaan taas viisaampia ja saadaan tarkemmin tietää että missä mennään. Siihen asti kuitenkin mennään näillä tiedoilla. Tänään siis viikkoja 5+4(?). Ensi viikon perjantaina ensimmäinen neuvolakäynti.

Onnea uusille plussanneille!! :) pysyköön matkalaiset meidän kaikkien matkassa helmikuuhun asti <3

Tungen nyt tannekin alun hassut oireet ja raskaustoive sai testaamaan jo dpo 8 alkaen, mukaan mahtui haamun esi aitia ja haamua ja viivanpaikkaa ja puhdasta negaa kunnes dpo 12 pankki rajahti 2 viivalla, digi dpo 13 tekstilla Gravid.
LA 14.2 ja oma syntsapaiva ois 23.2 joten helmikuu taitaa olla silkkaa juhlaa jos kunnialla sinne saakka selvitaan :D

Huu, huomenna alkaa jo kuudes viikko! :D jeee! Kohta viis viikkoa täynnä... 35 jäljellä ;)

Hei kaikki! :)

Täältä liittyis mukaan tänään plussannut 21 vuotias jo 2 pojan äiti :) Pojat on 01/12 & 06/13 syntyneet. Avioliitossa olen ollut elokuussa vuoden. Takana kkm ja nyt tämä tämän päivän testi tuntuu ihan uskomattomalta :D LA laskurin mukaan 14.2.2015 :)

Koitan päästä teidän jutusteluihin mukaan! :)

Maanantaina ei vielä näkyny testissä mitään, ajattelin huomenna kokeilla uudestaa. Ekan kanssakin näky vasta viikolla 6! Oireista on vaikea erehtyä, kun ei koskaan oo normaalisti tällaisia vihlaisevia liitoskipuja, vessassa juoksemista, janoa, runsasta valkovuotoa, unettomuutta yöllä ja väsymystä päivällä, välillä tajutonta nälkää ja välillä etoo eikä tee mieli syödä mitään, mielialanvaihteluita ja herkkyyttä, turvottaa etenkin iltaisin, jotkut hajut oksettaa tosissaan... Olen tavallisesti rauhallinen, terve ja tasainen kaikin puolin, nukun todella hyvin yms. Että luulisin edellisen raskauden perusteella tähän olevan vain yksi selitys...toinen vaihtoehto on sitten joku vakavampi lääketieteellinen ongelma! Pöntönhalailu vielä puuttuu jos edelliseen vertaa, mutta saattaahan raskaudet olla(toivottavasti!en tarttis niitä oloja...) erilaisia...

Täällä ois kans plussannut. Toinen lapsi ois tulossa. Hieman yllätyksenä ja ajankohta ei ehkä paras mahdollinen, koska aloitan koulut syksyllä. Mutta koulusta voi pitää paussia. Lapsi on tervetullut maailmaan :Heartred La ois tuossa 10.2.15 paikkeilla. Oireita ei ollu ku vaan menkkojen pois jäänti ja outo oireettomuus. Mulla siis ollu aina viikko ennen menkkoja kaikkea mahollista oiretta, mutta nyt ei ollu mitään. saa nähä tuleeko mitään ku raskaus etenee :D Toivotaan, että vauveli pysyy kyydissä! Ja onnea kaikille plussanneille! :)

Ja täällä olis uus plussaaja. Mulla on jo ollu sellanen outo olo vikat kaks viikkoa mutta pistin sen menkkojen piikkiin.
Kuitenki viikko sitte ku niitä ei alkanu kuulua tein ekan testin mutta se oli negatiivinen. Koko tän viikon on alavatsa ollu kipiä, jalkoja pakottanu ja rinnat on ottanu yhen kuppikoon mutta menkkoja ei vaan oo kuulunu. Tänä aamuna sitte sain vahvistuksen...raskaanahan sitä ollaan :) Sivun laskuri antaa LA 7/2 mutta en oikeen tiiä onko toi nyt oikee. Pillerit lopetin vasta 2kk sitte ja yhet menkat on siinä välillä tullu niin toi kiertoaika ei oikeen oo varmaan tasaantunu.

Vielä on melko vaikee innostua ku pelkään niin kauheesti että teen jotain väärin odotusaikana ku tää on tosiaan eka lapsi. Varsinki näin alussa pelottaa että tulee keskenmeno. Mutta kylläpä se tästä :)

Onnea kovasti Titi-Uu ja Tiituska sekä tervetuloa mukaan! :)

Sent from my GT-P5210 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin