Plussanneet! ❤

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Susqi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minä kans tää naistentautien osastolla odotan vuoroani ja tuomioo [emoji24] niin kauhia pelko et itku meinaa koko aika tulla... [emoji20]

Heissan!
Täällä ihan uus tyyppi ilmottautuu.
Ennestään kohta 10 vuotias tytär, 4 vuotta sitten keskenmeno 4+6, ja nyt plussattu 3.2.
Elikkä viikkoja olisi tänään 5+2 (LA 14.10).

Mutta huoli on nyt suuri...
Aloin vuotamaan vaaleanpunaista vuotoa viime perjantaina. Samanlaista vuotoa lauantaina.. sunnuntaina enemmän veren näköistä, samaten kuin tänäänkin.
Ei ole kipuja eikä hyytymiä ole tullut.

Tänään labrassa hcg 1032.
Lääkäri teki sisätutkimuksen ja totesi että hieman tulee verta kohdun suulta, kohdunsuu kumminkin kiinni.

Huomenna täytyykin mennä aamusta keskussairaalaan gynelle ja ultrataan.
On niin kamala pelko ettei kaikki ole hyvin.
Lääkäri jo varoitteli keskenmenosta... :/

Onko teillä kellään ollut vuotoja nyt tai edellisissä raskauksissa. Mites toi hcg? Mitä se teillä on ollut milläkin vkolla?

Mulla oli tuo HCG 5+5 12524, mutta on käsittänyt että aika yksilöllisesti nousee. Tsemppiä sinne!

Heikku_82, Kovasti tsemppiä ja toivottavasti on kaikki kuitenkin hyvin. <3 :)

Kiitos tsempeistä!!! <3
Kävin tosiaan siä gynellä. Ultrattiin, mutta mitään ei saatu ainakaan näkyviin. Limakalvo oli paksu ja näkyi jokin nestepussi (mitä lie tarkoittaa?!?!?). Viikkoja niiden laskujen mukaan vasta 5+1 (ilmeisesti laskevat että kierto 28 päivää vaikka se on mulla 26 päivää).
Selkeää verenvuotoa ei ole.
Ultraaja sanoi että kun hcg on niin matala (oli siis 1039 eilen) niin ei voikkaan vielä näkyä ja kun viikkoja noin vähän.
Määräs mut huomenna labraan ottaan hcg:n, arvo pitäis olla nyt sitten yli 2000. Soittaa torstaina mulle tuloksista.
Antoi jo uuden ultra-ajan, joka on ensi viikon perjantaina 24.2. Jos hcg ei ole noussut niin ilmeisesti ultrataan ennemmin.
Mitäs muuta.... Valitteli kun ei voinut vieläkään antaa mulle selkeää vastausta.
Hoitajat mua siinä niin lohdutteli kun mua ultrattiin ja multa tietysti itku tuli kun pelko niin suuri ettei sielä olekaan ketään <3

Piinaavat 5 päivää takana, vielä 2 päivää edessä että tietää mitä hcg:lle on tapahtunut...

Mamaminion: Toi mullakin kävi mielessä, että kasvaako siellä missä pitää. Viime yönä ei onneks ollu kipuja, että jospa tää tästä :) Helpottaa tommonenkin tieto, että jollain muullakin ollut kovia kipuja ja silti kaikki mennyt ok!

Joo mullakin ne helpotti sit yhtäkkiä, kesti vaihtelevasti parisen viikkoa rv5-7 ja oli lähes aina yö aikaan. Ne kivut oli kyllä niin omaa luokkaansa että sen takia muistan vaikka omasta ensiraskaudesta on jo 10vuotta :D Tsemppiä sulle, eiköhän kaikki ole hyvin <3

Hei tulin tänne kysyy teiltä plussanneilta, ne jotka on tehmy cb digin, mikä dpo teillä näky ekan kerran 'raskaana'?

Labranäytteistä ei löytynyt mitään ja neuvolasta kehoitettiin varamaan aika lääkärille ja sain ajan huomisaamulle. Nyt jännittää jo enemmän, kun neuvolakin huolestui! Viime yönä oli taas niin kovat kivut, että oksensin. Saas nähdä mitä lääkäri sitten tutkii..

Soitin äsken hcg-arvosta... 639 oli. Eli kyllä tää verentulo on keskenmeno... Ja sitä niin silti toivoi ja uskoi että se on muuta...
Toivotaan että teillä muilla raskaus sujuu hyvin loppuun saakka [emoji173]️

Toivottavasti Nipsuliini selviäis mistä kivut johtuu, tai ainakaan ei olis mitään vakavaa. Tsemppiä!

Heikku_82, jaksamisia!

Heikku_82, Pahoittelut ja paljon jaksamisia vaikeana aikana! <3 :sad001

Voimia Heikku! <3

Ja tsemppiä Nipsuliini, toivottavasti pääset ultraan ja kaikki kunnossa. Ja toivottavasti kivutkin hellittäisi

Takaisin