Plussanneet! ❤

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Susqi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Briala, Aaa niin taitaa tullakkin :p Sori, en osaakkaan auttaa!

Ovulaatiosta on nyt 13 päivää ja eilen tein ekan plussatestin, joka sai tänään myös vahvistusta eli pakko se on uskoa että raskaana ollaan! LA tulee olemaan 19.-23.10 paikkeilla (jokainen laskuri näyttää eri päivää :D) Tänään siis pitäisi vasta alkaa kuukautiset kierron mukaan eli hyvin aikaisessa vaiheessa näkyi plussa ja viikkoja todella vähän vasta. Onnea muillekin plussanneille! :)

Onnea Pipsuli plussasta! :)

Pakko laittaa kuva näistä tikuista, aika erilaisia viivoja saa eri tikuilla. Mä sain one step tikulla (baby madin halpa tikku, herkkyys 10 yksikköö) dpo 9 tommosen viivan et onks tää nyt viivanpaikka vai joku haamuhailura. Sit testasin joka aamu ja samanlaisia tuli, noita testejä oli mulla siis vino pino kaapissa. Dpo 12 tuli edelleen tommonen nähdäkö vai eikö nähdä joku viiva mikä alhaalla ja tein kans Rfsu:n testin, niin se antoikin jo noin selkeen viivan! Ja nyt kun taas testasin 5+0 kunniaks molemmilla niin tosta one stepistä tuli mun mielestä jo leffat mutta rfsu:n testillä ei.. Et ei se viivan vahvuus kyl paljon kerro kun toisella merkillä saa ihan eri näköisen!

*muoks niin joo, se kuva..* 20170211_084506.jpg

Onnea kaikille plussanneille. [emoji7] mä plussasin viikko sitten kun menkat oli 2pv myöhässä eli RV 4+1.
Tein myös digin seuraavana päivänä vahvistukseksi . ja toki vielä RV 4+6 piti testata ja olihan sielä jo ne leffaviivat.. <3 sanoinkuvaamattoman onnellinen olo!! Kumpa kaikki menisi meillä ja teillä kaikilla hyvin. :')

Liitteet

• 1486797795960.jpg
    1486797795960.jpg
    48 KB · Katsottu: 53
  • 1486797856219.jpg
    1486797856219.jpg
    49.8 KB · Katsottu: 52
  • 1486797935278.jpg
    1486797935278.jpg
    38.3 KB · Katsottu: 51
Ihania testikuvia!! ♡

Onnittelut plussista kaikille tasapuolisesti ja tervetuloa Lokakuisiin! :)

JEI..niin se vain minäkin sain taas aktivoitua tööllä foorumilla.
Toissapäivänä tein haalean plussan ClearBluella ja tänään jo selkeästi vahvan plussan. Tänään ilmeisesti rv 4+2. Toivon kovasti, että kaikki sujuu hyvin. Esikoista yritettiin pari vuotta, johon mahtui keskenmenoja. Tämä nappasi kiinni ensimmäisestä kunnon yrityskierrosta, jolloin olin myös esikoisen imetyksen lopettanut. Tuntuu aika uskomattomalta, että nyt menisi näin helposti:nailbiting:

Hei!
Täällä myös ensikertalainen, tänään uskaltauduin tekemään testin ja vahva positiivinen vaikka osasin jo odotellakin. Laskeskelin itse la:n 1.10. Jännittää hieman, sillä asumme ulkomailla ja vieläpä purjeveessä eli syntymämaakin vielä avoin.

Onnea! Ja mielenkiintoinen tuo teidän tilanne. Et varmaankaan ihan peruskaavalla mene…Aiotko käydä yksityisillä lääkäreille eri maissa vai jäättekö nyt johonkin pidemmäksi aikaa?

Sailbebe, Teillä on kyllä mielenkiintoinen tilanne! :) Kerro ihmeessä lisää, missä kaikkialla olette reissanneet? Varmasti erilainen raskaus tulossa.

Täällä plussattu myös tänään. Laskettu aika näyttäisi olevan 19.10 :) ! Tätä raskautta on odoteltu ja toivottu pitkään! Olo on huojentunut ja niin onnellinen <3 kiva päästä taas seuraamaan tätä foorumia. Edellisestä raskaudesta jo 5 vuotta :)! Täälä onkin paljon porukkaa. Onnittelut muillekin plussanneille <3

Miten se pisu laimennetaan siihen Clearblue digiin? Tai ylipäätään? :grin

Siis onko totta, että hormoonia voi olla niin paljon että testi sekoaa siitä??

Miten se pisu laimennetaan siihen Clearblue digiin? Tai ylipäätään? :grin

Siis onko totta, että hormoonia voi olla niin paljon että testi sekoaa siitä??

Mä en laimentan, mutta tein päivä pissasta joka ei ollu kauan rakossa ollu. :)

Mä en laimentan, mutta tein päivä pissasta joka ei ollu kauan rakossa ollu. :)

Mitäs jos sitä laimentaa liikaa? :grin Ehkä mäkin kokeilen ihan vaan pikku pisusta..

Ja digi +3 :rolleyes:

Mulla siis tänään alkoi menkkamainen jomoilu (tosin oon ollu liikenteessä koko päivän) Sitten tein huvikseen pc puikon ja eipä tullut enää leffaviivoja.. Totta kai ensimmäinen ajatus että kesken menee.. Mutta jenkki sivuilta luin että hormoonia voi myös olla liikaa, ettei raskaustestit enää annakaan kunnon plussia. Pitkään tuo digikin mietti. Eikai auta murehtia ennen ultraa.

Liitteet

• 20170211_161638.jpg
    20170211_161638.jpg
    141 KB · Katsottu: 44
Kyllä sä miitu raskaana oot, usko pois vaan :grin
Mäki sain tänää digiin 3+ pari tuntia rakossa olleesta päiväpissasta, samoin loppu testitki enkä ajatellu lisää ostaa että nyt koetan ottaa rennommi.

Takaisin