Plussanneet! ❤

Aneska, Tervetuloa! Ollaan taas samassa lasketun ajan ryhmässä. :happy:
 
Minulla on edelleen molemmissa taipeissa mustelmat perjantain epäonnistuneista verikokeista enkä tänään sit menny verikokeeseen, kun perjantaina näytteen ottaja sanoi, ettei verta voi ottaa, jos on mustelma (vasemmassa oli silloin pienin pieni jälki torstain verikokeesta). Mietin vain että pitääkö mun tosissaan odottaa, että joku mustelma häviää kokonaan ennenkö verikoetta voidaan ottaa?

Vuoto ei ole alkanut, maha on erilainen kuin ennen. Tuntuu etten olisi enää raskaana, vaikka välillä mahassa jotain tuntemuksia onkin. Tiedä sitten tuleeko fiilis siitä mitä on kerrottu vai mistä mutta.. Kiva olisi saada tietää!
 
Nipsuliini, no ei todellakaan tarvitse odottaa että mustelmat paranee, on näytteenottaja nyt vähän väärin ohjeistanut. Epämukavaahan se on jos mustelman kohdalta otetaan ja mieluiten tietty otetaan kohdasta jossa ei mustelmaa oo, mut joskus on vaan otettava. Toivotaan parasta että kaikki olis kuitenkin hyvin!
 
Muokattu viimeksi:
Briala kiitos neuvosta! Soitin äsken labraan ja kysyin ja tosiaankin sanoi, että tule vain! Sanoi, että mielellään ei oteta mustelmasta, mutta että siitä se otetaan, jos muualta ei saada. Lähdenkin tästä siis verikokeeseen.. Nyt vasta jännittääkin!
 
Joo ei tarvitse odottaa! Muistan joskus kun oon ollut pitkän jakson sairaalassa ja kädet olivat kun neulatyynyt ja ihan mustelmilla, silti joka aamu labrat otettiin.
 
Inhottavaa kun ohjeistetaan väärin ja jos ei olis ketään keltä kysellä ni turhaan sais elää epätietoisuudessa :/
 
Nipsuliini, Milloin saat tietää vastaukset? Näkyisivätkö ne jo omakannassa?
 
Labrasta sanottiin, että tulokset olisivat tässä vaiheessa jo tiedossa ja soitin Jorviin (kun kuulemma heille tulee tieto). Jorvista täti sanoi, että tulokset eivät ole tulleet ja eivät tänään enää tule. Hieman hiilahdin, kun labrasta sanottiin että tulee parin tunnin päästä ja oli kuitenkin laitettu kiireelliseks jo perjantaille. Jorvin täti sanoi "ei tämä ole akuutti juttu, soitamme aamulla sitten". Siitäkös tulistuin. Ilmeisesti en saa tietää tänään, vaikka piti :sad001
 
Labrasta sanottiin, että tulokset olisivat tässä vaiheessa jo tiedossa ja soitin Jorviin (kun kuulemma heille tulee tieto). Jorvista täti sanoi, että tulokset eivät ole tulleet ja eivät tänään enää tule. Hieman hiilahdin, kun labrasta sanottiin että tulee parin tunnin päästä ja oli kuitenkin laitettu kiireelliseks jo perjantaille. Jorvin täti sanoi "ei tämä ole akuutti juttu, soitamme aamulla sitten". Siitäkös tulistuin. Ilmeisesti en saa tietää tänään, vaikka piti :sad001

Hitto mitä sontaa! "Ei tämä ole akuutti" no ehkä ei tälle virkailijalle mutta sinulle kyllä. Argh!
 
Äite yllytti tekemään testin, tein LAIMEESTA pissasta jajajaja

IMG_20170220_183812.jpg

!!!! Ja tää oli oikeesti laimeesta, 1,5h pidätyksellä ja oon juonu vettä ja kahvia :d uskaltaisko vähän kuitenki iloita?? Huomenna teen vielä aamupissasta!

Tässä negatiivinä kuva:

IMG_20170220_184506.jpg
 
Deb, Kyllähän siellä aivan kuin jotain näkyisi? Aamulla uutta testiä kehiin! :happy:
 
En tiedä miten toi eilinen viiva tohon tikkuun ilmesty, kun tänään vetäsin aamupissasta vitivalkosen, tyylipuhtaan negan. Ei muuta kun onnittelut teille joille on vaavi tulossa :Heartred

Mä poistun takavasemmalle odottelee tätiä joka tulee mitä luultavimmin tänään, ja iloitsen teidän muiden puolesta :Heartred
 
Deb, kyllä mäkin olen jotain näkevinään :wink Jospa ne aiemman tuhrut oli vaan harmittomia tai kiinnittymisestä johtuvia.
Mulla tuli ruskeaa tuhrua ennen plussaa, kun menkkojen olis pitäny alkaa. Tänää 8+0 ja eilen illalla tunne et menkat alkaa. :nailbiting:
 
Deb, Oltiin näköjään samaan aikaan asialla.
No jospa vielä pieni toivonkipinä olis :wink Muussa tapauksessa toivotan pikaista plussaa, jos nyt ei tärpännyt :Heartred
 
  • Tykkään
Reaktiot: Deb
Noh, on mulla vielä aikaa kattella alkaako menkat vai ei, tänään pitäis oviksen ajankohdan mukaan alkaa, ylihuomenna yleisen kierron pituuden mukaan. Sanotaan et jos ei viikon päästä oo menkat ni ehkä on vielä toivoo :hilarious:
 
Pidetään peukkuja, toivottavasti tulis iloinen yllätys et menkkoja ei tuliskaan! :wink Ainaki sulla oli vahva plussaolo.
 
Takaisin
Top