Plussanneet! ❤

Oli joo ja ihmettelen miten eilen on voinu tulla haalee plussa jos kehossa ei oo Hcg-hormonia? Ehkä mä oon samanlainen tilastoihme kun Miitu ja saan illalla vahvempaa viivaa :wink:hilarious:
 
Miitu muistaakseni sai vahvimman viivan päivän toisesta pissasta ja tais olla vielä joku muukin, joka sai. Jospa sulla oliski hormonia mutta vielä niin vähän :happy:
 
Ehkäpä :D muuten lähtee vihasta palautetta rfsu:lle! Eilen illalla näytti tältä:

IMG_20170220_183812.jpg
(No onhan toi nyt haalee plussa?)

Ja tänäaamuna tältä:

IMG_20170221_084809.jpg
(Ihmeellisesti repes ja rypisty tosta sivusta).

En tiiä pitäskö itkee vai nauraa vai huutaa vai mitä :hilarious:
 
Pitäs varmaan se digi tehdä jos nyt noi menkat ei tuu. Siitä ei tarvi lähtee tulkitsemaan viivoja, ja olis jo 4+0 tai 4+2.
 
Sain vihdoin labratulokset. Arvo oli 230 (torstaina oli 170) ja lääkäri sanoi, että tästä ei vauvaa tuu. Pelkäsi että on kohdun ulkopuolella ja käski kiireellä takas Jorviin uuteen veritestiin ja ultraan. Sanoi, että jos on ulkopuolella niin on vaarallinen. Soitin sitten miehelle ja hän lähtee töistä kiikuttaan mua sit Jorviin. Torstaina tosiaan ultrattiin, mutta missään ei näkynyt mitään, joten saas nähdä näkyykö tänään. Toivois vaan, että tää ois sit jo ohi jos on ollakseen.
 
Deb, kokeile toisen merkkistä testiä. Monesta paikasta olen lukenut, että rfsun testeillä saa myöhään kunnon viivoja vaikka toisella testillä tuliskin kunnon viivat.

Voi Nipsuliini, voimia :Heartred Toivotaan, että saat nyt selvyyden tuohon epätietoisuuteen. Sen tiedon odottaminen on pahinta.
 
Kivuista päätellen kohta alkaa vuotaa kunnolla, kp1. Ehkä mä vielä joku päivä saan lapsen, jos ei muuten niin hoitojen avulla :)
 
Tsemppiä Dep ja paljon plussatuulia sinne! Pidetään peukut ja varpaat sulle pystyssä, että se onni potkaisee sinuakin jo kohta :)
 
Voimia Nipsuliini!
Ja tosiaan testeistä puheenollen mulla antoi sillon aamun ekasta pissasta todella hailakan haamun ja tokasta pissasta (2h kuluttua) pajon vahvemman.. Myös iltapäivällä näkyi selvä haamu. Että ota noista selvää... Toivotaan Deb että menkat ei tulisi! Apteekistahan saa myös niitä 10mIU/ml tarkkuudella näyttäviä testejä. :)
 
Päivitän tännekin tilannetta: menkkamaisesti jomottaa, mutta vuotoo ei näy mailla eikä halmeilla. Tässä vaiheessa yleensä olisin kun vesiputous.
 
Jorvista kotiuduttu. Uudet veriarvot otettiin ja oli taas vähän noussut, mutta oli edelleen liian pieni. Siinä sitten kävi jos jonkinmoista erikoislääkäriä ihmettelemässä ultraa ja niin vaan oli kohdun ulkopuolinen raskaus sitten meillä. Piikki pyllyyn ja kipuja ootellessa. Lääkäri sanoi, että ikävästi tässä vaan sitten todennäköisyydet kasvaa sille, että uudessa raskaudessa kävisi samoin, jos ovulaatio on samalla puolella.

Kiitos kaikille tsempeistä! [emoji173]
 
Nipsuliini:
Millasia oireita sulla oli?
Mä vuodan 12:sta päivää jo, niukasti. Kipuja ei ole ollut ollenkaan. Hcg laskenu.. Ultra taas perjantaina. Voisko olla kans kohdun ulkoinen vai mikä tämä on?
 
Voimia Nipsuliini :Heartred Sympatia halit!

Heikulle myös hirmuisesti voimia!
 
Nipsuliinille jaksamisia..

Mulla oli muutama päivä välissä hyvä ja vuodoton mutta tänään taas töissä tuli vähän verta ja soitto neuvolaan ja ottivat testin et ei oo mitään tulehdusta. Vuoto tulee kohdunkaulalta ja ei ollu kovin huolissaan terkkari mut to anto ajan lääkärille et mun mielenterveys säilyy.
 
Mulla menkkajomot hävinny, välillä tuntuu paineentunnetta mutta ei yhtään tunnu enää siltä että menkat ois alkamassa. Tänään piti alkaa siis. En tiedä miks oon hätäilly, kun eihän normaalisti testit aina näytä mitään ennen ku menkat on myöhässä.. :rolleyes: välillä tulee valkovuodon seassa vaaleenpunasta tai vaaleenruskeeta, mutta hyvin vähän eikä ees siteeseen asti, ei siis todellakaan oo menkat. Ja tuokin loppumaan päin :) huomenna tosiaan testiä kehiin ja sit jos se näyttää negaa ja menkat ei tuu muutamaan päivään ni sit vaan testiä uusiks :happy:
 
Takaisin
Top