Plussanneet! ❤

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Susqi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eilen plussattu, aika epätodellinen olo että oisin jälleen raskaana. Esikoispoika syntyny marraskuussa '15 eli vähän vajaa 2v oisi tulossa ikäeroa jos kyytiläinen vain matkassa pysyy. Nla laskee varmaan lasketuksi 9pv menkkojen mukaan, tiiän että ovis oli pari päivää myöhemmin mutta saas nähä nt-ultrassa mikä jää lasketuksi ajaksi.

Muokattu viimeksi:
Heräsin aamulla ja ekana huomasin tyynyn vieressä veripisaroita ja juoksin äkkiä vessaan että ei kai vaan.. Onneksi ei ollut, mutta eipä sille mitään selitystä kyllä löytynyt..

Onneksi oli testikin valmiina kotona niin sai hetkeksi mielenrauhan kun viikon testaus tauon jälkeen tuli kunnon viivat! <3 Olin niin kade teidän leffaviivoista että mies oli hakenut mulle kaupasta eilen pari testiä kun olin itse vielä reissussa :D :D
Oho tulipa tuosta kuvasta iso, no sain sentään edes kuvan laitettua sen tähän :D

ImageUploadedByVau Foorumi1485852267.691768.jpg

Upeet viivat Fifu, kyllä kelpaa katella! :happy:

Heips. Uusi täällä. Maanantaina plussasin kun hätähousuna testasin 2pv ennen menkkoja koska oireita on ollut paljon. Aattelin tehä huomenna varmuudeks vielä uuden testin jos sais oikein kunnon leffaviivat :grin
Vähän kyllä pelko persiissä kun on vasta niiiin alussa et miten tässä käy.
Baby number 4 ois tämä jos hyvin käy :cheers

Mommyme mie plussasin päivää ennen menkkojen alkua ja oli tooosi haalea plussa mut hyvin on vahvistunu pikkuhiljaa kun testannut 6 aamua. Tänään oli eka aamu kun en testannut :D Pelko persiissä myös ollut, mut tällä hetkellä jo uskoa et kyl siellä mukana ollaan. Vielä kun pysyisikin matkassa mukana :D

Mulla oli muutama päivä välissä että en testaillu, tänään taas piti vähän testailla kun noita testejä tuolla vielä on. :D

Liitteet

• IMG_3477.JPG
    IMG_3477.JPG
    891.2 KB · Katsottu: 59
Onnittelut kaikille plussanneille!

Minä taas täällä vähän stressaan, kun kävin eilen aamusta mittauttamassa HCG-arvon uudestaan ja nyt lääkäri juuri soitti, että arvo oli 884 eli hieman matalahko (olen 5+1). Lääkärin mukaan HCG-arvon pitäisi 1,5 kertaistua joka päivä ja koska torstaina 26.1. minulla oli arvo 123 (tuolloinkin matala lääkärin mukaan - hyvä arvo olisi ollut 200-300 väliltä), lääkäri oli aiemmin sanonut, että nyt mulla arvon tulisi olla n. 1000 (ja 5+1 normaaliarvo olisi väliltä 1500 - 2500). Lääkäri kyllä lohdutti minua, että ihan ok tuo on silti :) Onko teiltä muilta otettu tuota HCG-arvoa ja millaisia lukemia näyttänyt?

Seuraavat verikokeet olisivat vasta kuukauden kuluttua (9+0 tai 9+1) ja ultra sitä seuraavalla viikolla, niin mietin pitäisikö käydä yksityisesti varhaisultrassa? Oletteko muut käyneet, missä vaiheessa se kannattaisi ja voitteko pk-seudulta suositella jotakin yksityisklinikkaa?

Krisse, Kyllähän toisilla nuo arvot on aika rajamaillakin ja silti kaikki ok.

Kyllähän varhaisultra tuo varmuutta.
Pk seudulta suosittelisin Femedaa ja Brunoa jos ei hinnalla ole väliä. Jos edullisempaa etsii niin Perhe Artessa ultraa kätilö ja on tosi edullinen, hyväksi todettu myös. :)

Mulla ois ensiviikon lauantaina. Silloin 6+3.
Oli pakko ottaa nyt kun siitä seuraava viikko ollaan ulkomailla ja siitä seuraavan oon kuntoutuksessa. Odotan kyllä jo innolla! :)

Susqi, Ihanaa! Jäämme odottelemaan ultrakuulumisiasi. :) Sitä on niin malttamaton! Miten tässä malttaa odottaa! Mullakin silloin 6+3, kun 13. pvä ultra. :nailbiting: Muuten, saako udella minne päin ulkomaille matkustatte? :)

Susqi, Ihanaa! Jäämme odottelemaan ultrakuulumisiasi. :) Sitä on niin malttamaton! Miten tässä malttaa odottaa! Mullakin silloin 6+3, kun 13. pvä ultra. :nailbiting: Muuten, saako udella minne päin ulkomaille matkustatte? :)

Me lähetään Roomaan! :) Se on aina ollu nyt meillä vakio Helmikuun puolessa välissä. :)

Hyvää iltaa! Ilmoittaudun mukaanne :D
45734d7e7eb92fce35764bde69d98683

Edelliset kk alkoi 27.12. mutta synnytyksen (4/16) jälkeen/imetyksen takia kierto ollu 30-39 joten ei mitään hajua viikoista :D

Tervehdys kaikille ☺
Kaipa tänne uskaltautuu jo liittyä mukaan
Maanantaina ensimmäinen haalea testi, jota seurannut lähes päivittäin tummempi testi, mutta ei niiiiin tumma kuin kontrolliviva. Eilinen verikoe kuitenkin huojensi mieltä, koska arvo oli 261 eli kaiken pitäisi olla kunnossa ❤
Useampi vuosi lapsettomuutta ja hoitoja takana, joten en taida vielä edes uskoa todeksi
Krisse_90 hcg arvon pitäisi tuplaantua 1,5-2 vrk välein EI siis päivittäin. Jostain lukenut, että 4+0 pitäs olla 100 luokkaa, että voi onnistua, joten kaiken järjen mukaan sun arvon pitäs vielä olla ihan ok? Arvon nousu on niin yksilöllistä. Pidän peukkuja, että kaikki hyvin

Muokattu viimeksi:
Pakko se oli muutama testi tilata ja testailla vielä ultraan asti. Kun ei vaan voi uskoa. :hilarious:

Liitteet

• 20170203_124324.jpg
    20170203_124324.jpg
    253.3 KB · Katsottu: 52
Tein ekan testin lauantaina 28.1. eli aivan liian aikaisin, mutta kun....! Se ei vielä tietenkään näyttänyt mitään ennen kuin oli muhinut hyvän matkaa yliajalle, eli ei ollut siis mitenkään päin luotettava :D Digitaalinen testi näytti sitten maanantaiaamuna "raskaana 1-2", ja saman päivän aamuna otetussa verikokeessa hcg oli muistaakseni 163, lapsettomuushoitajan mukaan hyvä arvo tässä vaiheessa, viikot heidän laskujen mukaan maanantaina siis 4+2. Viime kerralla verikoe otettiin alkionsiirtoajankohdasta laskettuna päivää myöhemmin kuin nyt, ja silloin hcg oli 270. Nyt tässä mietin, pitäisikö vielä huvikseen käydä mittauttamassa se hcg vaikka ensi tai seuraavalla viikolla, lähete on kyllä olemassa. Ensimmäinen seurantaultra on parin viikon päästä. En ole neuvolaankaan vielä soittanut, kun jotenkin on niin varma olo, että tämäkin raskaus epäonnistuu... Jos on ekassa ultrassa samat viitteet kuin edellisen kerran, eli kasvu jäljessä useita päiviä, niin tiedän varmasti, ettei onnistu taaskaan :(

Ilmottaudun mukaan plussanneisiin! Tänään aamulla testistä selkeät kaksi tummaa viivaa, nyt on siis menossa vasta 4+1.
Neuvola laskeskeli puhelimessa että La olisi 13.10.2017. :love017 Aavistelin olevani raskaana ja odotin testin tekemistä tähän päivään asti, oli kyllä hommaa hillitä itsensä testailemasta!

Muokattu viimeksi:
Takaisin