Plussanneet! ❤

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Susqi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä plussattiin viime lauantaina. Kauheet varsakivut alkoi jo torstaina (ja jatkuu muuten edelleen, ovat vain muuttuneet enemmänki vihlonnaksi). Meillä oli bileet tiedossa lauantaina joten varmuuden varalta tein lauantai-aamuna testin. Pari minuuttia odottelin eikä mitään tullut ja läksin sit muuta puuhailemaan. Parin tunnin päästä menin vessaan ja viivahan sinne oli ilmestynyt :smiley-angelic003 tein sitten vielä digitestin päivällä ja 1-2 vk sieltäkin tuli!

Mulla on vähän epäsäännöllinen kierto, menkkojen pitäisi alkaa tässä ke-la välillä jos alkaisi, ja kovasti vielä jännittelen että tuleeko ne sieltä kumminkin. 28 päivän kierrolla laskettuna olisi nyt 4+0, mutta tiedä siitä sitten. Tuntuu että tieto lisää tuskaa joten jotenki en uskalla vielä luottaa siihen että raskaana tässä oltaisiin. Vähän asiaa konkretisoi kun jouduin rötgen ajat jo peruuttamaan, mutta muuten ei tätä paljon uskalla vielä ajatella, tosin vielä tämä ja ens viikko lomaa joten aikaa ajatella on...

Kaipa se minäkin tänne uskaltaudun. :wink
Tänään plussattu. :Heartred Varmuutta viikoista ei oikein ole. Mulla oli viime kuussa kahteen kertaan menkat enkä nyt oikein tiedä minkä mukaan toi kierto pitäis laskea.

Tein tänään toisen testin aamupissasta ja hyvin hyvin pieni ero eiliseen päiväpissasta otettuun... Nouseekohan tuo vain hitaasti vai missä vika :/ Ihan arsesta tää on kyllä kun vertaa ekaan raskauteen ja sillo oli niin selkee tumma viiva :/

Tein tänään toisen testin aamupissasta ja hyvin hyvin pieni ero eiliseen päiväpissasta otettuun... Nouseekohan tuo vain hitaasti vai missä vika :/ Ihan arsesta tää on kyllä kun vertaa ekaan raskauteen ja sillo oli niin selkee tumma viiva :/

Eikö se oo tosi yksilöllistä se nousu, en olis huolissaan tosta. :)

Liitteet

• IMG_3327.JPG
    IMG_3327.JPG
    94.1 KB · Katsottu: 62
Tervetuloa Fifu ja sanmarie! :)

Cocoa, Älä huoli! Itse olen himotestaaja ja näitä testejä on tullut tässä tehtyä jo ties kuin monta. Sain siis plussattua 23. pvä ja soitin siitä sitten hetimmiten neuvolaan. Seuraavana aamuna viiva olikin tosi hailakka! Olin jo tuskastunut että nonii, turha sinne neuvolaankaan mennä. Kuitenkin päivällä sainkin taas tummemman viivan.

Nyt olen tässä useampana päivänä testaillut ja joskus tulee tummempaa ja joskus ei. Ja olen itse huomannut että hcg nousee ilmeisesti muutaman päivän välein koska viiva tummuu sitä mukaan. Esim tänään olin hieman epäuskoisena kun selkeä plussa on mutta viiva ei ole eilisestä tummunut.. Kai se huomenna sitten on jo tummempi!

Ohhoh onpas isot erot noissa hcg:n määrissä :o Eli tää vois hyvinki olla totta ja oon edelleen raskaana eikä tuo testi huijaa jotenkin kummallisesti =) Jotenkin vaan ahdistaa siltikin ja pelko persiissä oottelee et millon täti tulee kylään =/ En osaa oikein iloita vielä, kun laskurin mukaan tänään olisi 3+4 ja tänään olisi pitänyt/pitäisi menkat alkaa ja vieläkin tosiaan sitä haaleaa viivaa herkällä 15mlU testillä. Noh ei auta kun huomenna aamulla taas mennä pissimään kuppiin kolmatta kertaa [emoji28]

Miitu ihanaa kun olet noin positiivinen [emoji7]

Cocoa, Usko pois, raskaana olet! :happy: Ja siis itse huomasin sen että saan vahvimmat viivat päiväpisusta, outoa kyllä mutta näin on.

Cocoa kyllä se plussa on. Voithan kokeilla eri merkkisiä testejä. Eri merkkisillä testeillä voi tulla eri vahvuisia viivoja. :happy: Ja olen ollut siinä käsityksessä, että testeissä voi olla eri määrät sitä väriäkin.

Aika hassua tollain et just päivällä vahempi viiva :D Miekin mietin kun ei paljoa eroa ollut päivän omaan ja seuraavaan aamuun.

Joo mie aattelin lyyä tiskiin huomen aamulla 25mlU testin eri merkiltä, saas nähdä mitä se on mieltä =) Hassua kun viime raskaudessa justiinsa riitti kun teki kerran testin niin uskoi, kun oli yhtä tummat molemmat viivat ja nyt vaan haluaa testiä testin perään :DD

Cocoa, Ja nyt en omin silmin mielestäni ole havainnut tummumista muutamaan päivään mitenkään radikaalisti, mutta mies kyllä sanoi että aivan selkeästi tänään oli taas tummempi. Että voi olla että omat silmät ei samalla tavalla sitä nää. Älä siis suotta murehdi.. Tiedän kyllä kuinka stressaavaa, aivan samat fiilikset on täälläkin. Huokaisen vasta kun saan kunnon leffaviivat! :) (Ehkä en silloinkaan?)

Mä tässä mietin liitynkö syyskuisiin vai lokakuisiin, la on 30.9 tai 1.10 ku en muista alkoko mun edelliset menkat 24 vai 25.12 :rolleyes:Tuntuu et mä oon jo niin jäljessä syyskuisista kun siellä ekat plussattu jo viime vuonna. Ite plussasin tänään ja viikkoja ois 4+5 (kääks miten vähän :oops:) tää ois nyt sit mun kolmas :D onko täällä joku erillinen osio missä esittäydytään?:confused:

No toi on kyllä mahollista et omat silmät yrittää niin väen vängällä verrata sävyjä et toisen mielipide voi olla luotettavampi :)
Josko huomenna eri testi antais eri värisen viivan.. tosin se ei olekkaan sitten niin herkkä et antaakohan mitään viivaa :D

Moondance, Ei taida olla mitään erillistä osiota (ainenkaan vielä?) ja toki voit tänne lokakuisiin liittyä! Me ollaankin kaikki vasta melko alussa. :wink Itsekään en vielä varmaksi tiedä kuulunko tänne vai syyskuisiin, mutta täällä ajattelin kuitenkin olla.

Cocoa, Sekin että eri merkkisiä testejä ei sitten kannata hirveästi vertailla yks yhteen. :wink Eiköhän se pääasia oo että ne kaksi viivaa siinä kuitenkin ovat!

Jos tuo lokakuisten lista on lista meistä jossa LA, ym tiedot, niin pitäiskö tänne plussanneet sitten tehdä esittelyä? Vai tehdäänkö erikseen se esittelyketju? Miten vain. :)

Mulla on yleensä kierto 26-28 päivää ja plussasin ekan kerran kp 27 sunnuntaina, silloin kyllä niin haalealle viivalla että piti kysyä mieheltäkin, että näkeekö tässä viivan, Näkihän se, mutta niin haalean, ettei uskonut silti raskauteen :joyful: Minä aloin kuitenkin olla aika varma :happy: Ja sitten "oikeena päivänä", kun menkat oli yhden päivän myöhässä sain jo paljon vahvemman viivan aikaiseksi ja lähetin kuvan miehelle. Nyt sekin taitaa ainakin teoriassa uskoa tähän. Itsellä on onneksi hieman oireita, niin ei tarvitse perustaa omaa uskoa ihan pelkän viivan varaan.

Huomenna pitää tehdä vielä yksi testi (toivottavasti viiva vaan vahvistuu :nailbiting:) ja sitten rohkaistun soittamaan neuvola-aikaa. Varhaisultrasta ei olla vielä ihan varmoja. Hirveesti menee rahaa, mutta olishan se kiva tietää että kaikki on niinku pitää...

Tässä vaiheessa vois tietty vielä muokata sinne LA-listaan otsikkoon ja me sitten omiin kohtiimme omat esittelyt? Vai mitä mieltä? Mulle sopii uusikin ketju :)

Musta tuli viime syksyn tuulimuna takia niin vainoharhainen, et varhaisultra on meille ehdoton. Tuulimuna selvis vasta rv12 np-ultrassa... :'(

Minulla pp 14 ja hyvin haaleat viivat tihrustettavissa. Eilen pp 13 kävin verikokeissa mittauttamassa hcg:n, mutta tulosta siitä en ole vielä saanut. Pitäisikö tässä vaiheessa viivojen olla jo paksummat vai voiko tämä todella tarkoittaa, että olisin raskaana? Yrittämistä takana 4v ja nyt tämä oli ensimmäinen ivf :) Punktio 10.1. ja alkionsiirto 13.1. eli la olisi 3.10.?

Liitteet

• FullSizeRender.jpg
    FullSizeRender.jpg
    207.8 KB · Katsottu: 77
  • IMG_2028.JPG
    IMG_2028.JPG
    226.7 KB · Katsottu: 77
Nyt tulikin jo verikoetulos: S-Koriongonadotropiini, HCG 123 IU/l. Lääkäri sanoi, että hyvä arvo olisi pp13 aamulla väliltä 200-300, mutta täältä olen lukenut tuon vaihtelevan paljon ja ilmeisesti sitä ollaan raskaana :)

Takaisin