Plussanneet! ❤

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Susqi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyllä tuo hyvin pitkälti plussalta näyttää ;) taitaa olla aika yksilöllistä miten paljon kenelläkin sitä hormonia alussa erittyy. Jos olo on epävarmaa niin kannattaa testata parin päivän päästä uudelleen niin viivan pitäisi kyllä olla selkeämpi :) mut tokihan siä saat ne verikoe tulokset, siitähän se varmistuu :)

Krisse, Kyllähän se vaihtelee tosi paljon. Toisilla nousee hitaammin kuin toisilla. Varovaiset onnittelut! :)

Varovaiset onnittelut siis :)

Voitais kyllä tehdä ihan oma ketju esittäytymisille, sieltä kaikkien helppo sitten seurata kun myöhemminkin vielä mukaan liittyy porukkaa :) Mä oon nyt töissä ( :D) niin jos joku kerkee sellasen tehä ennen mua nii saa tehhä :)

Täällä tänään nyt siis 25mlU testi aamupissasta, pitääkö tässä oikeasti alkaa uskoa et kyl siellä joku mukana on, vaikka haaleita viivoja tulee joka testiin :D

Liitteet

• 1485504433083.jpg
    1485504433083.jpg
    108.7 KB · Katsottu: 83
Cocoa, Kysymykseesi; kyllä pitää! :grin

On: Aamun testi, melkein leffaviivat <3 Jotenkin itselläkin vielä epäuskoinen olo, mutta kai tässä raskaana ollaan. Toisella kierroksella.

Liitteet

• 20170127_080810.jpg
    20170127_080810.jpg
    651.6 KB · Katsottu: 76
Oi Miitu miten selkeä viiva! Ihanaa! Tuollaiset viimeistään saa uskomaan, et kyl siellä matkassa mukana ollaan <3

Miitu, nyt on jo hyvät viivat. :wink Mä en oo vieläkään päässy lisä testejä ostamaan.

Mä oon molemmissa, syyskuisissa ja lokakuisissa koska menee siihen kuun vaihteeseen nuo LA-arviot.

Täällä taas himotestaaja ollu aamusta vauhdissa. :D

Liitteet

• IMG_3428.JPG
    IMG_3428.JPG
    888.1 KB · Katsottu: 65
  • IMG_3429.JPG
    IMG_3429.JPG
    947.2 KB · Katsottu: 63
Ihanaa Susqi! <3

Mä ajattelin testailla myös (himotestaaja kun oon) ensi viikon tiistaille asti, kunnnes on ultra..
Täytyy varmaan taas pissiä yksi testi. :grin Mies sanoi että jos hän nyt laittais nuo mun kaikki testit johku esille, niin häneltä kysyttäis että onkohan teidän vaimo ihan terve.. :hilarious:

Hienosti tummuu myös Cocoalla! Laittakaa lisää näitä on niin ihana katella <3

Mä oon osan säästänyt ja osan heittänyt jo pois kun olivat vetäneet keltaiseksi. Noissa digeissä on huono kun ei näy se tulos ku vuorokauden siinä. Mä oon nyt ajatellu että joka toinen päivä testailen varhaisultraan saakka. :D

Susqi, Muistan kun esikoisesti ikuistin jokaisesta digistä sen 1-2, 2-3 ja lopulta 3+ kameralla. Tästä kakkosesta en digejä oo tehnyt vaan ovat jääneet kauppaan kun mulla oli niin paljon muita raskaustestejä hankittuna ja nyt sitten kuluttelen niitä pois. :p

Mie tein esikoisesta vaan yhden testin ja silloin heti uskoin kun oli yhtä tummat viivat ja se testi säilyi ihan samannäköisenä varmaan vuoden kun löysin sen silloin kaapista kun siivoilin ja heitin mäkeen vihdoin :D Ei ollut kellastunut yhtään se apteekin testi :) Nyt tuntuu et pitää vaan testailla joka aamu, että oikeasti uskoo ja luottaa tuohon testin tulokseen :D

Teinpä sen diginkin sitten kuitenkin :grin"Raskaana 2-3" antoi digi ja päivän rfsu.

Niitä leffaviivoja odotellessa. :cool14

Liitteet

• 20170128_180109.jpg
    20170128_180109.jpg
    861.5 KB · Katsottu: 54
  • 20170128_132619.jpg
    20170128_132619.jpg
    531.7 KB · Katsottu: 59
Mäkin mietin tos aiemmin et pitäskö käyä ostamassa digitesti mut ehkä nuo liuskatkin riittää kuhan vain tummenee viiva päivä päivältä :)

Mä kävin ostaa tänää digin ja aamulla ajattelin sen tehdä. Olisin ostannu tavallisia puikkotestejäkin mutta ei ollut kuin joitain kalliita 10€/kpl testejä ni ei raaskinu..
Maanantaina on verikoe. :happy:

Plussaa näyttää täälläkin, ekan kerran sunnuntaina 22.1 ja vielä tänä aamuna uudestaan, jolloin viiva olikin selkeästi vahvempi [emoji5] jeeeee! Niin innoissani ollaan, ovulaatioinduktiohoidot, pistos menopurilla, jatkuneet kesästä saakka ja viimein tärppäsi. Yritystä kohta kaksi vuotta takana. Esikoinen siis tuloillaan.

Takaisin