Plussanneet! ❤

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Susqi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Iunatilda mulla myös Rfsu:n testeillä pysyi viivat aika hailakkoina, toisella testimerkillä sitten olikin vahvemmat :)

Iunatilda mulla myös Rfsu:n testeillä pysyi viivat aika hailakkoina, toisella testimerkillä sitten olikin vahvemmat :)

Millä toisella testillä siis testailit cocoa ja millä kp:llä? :) itellä rfsun testillä puhdasta negaa ja nyt kp 33/31..

Minä varasin nyt perjantaiksi 10.2. ultran tuonne Femedaan, silloin olen myös 6+3. Kerro sitten Susqi miten sulla ultra meni! :)

Lovehearts_ Tein yhden apteekin testin ja sitten noita pregcheckin liuskoja :) Mutta joka aamu ihan pikkasen oli aina vahvempi ku edellisen aamun oma :)

Hei kaikki, mäkin oisin tyrkyllä lokakuisiin -17. Dpo 9 testasin semmosen onks-toi-nyt-viivanpaikka-plussan ja tänään ku menkkojen ois pitäny alkaa, tuli ihan selvä. La ois mun laskujen mukaan 14.10. jos kaikki menee hyvin, kolmas tulossa.

Mommyme ollaankohan oltu samaa kk ryhmässä aikaisemmin? Mun toinen syntyi syyskuussa -15.

La on kyl hämärän peitossa, kun kierto ollu sekasin. Joulun tuntumassa odottelin kuukautisia säännöllisellä 47vrkn kierrolla. Testejä oon tehny viikottain sen jälkeen ja tosiaan tällä vkolla ekat plussat näkyviin rfsulla. Pari vkoa sitten tein apteekin digin joka näytti "ei raskaana". Viime vkon to tuli vaaleenpunasta limaa, ja oon päätelly et se olis voinu olla kiinnittymisvuotoa? Jotakuinkin 3-4 vkoilla siis oltas menossa.

Aaria tervetuloa mukaan lokakuisiin! Peukkuja sinnekin, että siellä pysytään kyydissä mukana! =)

Minä varasin nyt perjantaiksi 10.2. ultran tuonne Femedaan, silloin olen myös 6+3. Kerro sitten Susqi miten sulla ultra meni! :)

Joo kerron! Ei vaan malttais millään odottaa enään viikkoa!! :DD Oon aina ollut todella huono odottamaan.. :(

Tervetuloa kaikille uusille tasapuolisesti! :)

Susqi, Tiedän niin tunteen! Täällä myös viikko vielä ultraan.

Mäkin tänne jo voisin tulla kurkkimaan, tänään plussattu ja oletettavasti mennään vasta rv 3+3, että himpan verran ajoissa, oireet vaan oli niin kovat ettei malttanut olla testaamatta. :rolleyes: LA olis ilmeisesti 18.10. ja toinen olis tulossa, esikoinen on huhtikuussa 2016 syntynyt.

No on hienot viivat susqi, mä pihtailen tota digiä vielä ens viikkoon, jos näyttää 3+ ni sit yritän lopettaa testailut :hilarious:

Tulen varovaisesti tänne jo kurkkimaan. Mulla on nyt menossa dpo 10/11 ja plussannut olen jos jonkinmoisilla testeillä. Raskaaksi olen tullut hedelmöityshoidoilla (inssi) ja Pregnyl on pistetty 12 päivää sitten. En jaksa uskoa, että plussat olisi enää jäämiä siitä. Tänään oksensin töissä ja sain migreenikohtauksen (migreeni on mulla varma raskausoire). Ehkä näillä taustatiedoilla uskallan jo ainakin toivoa, että menkat eivät tässä kuussa tulisikaan (pitäisi alkaa tiistaina).
Taustalla keskenmeno 10/15 ja raskauden keskeytys rv 15 08/16 (trisomia 21).

Mäkin tuun tänne varovaisesti kurkkiin. Plussan sain perjantaina, jolloin oli kp 25/28. Himotestaajana sen jälkeen joka päivä testaillut ja onhan se viiva vahvistunutkin. Taustalla kuitenkin yks kemiallinen raskaus ja varmaan siitä johtuen pelottaa, ettei tämäkään mene loppuun asti. Nyt tänään vielä vähän lisää pelkoa toi vaaleanpunainen vähäinen tuhru, jota jäi paperiin. Esikoinen on jo 2.5v ja en muista oliko häntä odottaessa mitään tuhruja.

Tänään soittelen neuvolaan ja koitan saada sitä kautta alkuraskauden ultran, jos sillä sais pelkoja vähän hälvennettyä :)

Oon tosiaan himotestaajien himotestaaja, niin oli tosi ihana kattella teidän muiden hienoja viivoja!

Takaisin