Plussanneet! ❤

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Susqi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Anteeksi tyhmä kysymys, mutta mistä tuo sanonta "leffaviivat" tulee? Samaa mietin "täti kurvas kylään" sanonnan kanssa, mutta siihen löysin googlettamalla vastauksen. Mutta siis hienot viivat Susqi :)

Mulle tulee noista leffaviivoista mieleen se, että kun elokuvassa joku saa testin tekemällä selville olevansa raskaana, niin aina ne on yhtä tummat ne molemmat viivat eli superselkeät mitkä ei jätä tulkinnan varaa etteikö olisi raskaana, kun taas oikeassa elämässä voi tulla ensin haamua tai viivan paikkaa ja siitä sitten pikkuhiljaa vahvistua vasta. Tietty toisilla tulee ne leffaviivatkin ekalla kerralla, riippuen miten se hormoni on noussut kropassa ja millon testattu :)

Onkos se niin et kun jenkeis ei haluta puhua suoraan menkoista niin sanotaan "auntie flow" ja venäjällä taas kylään tulee ystävät. Ja leffassa kun joku tekee positiivisen raskaustestin niin koskaan niissä ei haamuviivojen kanssa pähkäillä et onkse nyt vai eikse oo vaan heti pärähtää tummanpuhuvat tuplaviivat :D

Mulle tulee noista leffaviivoista mieleen se, että kun elokuvassa joku saa testin tekemällä selville olevansa raskaana, niin aina ne on yhtä tummat ne molemmat viivat eli superselkeät mitkä ei jätä tulkinnan varaa etteikö olisi raskaana, kun taas oikeassa elämässä voi tulla ensin haamua tai viivan paikkaa ja siitä sitten pikkuhiljaa vahvistua vasta. Tietty toisilla tulee ne leffaviivatkin ekalla kerralla, riippuen miten se hormoni on noussut kropassa ja millon testattu :)

Joo just näin mäkin sen oon ajatellu. :)

Oltiinkin Cocoan kans samaan aikaan asialla :D

Hei!
Täällä ilmoittautuis yks plussaaja! :) tänään aamulla tein testin ja ei nyt ihan leffaviivoja, mut selkeä plussa kuitenkin. Esikoinen on 04/2015 syntynyt ja siitä asti on toinen saanut tulla, vuosi sitten kun mun kuukautiset alkoi niin kunnon yrityskin alkoi.. välissä yksi alkuraskauden keskenmeno ja nyt vihdoin plussa! Pelottaa kyllä vielä että kuinka käy.
Kuukautisten mukaan la ois 11.10, mutta ovulaation mukaan väitän että ois jopa viikkoa myöhempään. Oli jostain syystä tosi myöhäinen ovis.. Ja kuukautiset oli viikon myöhässä ennenkuin testi näytti plussaa, aiemmin (eilenkin vielä) oli testit negatiiviset. Toivotaan ett tämä jatkuis ongelmitta!:love7

Susqi, Upeat viivat! Ajattelin ettei rfsu edes saa tuollaisia, vau <3

Sain mäki talletettuu liuskaan leffat, esikoisesta sain muistaakseni johoki puikkotestiin vaan.. Vielä sitte pe tai la digi, sit riittää :shy::hilarious:

Liitteet

• Collage 2017-02-07 13_37_23.jpg
    Collage 2017-02-07 13_37_23.jpg
    249.9 KB · Katsottu: 49
Muokattu viimeksi:
Mä kävin eilen mittauttamassa mun HCG arvon, olin siis tehnyt kaks digitestiä 3+ toivossa ja sitä ei vaan tullut.. Olen himo stressata joten halusin mielenrauhan asiaan.. löysin netistä taulukon jonka mukaan siihen tarvitsee sen 2000 UI/I.. siis 3+.
No sain tulokset äskein.. mulla oli arvo 12524 UI/I RV 5+5, eli huomenna se olis jo 25000 jne jne..
Taidan heittää mun viimeisellä digillä vesilintuja! :D

Susqi, Itsekin mietin tuota digiä, mutta onneksi vaan en käynyt minäkään ostamassa.. Olisi voinut käydä yhtälailla ja huoli olisi ollut kova viikoista. Heitä vain vesilintua! :grin

Mullakin kaapissa yks digi, mutta en taida sitä tehdä ollenkaan juurikin siitä syystä, ettei "väärä" vastaus aiheuta turhaa sressiä. Nyt täytyy yrittää olla murehtimasta liikaa ☺

Täällä kanssa tänään plussannut :) Meinasin eka etten tuu tänne (vaikka oonki seurannu tätä siitä asti kun oli ovulaatio koska oli vain se tunne että nyt!), mutta päätin että tulen rohkeasti kuitenkin koska raskaana tässä ollaan kunnes toisin todistetaan. Ja toivottavasti ei todisteta!

Takana viime vuodelta 2 keskenmenoa (rv13 ja rv9) joten sen vuoksi pelottaa ja jännittää. Uskon nyt kuitenkin maagiseen kolmanteen kertaan ja nyt on vaan niin vahva tunne. Oon koko päivän ollu ihan itku silmässä siitä asti kun se plussa tuli testiin. Mun piti alunperin testata vasta torstaina mutta raskauteen viittaavia oloja on sen verran että oli pakko testata jo! Nyt siis kp29 ja dpo16 oletetusta oviksesta laskien.

Mä niin toivon että tämä pikkuinen pysyy matkassa :Heartred:Heartred

tiiamariaa, Ihania uutisia, onnittelut! <3 Muistan sut tuolta kuumeilu puolelta :) Toivotaan nyt että tämä pieni tulee syliin asti, turvallista matkaa hänelle <3

Hei, olen uusi täällä. Ostin tänään ekaa kertaa elämässäni raskaustestin apteekista. Mietin milloin raskaustestiä kannattaa tehdä? Tässä kuussa miesystävän kanssa sängyssä muttei tehdä lapsia siinä mielessä vaikka sanoinkin hänelle kannattaisko kondomia hankkia. Ei kannata kuulemma. Sanoi ottavansa riskin. Jos tulet isäksi, niin mitä sitten. Hän ottaa lapsen silti. Ollaan oltu tosi hyviä ystäviä yli 6 vuotta. Vasta tällä viikolla huomasin jotain outoa kropassani kuten sen, että miten hänen hajunsa haisee kun on käyny yötupakalla ja tulee mun viereen sänkyyn ja hengittää. Mulla on tosi huono hajuaisti. Lisäksi alavatsa on jotenkin erilainen, en osaa kuvailla millä tavalla erilainen kun en ole ollut koskaan raskaana. Ehkä alavatsa sen verran kova tai jos oon vatsallani niin tuntuu ettei voi olla kuin vain puoliksi kyljellään. Tämä lapsi olisi mulle ja miesystävälleni ensimmäinen. Mietin myös onko nyt liian aikaista testata olenko raskaana vai en. Menkkojen eka päivä oli 16.1

ostin siis predictor- nimisen raskaustestin. Pakkauksessa lukee: Tulos jopa 6 päivää ennen poisjääneitä kuukautisia. Mulla menkat pitäis alkaa 12.2. pakkauksessa ei lue mihin aikaan se testi kannattaisi tehdä. Voinko kokeilla nyt sitä raskaustestiä?

ostin siis predictor- nimisen raskaustestin. Pakkauksessa lukee: Tulos jopa 6 päivää ennen poisjääneitä kuukautisia. Mulla menkat pitäis alkaa 12.2. pakkauksessa ei lue mihin aikaan se testi kannattaisi tehdä. Voinko kokeilla nyt sitä raskaustestiä?

Tee huomenna aamuvirtsasta se ennemmin, kuin nyt yötä vasten.

Takaisin