Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tänään tehty tämmönen :angelic: kp 28, dpo ei tietoa. Kierron pituus vaihdellut tässä syksyllä 23-35pv... On niiiiiiiin jännäää! Yk 2 (vasta!!!) ja vähän vitsillä testasin, kun viime kierrossa tuli vaan negatiivisia tuloksia vaikka menkat oli viikon myöhässä! Kuvassa testiviiva on paljon haaleampi kuin oikeasti. Heti alko piirtymään . Testi tosin sofin herkkä, että voi toki olla kemiallinenkin.
Meinasin jatkaa testailua noilla herkillä muutaman päivän ja sitten kokeilen normi 24miu testiä. Tuli nimittäin just eilen postissa 5kpl herkkiä ja 5kpl normaaleja. Ja pitäähän ne käyttää pois . Oletteko te muut jatkaneet testaamista plussa jlk ja kuinka pitkään ?
Mulla oli eka testauskerta herkässä testissä samannäköinen. Seuraavana päivänä jo näkyi normitestissäkin. Testasin siinä sitten 3 päivää putkeen kunnes sain sellasen viivan että piirtyi jo nopeasti ja näkyi vaikka katsoi tikkua hämärässä kauempaakin Muutaman päivän päästä tein vielä yhden mikä oli jäänyt kaappiin ja varmistin, että viiva vahvistui. Sen jälkeen en ole enää tehnyt vaan odottelen nyt varhaisultraa ja koitan rauhoittaa mieleni.Tänään tehty tämmönen :angelic: kp 28, dpo ei tietoa. Kierron pituus vaihdellut tässä syksyllä 23-35pv... On niiiiiiiin jännäää! Yk 2 (vasta!!!) ja vähän vitsillä testasin, kun viime kierrossa tuli vaan negatiivisia tuloksia vaikka menkat oli viikon myöhässä! Kuvassa testiviiva on paljon haaleampi kuin oikeasti. Heti alko piirtymään . Testi tosin sofin herkkä, että voi toki olla kemiallinenkin.
Meinasin jatkaa testailua noilla herkillä muutaman päivän ja sitten kokeilen normi 24miu testiä. Tuli nimittäin just eilen postissa 5kpl herkkiä ja 5kpl normaaleja. Ja pitäähän ne käyttää pois . Oletteko te muut jatkaneet testaamista plussa jlk ja kuinka pitkään ?
Mulla oli eka testauskerta herkässä testissä samannäköinen. Seuraavana päivänä jo näkyi normitestissäkin. Testasin siinä sitten 3 päivää putkeen kunnes sain sellasen viivan että piirtyi jo nopeasti ja näkyi vaikka katsoi tikkua hämärässä kauempaakin Muutaman päivän päästä tein vielä yhden mikä oli jäänyt kaappiin ja varmistin, että viiva vahvistui. Sen jälkeen en ole enää tehnyt vaan odottelen nyt varhaisultraa ja koitan rauhoittaa mieleni.
Hirveä pelko, että vahvistuuko testit tarpeeks nopeasti. Vasen kuva tänään, ylempi oikea toissapäivänä ja alempi oikea neljä päivää sitten.
Mulla sama pelko. Ei kannata liikaa verrata muihin (teen tosin itse sitä ja siitähän se paniikki alkaa). On sullakin vahvistunut :) täytyy muistaa että ei ne usein joka päivä vahvistu, vaan 2-3 pvän välein.
Voimia meille kaikille tähän epätietoisuuteen
Mun mielestä ihan parasta näissä kuvissa on vertailla omia kuvia muiden kuviin. Ja sitten panikoida, vaikka kyllähän me kaikki tiedämme että jokainen raskaus on erilainen !
Mulla vahvistuu kyllä viivat, mutta silti jännittää kun ei oo niin vahvoja oireita mitä viimeksi ei ne piinapäivät siihen kahteen viikkoon pääty:banghead:
Pakkohan se oli vielä testata, alimpana nyt 4+3, on se vähän sentään vahvistunut.. Nyt kyllä lopetan tän itseni kiduttamisen ja yritän uskoa tähän. :bag:
Yritetään saada taottua päihimme, että jokaisella nousee hormonitasot erilailla ja vertailu on turhaa