Plussakuvat<3

Tänään tehty tämmönen :angelic: kp 28, dpo ei tietoa. Kierron pituus vaihdellut tässä syksyllä 23-35pv... On niiiiiiiin jännäää:happy093! Yk 2 (vasta!!!) ja vähän vitsillä testasin, kun viime kierrossa tuli vaan negatiivisia tuloksia vaikka menkat oli viikon myöhässä! Kuvassa testiviiva on paljon haaleampi kuin oikeasti. Heti alko piirtymään :smug:. Testi tosin sofin herkkä, että voi toki olla kemiallinenkin.

Meinasin jatkaa testailua noilla herkillä muutaman päivän ja sitten kokeilen normi 24miu testiä. Tuli nimittäin just eilen postissa 5kpl herkkiä ja 5kpl normaaleja. Ja pitäähän ne käyttää pois :wink. Oletteko te muut jatkaneet testaamista plussa jlk ja kuinka pitkään :think005?

Liitteet

• 20201211_062135.jpg
    20201211_062135.jpg
    8.9 KB · Katsottu: 29
Tänään tehty tämmönen :angelic: kp 28, dpo ei tietoa. Kierron pituus vaihdellut tässä syksyllä 23-35pv... On niiiiiiiin jännäää:happy093! Yk 2 (vasta!!!) ja vähän vitsillä testasin, kun viime kierrossa tuli vaan negatiivisia tuloksia vaikka menkat oli viikon myöhässä! Kuvassa testiviiva on paljon haaleampi kuin oikeasti. Heti alko piirtymään :smug:. Testi tosin sofin herkkä, että voi toki olla kemiallinenkin.

Meinasin jatkaa testailua noilla herkillä muutaman päivän ja sitten kokeilen normi 24miu testiä. Tuli nimittäin just eilen postissa 5kpl herkkiä ja 5kpl normaaleja. Ja pitäähän ne käyttää pois :wink. Oletteko te muut jatkaneet testaamista plussa jlk ja kuinka pitkään :think005?

Onnea!
Vieläkin testailen vaikka on jo 4+2 :rolleyes: haluun nähdä leffaviivat ja digiin 2-3 ja 3+ vielä :) huomenna toivon että saan 2-3 :nailbiting:

Täällä sama:love7 en ehtinyt saada mun Hcg-tuloksia ennen viikonloppua:banghead: jännään niitä sitten maanantaihin. Ultrassa ei taitaisi olla järkeä ennen joulua, eikä ehkä muutenkaan, kun hoitojen takia se saadaan julkiselta. Mutta voi olla että investoin vielä Hcg-mittaukseen jouluviikolla:rolleyes:

Liitteet

• IMG_20201212_072911.jpg
    IMG_20201212_072911.jpg
    15.3 KB · Katsottu: 39

Mulla oli eka testauskerta herkässä testissä samannäköinen. Seuraavana päivänä jo näkyi normitestissäkin. :happy: Testasin siinä sitten 3 päivää putkeen kunnes sain sellasen viivan että piirtyi jo nopeasti ja näkyi vaikka katsoi tikkua hämärässä kauempaakin :grin Muutaman päivän päästä tein vielä yhden mikä oli jäänyt kaappiin ja varmistin, että viiva vahvistui. Sen jälkeen en ole enää tehnyt vaan odottelen nyt varhaisultraa ja koitan rauhoittaa mieleni. :happy3

Mulla oli eka testauskerta herkässä testissä samannäköinen. Seuraavana päivänä jo näkyi normitestissäkin. :happy: Testasin siinä sitten 3 päivää putkeen kunnes sain sellasen viivan että piirtyi jo nopeasti ja näkyi vaikka katsoi tikkua hämärässä kauempaakin :grin Muutaman päivän päästä tein vielä yhden mikä oli jäänyt kaappiin ja varmistin, että viiva vahvistui. Sen jälkeen en ole enää tehnyt vaan odottelen nyt varhaisultraa ja koitan rauhoittaa mieleni. :happy3

Varmaan otan samanlaisen suunnitelman käyttöön, että testiä kunnes normitestissä näkyy selvä viiva. Kiva saada vähän verailupohjaa muilta :happy8.
Tänään oli inasen vahvistunut tuo herkän testin viiva :smiley-angelic002. Mä varmaan joudun kans oman mielenrauhan vuoks varaa varhaisultran :smiley-ashamed008.

Hirveä pelko, että vahvistuuko testit tarpeeks nopeasti. Vasen kuva tänään, ylempi oikea toissapäivänä ja alempi oikea neljä päivää sitten.

Liitteet

• instasize_201212112459.png
    instasize_201212112459.png
    247 KB · Katsottu: 48
Hirveä pelko, että vahvistuuko testit tarpeeks nopeasti. Vasen kuva tänään, ylempi oikea toissapäivänä ja alempi oikea neljä päivää sitten.

Mulla sama pelko. Ei kannata liikaa verrata muihin (teen tosin itse sitä ja siitähän se paniikki alkaa). On sullakin vahvistunut :) täytyy muistaa että ei ne usein joka päivä vahvistu, vaan 2-3 pvän välein.
Voimia meille kaikille tähän epätietoisuuteen :Heartpink

Mulla vahvistuu kyllä viivat, mutta silti jännittää kun ei oo niin vahvoja oireita mitä viimeksi:nailbiting: ei ne piinapäivät siihen kahteen viikkoon pääty:banghead:

Mulla sama pelko. Ei kannata liikaa verrata muihin (teen tosin itse sitä ja siitähän se paniikki alkaa). On sullakin vahvistunut :) täytyy muistaa että ei ne usein joka päivä vahvistu, vaan 2-3 pvän välein.
Voimia meille kaikille tähän epätietoisuuteen :Heartpink

Mun mielestä ihan parasta näissä kuvissa on vertailla omia kuvia muiden kuviin. Ja sitten panikoida, vaikka kyllähän me kaikki tiedämme että jokainen raskaus on erilainen !

Mun mielestä ihan parasta näissä kuvissa on vertailla omia kuvia muiden kuviin. Ja sitten panikoida, vaikka kyllähän me kaikki tiedämme että jokainen raskaus on erilainen !

Mä oon ihan paniikissa ja ärsyttää kun vertailen :grin

Tänään ei ole kauheasti vahvistunut eilisestä :nailbiting: verrattuna aiempaan päivävahvistumiseen, 3+6 tänään. Alhaalla ovistesti tummunut kivasti :shy:IMG_20201212_132934.jpg

No noista kahdesta ekasta ei näykään enää mitään, kun kuva sumeni täällä :hilarious:

Mulla vahvistuu kyllä viivat, mutta silti jännittää kun ei oo niin vahvoja oireita mitä viimeksi:nailbiting: ei ne piinapäivät siihen kahteen viikkoon pääty:banghead:

Muistakaa ettei voi oikeesti päätellä oireettomuudesta mitään! :Heartpink Mulla oli eka raskaus oireeton, jotain suonenvetoja saattoi olla joskus jalassa ja hiukset rasvoittui, mutta siinäpä se! Loppua kohden toki sit selkä vaivasi ja närästys.

Nyt sit taas on ihan erilainen raskaus tähän asti! Paha olo, turvottaa ja nyt jo närästää koko ajan. Samoin mun kaverilla oli 1. raskaus ihan iisi alusta loppuun, ei pahoinvoinnista puhettakaan, mut toinen raskaus sit aivan jäätävää pahoinvointia ja kaikenlaisia vaivoja. Hänellä on kaksi tervettä tyttöä tänä päivänä:Heartpink

Pakkohan se oli vielä testata, alimpana nyt 4+3, on se vähän sentään vahvistunut.. Nyt kyllä lopetan tän itseni kiduttamisen ja yritän uskoa tähän. :bag:

Yritetään saada taottua päihimme, että jokaisella nousee hormonitasot erilailla ja vertailu on turhaa:hilarious:

Liitteet

• inCollage_20201213_065220454.jpg
    inCollage_20201213_065220454.jpg
    43.6 KB · Katsottu: 23
Pakkohan se oli vielä testata, alimpana nyt 4+3, on se vähän sentään vahvistunut.. Nyt kyllä lopetan tän itseni kiduttamisen ja yritän uskoa tähän. :bag:

Yritetään saada taottua päihimme, että jokaisella nousee hormonitasot erilailla ja vertailu on turhaa:hilarious:

Niinpä, ja testin merkkikin vaikuttaa. Sofi ei ehkä paras tummumaan.

Mulla dpo18-19 ja kaippa nää tästä tummuu..hitaasti mutta varmasti :rolleyes: pc eli sinipäinen testi on pc ja viimeisin eiliseltä

Liitteet

• IMG_20201213_081542__01.jpg
    IMG_20201213_081542__01.jpg
    29.3 KB · Katsottu: 26
  • IMG_20201213_081155__01.jpg
    IMG_20201213_081155__01.jpg
    19.3 KB · Katsottu: 26
Jännittää kyllä tosi paljon nyt kaikki kohdun kipuilee, pelkään menkkojen alkamista. Toivon niin paljon, että saisin esikoisen! Onneksi juuri tutustuin ihmiseen, jolla on vuoden vanha lapsi, niin saa kokemusperäistä tukea kaikkeen tulevaan.

Takaisin