Plussaa

No thanks :) Ei jaksaminen eikä kiinnostus riitä vielä tässä vaiheessa. Joku muu noheva vois tehdä.
 
Mä oon marraskuinen mut koska on niin kuun vaihteessa et vauva voi olla marraskuinen tai joulukuinen.
 
Hei kaikille! Neljän positiivisen testin jälkeen uskallan jo ehkä kirjoitella tänne. :happy: Vaikea on käsittää todeksi että olen ihan oikeasti raskaana. Kohta neljä vuotta yritystä takana ja vihdoinkin ensimmäistä odotellaan. La noin 10.12. Meillä ensimmäiset IVF hoidot takana joista ensimmäinen siirto tärppäsi heti :Heartred
 
Moikka kaikille! Mä oon tuolla marrasmammojen puolella, mutta näillä näkymin la siirtykin parilla viikolla ja ois sitten joulukuun alussa :) Omien laskujen mukaan 8+1, mutta varhaisultrassa ei näkyny vielä oikeastaan mitään. Kahden viikon päästä uus aika.
 
Tulin tänne kertomaan kun perheelle tai ystäville ei uskalla vielä kertoa. Pakko päästä jonnekin sanomaan asiasta :happy:

Kävin reilu vuosi sitten läpi todella raskaan keskeytyksen rv23 (eikä siitä sen enempää) ja sen jälkeen ollaankin oikeasti yritetty esikoista. Olin jo luopumassa toivosta kun kuukausi toisensa jälkeen testailin viikkoja etukäteen ja negaa näytti. Tällä kertaa päätin vasta kierron vikoilla päivillä "pissata pois" yhden testin kun ei se kuitenkaan ole ja siinä se sitten oli. Kaksi viivaa.

LA olisi 15.12 ja kauhunsekaisilla fiiliksillä tässä mennään. Henkisesti en jaksaisi samaa rumbaa kuin vuosi sitten ja toisaalta aina haluaa olla optimisti.

En osaa edellenkään viikkoja laskea mutta oman laskuopin mukaan olisin 5+0 Hirveä olo ja oksetus on ainakin koko ajan.
 
Muokattu viimeksi:
Kai minäkin uskallan tänne tulla rustailemaan :) Toissa päivänä plussasin ja tänään ois rv 4+3. Takana yksi km vuonna 2013 ja lapsettomuustutkimukset aloitimme viime syksynä. Tämän plussan saimme toisesta Clomifen-kierrosta. Soittelin tänään naisten polille, ja he (suureksi riemukseni) haluavat ultrata viikolla 7. Huhtikuun lopussa selviää että onko siellä tosiaan ketään :D
 
Heippa kaikille! Onnittelut kaikille plussanneille :Heartred Tänään aamulla sain yllätys-haamun :Heartred Esikoinen 01/13 ja kuopus 08/15 joten pieni järkytys oli tämä rakkaus-yllätys koska LA 18.12, jolloin kuopus vain 1v4kk. Mutta onnellinen olen! Toivottavasti pysyy mukana.
 
Onnea plussanneille ! :)Viime Torstaina tein plussan kahdella eri testillä. En ollut heti uskoa.Esikoinen on syntynyt v.2012. Täytyy soitella neuvola aikaa huomenna.
 
Minäkin liityn joukkoonne :) Ikää 35v ja heikko plussa viime maanantaina, joka muuttui vahvemmaksi plussaksi tiistaina ja jouduinpa sitten vielä verestä tehtävään pikatestiin, sillä seuraavana päivänä olisi ollut nukutuksen vaatinut leikkaus. Verikokeen tulos myös positiivinen ja leikkaus peruttiin. Taisin pienet helpotuksen itkut siinä lääkärillä tirauttaa, ikää kuitenkin jo on ja mahdolliset tutkimukset ja hoidot jo kummittelivat mielessä.

On se jännää miten moni sanoi, että lopettakaa yrittämästä ja murehtimasta, kyllä se sitten tärppää. Tämä kierto olikin huonoin mahdollinen kun tuo leikkaus oli tiedossa (ei onneksi mitään kovin kiireellistä tai vakavaa) ja mieskin reissussa juuri parhaina päivinä. Niin eiköhän se sitten juuri tärpännyt :smiley-angelic003

Nyt sormet ja varpaat ristissä toivotaan parasta, että pikkuinen pysyy kyydissä mukana. Helpotuksen tunnetta tuo sekin, että plussa ylipäätään ilmestyi. Vaikuttaisi siltä, että kaikki "röörit" toimivat luonnollisesti vaikken ovulaatiota tikuttaessa ikinä positiivista tulosta onnistunut saamaankaan. Nyt menossa rv 4+5 ja LA 12.12.
 
Muokattu viimeksi:
Mäkin nyt ilmottaudun täällä :). Plussa tehty viime viikon ke..Ja tässä joku pvä sitten siis tänne liiyin..
Kyseessä kolmas raskaus mutta kaikki tuntuu kuitenkin taas uudelta kun nuorin on jo 6vuotias.. Viikkoja taitaa olla nyt 5+5 mutta uskon että la vielä muuttuu, omien laskujen mukaan se olisi 6.12. Mutta ekassa ultrassahan sen sitten tietää..
Tämä raskaus on muutenkin jännittävä, sillä viime syksynä "koin" tuulimunaraskauden joka oli ihan järkyttävä uutinen monen monen yrityskierron jälkeen. Mutta nyt uskon elämää kohdussa olevan sille oireet ovat huomattavasti vahvemmat kuin silloin samoilla viikoilla.. Näin ainakin luotain!

Ihana on ollut liittyä joukkoon ja mä oon ainakin ihan pihalla näistä uusista "määräyksistä" ruokavaliossa yms :)
 
Takaisin
Top