Plussaa

Nyt viimeinkin rohkenen siirtyä tuolta toinen haaveissa- ryhmästä tänne :) plussasin jo viimeviikolla mutta tänään testissä testiviiva tummempi kuin kontrolliviiva niin eiköhän tästä jo jouda tänne joulukuisiin höpöttelemään :D

Toista lasta odotetaan ja takana vuoden yritys. Viimeisestä Clomifen-kierrosta tärppäs. Laskettu aika sattuu joulukuun puoleenväliin mutta tarkentuu varhaisultrassa joka luultavasti on alkuviikosta. Huomenna tapaan mun kätilön!
 
Vanillap onnea plussasta! Mullakin Clomifenit olleet avittamassa. Tervetuloa mukaan! :)
 
Kiitos! :) Aikas jännää! Ja kuten joku toinenkin kirjoitti, niin on kiva kommentoida tänne, kun ei muille vielä kauheesti uskalla paljastaa. Toivotaan, että pien pysyy matkassa!
 
Moi kaikki :) viikon alussa testi näytti plussaa meillä. Ostin vieläpä vahingossa digitestejä, olipa jännittävää odotella tiimalasin kääntyilyä! Ollaan yritetty lokakuusta ja nyt tuntuu, että aika nopeasti tärppäsi, vaikka monta kiertoa onkin saanut jännittää ja pettyä. Esikoisesta uskalletaan siis nyt haaveilla :)
 
Hei kaikille :) mää nyt uskallan tänne pikkuhiljaa tulla mukaan :) 1v 8kk on yritystä takana ( johon joukkoon varhainen keskenmeno sekä yksi kemiallinen) ja nyt vihdoin sain sen plussan alkuviikosta testiin :Heartred jospa vaan kaikki menis tällä kertaa hyvin :) ollaan miehen kans parikymppisiä ja nyt kovasti jännitetään et kaikki menis hyvin! :) kyselkää jos haluatte tietää jotain kun tälleen tökerösti vaan esittäydyn on nyt jotenki ajatukset vaan nii sekasin :p minttukarkki rv 4+4
 
Varovaisesti ilmoittaudun. Plussa maanantaina, selkeempi keskiviikkona ja ehkä tässä kolmannessa raskaudessa riittää kaksi plussaa (?) Meillä on siis ennestään kaksi lasta. Laskettu olisi 16.12 mutta hyvin epäsäännöllisen kierron vuoksi se saattaa vielä muuttua. Ekaa neuvolaa en oo vielä ehtinyt varata, jospa ensiviikolla sitte. Vointi ihan ok, ajoittain etovaa oloa.
 
Mä uskaltauduin tänään tekemään testin ja plussa siellä kurkkas.
Tämä on ollut vähän pidempi projekti, lapsia todellakin saadaan.

Meillä siis uusperhe, mulla isot lapset -98, -00 ja -05, miehellä ei lapsia.
Sekundäärinen lapsettomuus, johtuen mulle tehdyistä laajoista suolistoleikkauksista ja perussairauksista, takana pari keskenmenoa ja vaikea IVF.

Tänään 3+6
 
Takaisin
Top