Plussaa

hildamaija

Vauhtiin päässyt keskustelija
Huihui, eilen näytti hetken mielijohteesta tehty testi heikosti plussaa, tänään näyttöön lävähti vielä vahvempi plussa. Iiks.
LA olis laskurin mukaan 1.12.
Nyt sitten vaan odottelen että saan tänne foorumille seuraa muista joulukuisista :)

Ps. Meille olis kolmas lapsi tulossa -11 ja -13 syntyneiden tyttöjen katraaseen.
 
Mä voisin kans tähän joulukuisiin liitty. Dpo 9 eli viime pe vahva haamuplussa ja eilen dpo 11 digi raskaana 1-2 viikkoa. La ovulaatiosta laskettuna 30.11, mutta olen melko varma että joulukuulle mennä :)
Toinen tulossa,esikko täytti tän kuun alussa 1-v ja pikkukakkonen saanut heti esikko jälkeen luvan tulla mutta nyt vasta ilmoitti tulostaan :) kovin varovaisesti liikkeellä,pelko kemiallisesta kun niin aikaisin plussasin. Ja aikasemmin ollut kemiallisi mut silloin digi oli aina nega ja haamut paljon enemmäin haaleita.

Dpo 12 Rv 3+5
 
Heippa! Varovasti tuun tänne kurkkimaan. Tänään oon plussannut, tein innostuttuani kaikkiaan 3 testiä ja plussaa näyttää kaikki. :) en kyllä usko tätä todeksi, nimittäin mulla on ihan megapitkä kierto menossa, nyt siis kp50. Pillerit jätettiin pois 10/2015 ja sen jälkeen tullut tasan yhet menkat, eka kierto pillereiden jälkeen oli yli 100pv.. Mutta nyt siis toivottavasti pieni onnistuneesti matkassa.. :Heartred

...ja esikoista siis odotan. :happy: LA on täysi kysymysmerkki tuon pitkän kierron takia, mutta varmaan osuu jonnekin marras-joulukuun vaihteeseen.
 
Oho, ja mä kun luulin et mun kierto on pitkä kun se on ollut 35pvää
Onnea plussauksesta Karla, toivottavasti kaikki sujuu hyvin!
 
Raapustellaan tännekin, kun la on omien laskujen mukaan 26.11, mutta voi hyvin mennä lähemmäs joulukuutakin. Plussa tehty epäuskoisena apteekin testeillä ja varmistettu vielä verikokeella. :smiley-bounce012
 
Heippa kaikki! Isot onnittelut plussanneille! ❤ täällä kanssa tehty tiistaina kp 26/28-29 haalea plussa torstaina tulikin jo sitten selkeämpi varmaksi postiiviseksi tulkittava vaaleanpunainen viiva! Plussaa ooteltu 7kk , kohdunulkoinen raskaus todettiin syyskuussa 2015 ja leikattiin pois, samassa rytäkässä menetin vasemman munajohtimeni kokonaan :/ kolme lasta meille onkin jo siunattu, että tämä rakkaus onkin jo neljäs ❤ jännittävin ja helpottunein fiiliksin eteenpäin, onni on suuri, vihdoin olen raskaana! Toivo meinasi jo loppua. :sad001
 
Onnee äiskä89. Toivottavasti tämä raskaus sujuu hyvin loppuun asti ja saat joulukuussa pienokaisen syliin :)
 
Kiitos paljon! Onnittelut myös sinulle pikkukakkosesta :) tämä alku on vaan aina yhtä jännittävää ja jotenkin sekavaa. Niin onnekkaita olemme kuitenkin kaikki täällä, kun tuon viivan olemme tikkuun saanut, yhdessä nyt vaan jännäillään raskauden etenemistä ❤
 
Moi! Plussa tuli tänään yllättäin tännekin! Heräsin aamulla vatsan kipristelyyn ja etovaan oloon ja tein testin kokeillakseni niin vahva viiva ilmestyi liuskatestiin ja clearbluella raskaana 1-2 viikkoa. :):wideyed:Olen 25v, ensikertalainen, lopetin e-pillereiden syömisen 9 vuoden käytön jälkeen tammikuun puolivälissä ja yksiäkkkään luomumenkkoja ei ehtinyt tulla. Olin juuri aikeissa ottaa lääkäriin yhteyttä että pitäis saada menkat käynnistymään kun mitään ei tapahtunut mut kävikin kuitenkin näin. Kyllä ollaan intoa täynnä ja jännitystä kun näin alussa vasta! Onnea kovasti myös muille plussanneille! :happy:
 
ad43ef74f70da64fd4924e35b07b1bf8


Tällainen testitulos tänä aamuna! Hurjan outoa ymmärtää, että minä todellakin taidan olla tässä hetkessä raskaana! Viiva vahvistunut toissa-aamusta ja on kyllä nyt jo aivan selkeä. Kierrossa menossa 33. päivä ja tähän asti menkat olleet tasan 30 päivän kierrolla säännölliset. Minä siis taidan olla raskaana, kuiskaan sen peloissani mutta innoissani!
 
Mulla tärppäs kanssa heti pillereiden jälkeen esikoinen, ei ehtinyt luomumenkkoja tulla (2013 tämä tärppi) :) Onnea Annnii90! ja KYFI3248140 myös :)
 
Moi,
Mä plussasin eilen ja tänä aamuna tein vielä uuden testin.:3 Olen aika sanaton tällä hetkellä, kun ollut niin pitkää toiveissa. Kyseessä eka pikkuinen. Ylempi tänä aamuna ja alempi eilen illalla. Voinko soittaa tiistaina jo aikaa? Kun en tiedä miten hyvin aikoja saa? Muutenkin olisi hyvä saada pian, kun sairastan astmaa ja olen kasvissyöjä, että saisin tarkat ohjeet mitä pitää syödä, että pikkuinen voi hyvin.
 

Liitteet

  • image.jpeg
    image.jpeg
    600.9 KB · Katsottu: 17
Onnee kaikille plussaneille :)! Kivaa kun tännekin ryhmään alkaa porukka tulee :)
Hempuliini: tarkoitatko neuvola aika?Mä itse soitin plussan jälkeen seuraava arkipäivää neuvola ja sain ajan kun rv 7+6, neuvolan mukaan silloin viikot rv 8+.
 
Joo neuvolaa tarkotan! Toivon, että saisin pian kun sairastan allergista astmaa(kohta taas siitepölykausi päällä) ja oon vielä ovolakto-vegaani. Niin haluun mahdollisimman paljon tietoa ja neuvoja mihin mun pitää panostaa syömisessä yms. Työterveyslääkärille meen 11.4 muun asian tiimoilta jolloin viimeistään sillon lääkäri voi kattoo noi lääkkeet ja kerron raskaudesta, mut toivoisin et aikasemmin pääsis edes jonnekin. Tiistaina mun mies lupas soittaa, kun sillä etäpäivä, enkä töistä pysty soittaa muutenkin pelkään et jos joku kuulee. Myöhemmin sit kerron.:wink Harmittaa kun on vaa sijaisuus toivon et pääsis nyt etäopiskelemaan ja vähän rennompaa työhön syksyllä, mutta katsoo ottaako kukaan töihin. Oon siis lastenhoitajana pienillä päiväkodissa. Arvatkaa vaan kuinka vaikeeta se on ollut vauva kuumeen takia? :D Koko ajan pakko kosketella niitä pyöreitä poskia, sylkyttää ja pusutella poskia. Oli tää kyllä aika ihana pääsiäis yllätys❤️ Hyrrrisen!
 
Muokattu viimeksi:
Voi että paljon onnea äiskä89 ja Hempuliini! Tämä oli kyllä niin upea yllätys pääsiäiseen, ollaan vielä lomamatkalla ja saatiin tietää ennen reissuun lähtöä edellisenä päivänä asiasta. Oireetkaan ei ole millään tavalla haittaavia tässä hetkessä niin pystyy nauttimaan reissusta täydesti. Kyllä mäkin ajattelin heti keskiviikkona aikaa neuvolaan soittaa kun kotiudun reissusta. Sitten jälleen todentuu asia enemmän itselle...
 
Heippa !

Edellisenä tiistaina tein plussan. Olisi laskettuaika 1.12 ja ensimmäinen neuvola käynti on 29.4..tuntuu pitkältä odotella sinne. Meille tämä on toinen lapsi, esikoinen on syntynyt syyskuussa 2015 eli ikäeroa ei pienokaisille tule kuin vuosi ja muutama kuukausi :)

Nyt on menossa rv 4+3
 
Takaisin
Top