Plussaa

Pakkohan se oli digitesti tehdä vielä, ja tulos raskaana 1-2 :) Vaikea uskoa että meille on taas vauva tulossa :D
Edelliset pojat on syntyneet -06,-12,-13 ja -15, joten kiirettä pitää :'D

Onnea kaikille muillekin plussanneille!:Heartred
 
Tiiui: Onko teillä poikia paljonkin suvussa? :) Mun miehen sukuun on syntynyt vaan yksi tyttö ja loput poikia. Ja meillä on esikoinenkin poika, että isolla todennäköisyydellä kakkonenki olis poika. :)
 
No kun aikasemmin laskin ovulaatiosta mistä en tietenkään täysin varma voi olla. Nyt laskin edellisist menkoist niin sit se muuttu.:)
 
Mä luin jotain tällästä, että jos kaksi tai useampi lapsi on yhtä sukupuolta on tosi suuri todennäköisyys, että seuraavakin on samaa. On siis tutkittu, että jotkut saa helpommin poikia ja jotkut tyttöjä. Mut se ei ole epätavallista jos saa kumpaakin.:)
 
Pilvilinna: Esikoisella on eri isä,mutta muilla sama.Miehellä on vain 1 veli,mut kolmesta serkusta 2 tyttöjä.Miehen isällä on myös 2 siskoa,eli aika tasan on ollu ennen kuin nää meidän pojat syntyi :D Mä oon vaan tällänen äkäpussi,suosin poikia :'D
 
No enpä itse pistäis vastaan, jos poika tulee taas. Koen ehkä olevani enempi poikien äiti, kun en mikään tyttötyttömäinen oo ollut ikinä. Autot ja urheilu kiinnostanut ja nikkarointi ja enempi samanlainen huumorintajukin kuin miehillä. :grinMutta yhtä tervetullut on tietenkin pikkusiskokin jos tulee. :)
 
Oon varma et meille tulee viides ihana poika,mut salaa toivon vähän tyttöä :D Mies on varma prinsessasta,mut se on niin sanonu joka kerta :'D
 
Minä taas toivon kovasti tyttöä :) olen aina halunnut kaksi lasta joista toinen poika ja toinen tyttö. Toki toinenkin poika on oikein tervetullut ^.^ :Heartred koska tämä jää viimeiseksi raskaudekseni niin en aijo ottaa selvää kumpi on tulossa, saa olla jouluyllätys :)
 
Arkku, hih, meillä on ihan sama ajatus, että koska meidän perheemme lapsiluku olisi kahden jälkeen täynnä, niin tällä kertaa emme selvittäisi sukupuolta ultrassa. Esikoisen kanssa tiesimme, että poju on tulossa, niin nyt sitten voisi kokea tämän jouluyllätyksenkin :) Miehen mieli saattaa kyllä vielä muuttua, mutta toistaiseksi on ollut vielä mukana tässä suunnitelmassa.
 
Mie en pystyis tohon oma-aloitteelliseen tietämättömyyteen, oon niin malttamaton! :D Oon tässä jo laskenut suurinpiirtein millon ois rv20-24 ultra, että millon saadaa tietää veikkaus! :)
 
Pilvilinna,sama juttu! :'D
Oon varma et poika tulee,mut jos ihme tapahtuisi ja olisikin tyttö,ni haluun tietää et pääsen mekkoja ostamaan :D
 
Joo sama! Haluan ostella pojulle ihania poika vaatteita tai sit jos tapahtuukin jännä käänne miehen sukuun, että tyttö tulee niin juma, että oon ostelemassa kaikkea prinsessa kuteita. :p
 
Meillä mies on sanonu et pojalle en saa mitään ostaa,kun meillä on niin paljon kaikkea jo :D
Mut tytölle saa ostaa kaiken :P
 
Täällä ei mies hirveesti rajoita mun shoppailuja. Mut tosiaa pojalle ei tarviskaan mitään, mut jos silmään tarttuu jotain ihanaa niin en jätä kauppaan! Koska muut perusvaatteet pojalle ois kyllä, että lupa myönnetty itselleen ostaa spesiaalimpaa :)
 
Hei, minäkin ajattelin liittyä iloiseen seuraanne. :happy: Kolme testiä tehty viime viikon aikana, kaikki plussaa. Laskujen mukaan 5+2 ois menossa ja La ois 3.12. Ensimmäistä ootetaan, joten kaikki on uutta ja jännittävää! Iik.
 
Mulla siis on ovulaatiosta laskettuna laskettu aika 6.12 ja menkoista 3.12. Saa nähä kumpi on lähempämä alkuraskauden ultarassa.
Meillä on kaks poikaa ja jotenkin vaan on sellanen tunne että tääkin on poika, kun miehen suvussa ei ole kuin poikia. Toki se tyttökin olis kiva ja mä hukuttaisin sen prinsessa röyhelöihin :D
 
Takaisin
Top