Plussaa

Minäkin liityn toiveikkaana joulukuisiin odottajiin :) laskurin mukaan nyt olisi rv 4+5 :Heartred Tiistaina eka äitiysneuvola :) Ennestään meillä tyttö 2v 5kk :Heartred Ulkopuolinen raskaus oli vuosi sitten ja silloin poistettu toinen munajohdin.
 
Gitgat miten sait noin nopeesti neuvolan?:0 Mulla vasta 4vkon päästä ja sillon oon rv 9+4.
 
Muokattu viimeksi:
Hempuliini, johtunee varmaan ihan siitä että on niin pieni paikkakunta :D Täällä pääsee suht nopeasti kaikkiin terveyspalveluihin :) Tyly kun sie joudut odottamaan nuin kauan :/
 
Paljon onnea plussanneille ja onnea odotukseen!

Minä liityn joulukuisiin myös. Tänään rv. 4+3 ja laskurin mukaan la olis 7.12, mutta jos tulokas yhtään siskoonsa tulee niin ens vuoden puolelle menee!

Vieläkin hiukan epäuskoinen olo, kolmella testillä positiivinen niin pakko kai se uskoa! :):)

image.jpeg
 
Espu ja Ronjah tervetuloa mukaan ja onnea ihanista plussista!

Me mennäänkin Espu ihan samoissa, tänään 5+0 ja laskettu aika 3.12 :)
 
Heippa vaan! Minä plussasin sunnuntaina hailakan plussan, maanantaina toisella testillä selvän plussan ja nyt perjantaina vahvan plussan kolmannella eri testillä. Pakko kai se on uskoo että vihdoin tärppäs! Jätettiin pillerit pois lokakuussa ja sen jälkeen kierto oli 62 ja 46, että onnea vaan neuvolan tädille laskennoissa. Edelliset menkat alkoi 29.1 ja viimeisimmän negatiivisen tein 13.3, sen jälkeen pidin taukoa testailuista. Uskoisin et joulukuulle menee ja ois nyt viides viikko, mut kivahan se ois jos laskettu aika aikaistuis.
oon kertonut vasta yhdelle kaverile, jonka kanssa puhuttiin jo aiemmin suunnitelmista. Sunnuntaina pitäis selvitä huomamattomasti valmistujaisjuhlien alkoholitarjoiluista. :nailbiting:
Vielä ei oo ollu muita oireita kuin rintojen arkuus, mahan nipistely ja pissatulehduksen tunnetta, joka johtune siitä että en muista juoda.
 
Jee, joulukuisten jengi kasvaa! Toivottavasti kaikki pysyy matkassa mukana! :)

Ronjah: Meil ois samat viikot meneillään! 4+3 :)
 
Takaisin
Top