Plussaa

Ihan tosi varovaisesti kuikuilen tännepäin...
Allekirjoituksesta näkee historiaani ja voin kertoa että lapsia saadaan, ei tehdä...
Mutta, jos toivottavasti tälläkertaa kaikki menee hyvin, niin me saadaan kolmas ja niin kauan toivottu tonttuvauva joulukuussa.:santa
Blastokysti PAS tehtiin viime ke.na. Tänäaamuna (hätähousuna tehtyäni testin) sitten tulikin yllätykseksi kaksi viivaa.
Joulukuussa sain keskenmenon 6+2 jota edelsi tuhruvuoto viikolta 4 asti.

Oireita ei juuri ole. Mulla Lugesteron tukilääkkeenä ja se tekee oireita. Ajoin vähän rintoja vihlonut. Tässäpyhien aikana muutaman kerran sellainen polttava vihlaisu alavatsassa, mutta muuten ei juuri mitään. Mulla on flunssakin ja sen myötä tukkoinen, väsynyt ja takakireä ollut viimepäivät. Vai lieneekö jännittänyt?
Mutta päivä kerrallaan mennään. Testin tein tosi aikaisin, koska ohje oli ,että vasta viikon päästä, mutta silloin olis jo 4+4 enkä mä sinne asti malttanut odottaa..:arghh:
Nyt siis h3+4, KP 25/27, pp4
 
Tänään saatu selkeä plussa la 7.12 ennenkuin muuttuu. Neuvolaan soitan vasta ensi viikon jälkeen. :) Siis tään selkeen plussan saaminen :love7:notworthy:Heartpink Mä tiesin osittain sellasesta asiasta, että raskaana ollaan 99% varmuudella, kun mun kynnet ei oo katkeillut viikkoon ja se tapahtuu vain, kun on kyytiläinen mukana! :)
 
Mahtava kuulla Pilvilinna! :)Mukavaa kun meitä alkaa jo olla näin monia! Mä soittelen varmaan keskiviikkona neuvolaan. Vieläkin jotenkin epätodellinen olo :smiley-bounce022
 
Täälläkin hyvin epätodellinen olo... haluaisin taas tehdä testin, että uskoisin kaiken todellisuuteen. Hmmh. Jätän tämän päivän testit väliin ja testaan huomenna onko vahvistunut entisestään. :)
 
Mä tein tänään hieman alle tunnin rakossa maanneesta pissasta testin klo 15.45 ja testiin piirtyi silti kaksi selkeää viivaa, viiva tosin hieman haaleampi kuin eilisestä aamupissasta mutta ihmekös tuo, kun pitäisi olla mielellään 4h maannutta pissaa testissä. Taidan siis todella olla ras-kaa-na... :')
 
Onnea teille plussanneille! Muakin jännittää ihan hirveesti toivon kans et kaikki on loppuun asti hyvin pienellä. Oon vasta kertonu kahdelle kaverilla ja ajattelin, että toukokuu-kesäkuun vaihe millon ollaan jo paremmalla puoliskolla niin sit perheille en halua herättää vahvoja tunteita jos jotain käykin ja sit muille tietenkin. Mut näille mun kamuille oli ihan pakko kun niin tärkeitä.
 
Moi! :)
Plussasin viimeviikon to. Ehkäisykapselin poistin 5 viikkoa sitten. Tässä juuri pohdin soittaako jo tällä viikolla neuvolaan vai myöhemmin? Pakko kyllä tehdä ainakin yksi raskaustesti vielä tällä viikolla.
 
Onnea! Chicka :) Sulla on varmaa la joulukuun iha alussa, kun viime viikolla plussasit? :)

Ja oma napa, paras napa: Tänään ois 3+6 ! Huomenna siirrymme siis raskausviikolle viisi! :p
 
Moikka ja onnea hirmusesti kaikille :) Ajattelin kans mukaan liittyä, plussasin aamulla selkeän plussan ja laskuri näyttäis että LA ois 2.12, ihanaa jouluks vauva kotiin ihan paras lahja! Meillä on ennestään -11 syntynyt jannu jota ooteltiin parisen vuotta ja nyt 3 kk yrityksen jälkeen on kyllä niin epätodellinen olo kun plussa pärähti testiin :)
 
Moi:happy:.
Minäkin Ilmoittaudun varovasti ryhmään. Eilen plussattu ja sen mukaan la olisi 6.12.
Itsellä 12/2013 syntynyt esikoinen. Viime syksynä keskeytynyt keskenmeno viikolla 12+4. Vielä ei uskalla iloita tästä raskaudesta ja nyt pidetään sormet ja varpaat ristissä,että tämä pysyisi hengissä ja matkassa mukana:angelic:
 
Hei kaikki ja onnea plussista!! ^.^ Itse plussasin eilen ja tein vielä tänään aamulla testin joka plussa sekin. Laskuri näytti lasketun 1.12 ja neuvola aika onkin varattu sitten 22.4 niin saan tarkemman tiedon LA ajasta :)

Odotan toista lasta ja ikäeroa tulee esikoiselle ja pienokaiselle 4 vuotta :)
 
Heippa vaan! Ehkäpä minäkin uskallan tänne puolelle tulla kuikuilemaan :) Laskettu aika näyttäisi olevan 3.12. ja tänään menossa siis rv 4+4. Viimeksi toissapäivänä testasin silmää niin kovasti miellyttäneet leffaviivat ja ajattelinkin testihommista luopua joksikin aikaa. Tosin hirveästi kutkuttisi ensi viikolla tehdä Clearbluen digi ja nähdä siellä se maaginen Raskaana 3+ :shy:

Kuten Arkku, minäkin odotan toista lasta, ikäeroksi tulee noin 2 vuotta ja 2 kuukautta.
 
Täälläkin testi näytti positiivista 2vk odotuksen ja jännäilyjen jälkeen! :) 29.3 tiistaina tein Clearbluen testin, näytti viikkoja 2-3. Että jos osasin oikein laskea, niin nyt menossa rv 4+0. Ensimmäinen on laatuaan ja kyllä jännittää! Siskollani on muistaakseni rv 14 meneillään.. :D Samaan aikaan saamme odotella esikoisiamme :D!
 
Takaisin
Top