Plussa!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Irppa90
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä sain tämmösen tuloksen eilen digillä:)
Oon vaan ihan pihalla siitä millä viikolla nyt oon ku minipillerit sotki mun aina ennen niin säännöllisen kierron ihan totaalisesti:sad001
Menkkojen mukaan oisin jo viikolla 8+0 mut luulen et oon nyt on oikeesti suunnilleen 5+0. Koska mun mielestä ovis tapahtu myöhemmin ja vaikka tein raskaustestejä jo aiemmin niin tuli vaan negatiivisia:grin

Meillä oli tarkotus rueta yrittämään toista lasta vasta syksyllä kun esikoinen on vuoden, mut halusin jättää minipillerit pois jo aikasemmin ton menkkojen epäsäännöllisyyden takia ja muutenki tuntu et ne ei sopinu mulle. Lopetin ne siis huhtikuun alussa ja en ois todellakaan uskonu että raskaudun heti mut onneksi kävi nyt näin:)

Liitteet

• IMG_20170605_193634.jpg
    IMG_20170605_193634.jpg
    770.4 KB · Katsottu: 65
Onnea uusille plussanneille ja tervetuloa! <3

Amppeli, toi rv5 kuulostais siltä että ois lähempänä, kun digi kertoo hedelmöityksestä olevan 2-3vk :)

ImageUploadedByVau Foorumi1496797047.404226.jpgImageUploadedByVau Foorumi1496797062.820838.jpg
En tiiä oonko liian hätähousu mut tänään dpo9 ja tämmönen tuli. Ilmottauduin jo helmikuisten listaankin :-D no hiivin hiljaa pois jos on väärä hälytys :-) huomenna tai ylihuomenna teen digin varmaan varmistaakseni vai koska kannattas tänään olis laskujen mukaan 3+3.

Muokattu viimeksi:
Taitaa jäähä kemialliseks ku haalenee :'(

Liitteet

• 1496815178115.jpg
    1496815178115.jpg
    19.4 KB · Katsottu: 63
^Voi ei, mitkä viikon sulla keväänlapsi oli menossa. Mulla oli kanssa eilen haaleampi viiva testissä, mutta tänään jo reippaasti tummempi. Nuo testitkään ei aina ole tasalaatuisia.

Pienitimatti, ei optimistisuudessa ole mitään väärää, toivotaan vahvistuvia viivoja kun menkat myöhässä. :)

En myönnä olevani pessimisti, mutta itseäni en ole listalle vielä lisännyt... Ajattelin odottaa ar-ultran, siitä saan sitten viikotkin oikein.

Siis vasta 3+5 menossa. Eli ei menkatkaan myöhässä. Mutta reilusti tummempaa viivaa on kyllä tullut.

Keväänlapsi, näyttää tuo uusin testisi samalta merkiltä kuin mitä itse käytin. Jos on, tuolla tuli ainakin mulla aina vaaleemmat viivat kuin muilla testeillä. Lopulta sitten vahvistui, kun menkatkin oli myöhässä. En huolestuisi. :)

Pientimantti, kyllä siinä jotain näkyy!

Ja KeväänLapsi, mullakin jotkut testit näyttää haaleempaa viivaa, leffaviivat saa jäädä kokonaan unelmiks, vaikka mulla on rv5+3 :)

Pienitimantti, kyllä siinä vaan viiva on :) onnea ja tervetuloa :)

Jeppis. Mutta pakko se on vielä pregchekillä ja digitaalisella testata. Koska tota digitaalista uskaltas? Huomenna? :-)

Takaisin