Plussa!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Irppa90
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mies oli ihana ja osti toisen clearbluen viikkonäytöllisen testin. 29.5. se näytti 2-3 viikkoa (silloin omien laskujen mukaan n. 4+1), 1.6. tuli vessakäynnillä paperiin vähän verta ja nyt ollaan pelätty, menikö silloin kesken. Tänään kuitenkin testi näytti 3+, eli kaiken järjen mukaan ei olisi sinne asti pitänyt nousta tuloksen, jos olisi kesken mennyt. (+Nää kaikki oireetkin toki viittaa, että jotain siellä tapahtuu!) Oiskohan nyt kans täällä testit tehty, 8 niitä nyt taisi tulla tehtyä... [emoji23]

Hienoja viivoja yllä, ja digituloksia, onnea!

Mulla vielä yksi pc testi jemmassa. Ens viikkoa varten hilloan sitä, voi muuten tulla piitkä viikko kun ultra on vasta sit seuraavan viikon lopulla. Jos iskee uskonpuute, niin voi sit edes testin tehdä... toki digi olis paras... :D Ja tänään siis 5+0 omien laskelmieni mukaan.

Tein testit viime viikolla keskiviikkona kun halusin tehdä testit aamupissasta ja sieltä tulikin heti komea leffaviiva! Oli pakko heti tehdä perään vielä digitesti ja se näytti 2-3 viikkoa. Ihmettelin noin vahvoja tuloksia kun menkat ei vielä varsinaisesti olleet myöhässä kun koko kevään on ollut vähän epäsäännölliset. :woot:

8624771b1490016d393b7e75461eb1fb

Kerta kiellon päälle :D
Leffa viivat haltuun <3

Tein testit viime viikolla keskiviikkona kun halusin tehdä testit aamupissasta ja sieltä tulikin heti komea leffaviiva! Oli pakko heti tehdä perään vielä digitesti ja se näytti 2-3 viikkoa. Ihmettelin noin vahvoja tuloksia kun menkat ei vielä varsinaisesti olleet myöhässä kun koko kevään on ollut vähän epäsäännölliset. :woot:

Jospa siellä onkin kaksi pikkuista ja hcg sen vuoksi korkea eli näkyy vahvana viivana :)

Onnea esikkoaetsimässä. Olen seuraillut taustalla tuota raskaaksi 2017 ketjua, missä olet kirjoitellut ja olet jäänyt mieleeni sieltä...itsekin vasta plussasin maanantaina ja sen myötä uskaltauduin viimein liittyä tänne foorumille.

Onnea esikkoaetsimässä. Olen seuraillut taustalla tuota raskaaksi 2017 ketjua, missä olet kirjoitellut ja olet jäänyt mieleeni sieltä...itsekin vasta plussasin maanantaina ja sen myötä uskaltauduin viimein liittyä tänne foorumille.

Joo, siellä olin aika aktiivinen jonkun aikaa, mutta sitten tuli koulustressi ja se sitten jäi :( mutta nyt kesälomalla ja voiko kesäloma enää paremmin alkaakaan ! <3 mitkä sulla onkaan viikot ja la?

Joo, siellä olin aika aktiivinen jonkun aikaa, mutta sitten tuli koulustressi ja se sitten jäi :( mutta nyt kesälomalla ja voiko kesäloma enää paremmin alkaakaan ! <3 mitkä sulla onkaan viikot ja la?

Tänään 4+5 ja LA 12.2.2018. Alkaraskauden ultra on 26.6, silloin sitten varmistuu nuo viikot. Mutta aika varma noista olen, koska tikutin oviksen ja oli kyllä niin jäätävät oviskivut.

Pienitimantti kyllä tarkoittaa. Eli periaatteessa olis alle 4+0 mut sekin tietty riippuu ihmisestä miten sitä hcg:tä tuottaa. :) mulla tuli se 2-3 viikkoa 3+6 ja mä luulen että mulla on ovulaatio ollut aikaisemmin ja sen puolesta päiviä saattais olla pari enemmän. Mutta lasken kuukautisten mukaan :)

Tuli mieleeni näistä digitesteistä. En ollut aikaisemmin tehnyt moista mutta tällä kertaa ajattelin että nyt teen. Olikohan rv 4+3 tai 4 sain tulokseksi raskaana 2-3vk. Kiinnosti hirveästi nähdä mimmoset viivat sisällä on niin siellä oli melkein kaikki viivat leffaviivoja. :woot:

Takaisin