Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tein testit viime viikolla keskiviikkona kun halusin tehdä testit aamupissasta ja sieltä tulikin heti komea leffaviiva! Oli pakko heti tehdä perään vielä digitesti ja se näytti 2-3 viikkoa. Ihmettelin noin vahvoja tuloksia kun menkat ei vielä varsinaisesti olleet myöhässä kun koko kevään on ollut vähän epäsäännölliset.
Onnea esikkoaetsimässä. Olen seuraillut taustalla tuota raskaaksi 2017 ketjua, missä olet kirjoitellut ja olet jäänyt mieleeni sieltä...itsekin vasta plussasin maanantaina ja sen myötä uskaltauduin viimein liittyä tänne foorumille.
Joo, siellä olin aika aktiivinen jonkun aikaa, mutta sitten tuli koulustressi ja se sitten jäi mutta nyt kesälomalla ja voiko kesäloma enää paremmin alkaakaan ! mitkä sulla onkaan viikot ja la?
Tänään 4+5 ja LA 12.2.2018. Alkaraskauden ultra on 26.6, silloin sitten varmistuu nuo viikot. Mutta aika varma noista olen, koska tikutin oviksen ja oli kyllä niin jäätävät oviskivut.