Plussa!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Irppa90
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mytty, tää vuoto pitää mut vaan nyt varpaillaan. Suhteellisen runsasta, veristä, mutta nestemäistä vuotoo. En osaa sanoo onko oikeesti ees runsasta, saattaa olla niukempaa kun menkat, mutta kun ei saa käyttää tampooneja niin vaikee verrata menkkoihin :hilarious:

Lueskelin toisaalta, että kohdun hematoomassa on just vastaavaa vuotoo kun mitä mulla on, ja se on yleensä täysin vaaratonta.

Sitä paitsi, maalaisjärjellä ajatellen ei tää vuoto voikaan olla keskenmenosta johtuvaa, koska tätä oli eilen ja tänään, ja eilen plussasin ekan kerran vuodosta huolimatta ja tänään plussasin edelleen ja ehkä oli jopa hivenen vahvempi viiva. Esim. Tässä ylempi eilisen ja alempi tän päivän pc:t

IMG_20170529_074110.jpg

Silti vielä vähän varovainen koitan olla..

Kieltämättä ymmärrän varovaisuuden :/ toivotaan että on jotain vaaratonta. Kuitenkin omaan silmään plussaksi tulkitsen :)

Plussahan se on, ja verikoe näytti myös asiaankuluvat arvot :) pari päivää katselen sen takia, että tahdon nähdä viivan vahvistuvan, ennen kuin voin täysin poissulkee keskenmenon :)

Deb, ootko miten varma kk-kierrosta? Voisiko olla kiinnittymisvuotoa?

Mä sain tänään äitiysneuvolan kiinni ja lähetteen raskauden keston määritykseen... jännitti joutuuko siitä vääntämään mut ei ollenkaan, onneks, meil on kyllä hyvät neuvolapalvelut.

Huomenna vois varmistustestiä tehdä :) nolottaa olla näin vauhko mut epäsäännöllinen kierto on syvältä. En saa puhelimest kuvaa liitettyy teille, valittaa et tiedosto on liian suuri... pitäis kai koittaa aijaan kautta.

Mytty, se tulee sielt ä-polilt varmaan kirjeenä se aika. Odottavan aika on pitkä... esikoista odottaessa kävi sama ja yrittivät tähdätä 6+ viikolle, että näkyis syke samalla. Ja onneksi onnistuivat!

Mua vähä harmittaa kun olisin ens viikolla voinu mennä ultraan mutta siirsin sen viikolla eteenpäin kun mies on reissussa ja rukoili että pääsee mukaan :) no enemmän näkyy mitä pidemmälle menee. :) oon käyny kaikista varmistamassa epäsäännöllisen kierron takia ja täälä ei ainakaan siitä joudu vänkäämään [emoji1]

Sireeninkukka, tikutin oviksen kp16:lle, ja luteaalivaihe kestää mulla aina sen 15pvää, niin oon aika varma kierrosta.. tosin voihan olla, että kiinnittyminen tapahtui vasta dpo10-13, useimmilla naisilla kuulemma tapahtuu näin, ja siks vielä niin haaleeta viivaa, ja se selittäis kyllä vuodonkin (vaikka onkin suhteellisen runsasta).

Ei ole varmuutta kun ei näkynyt kuin pienen pieni läntti :D mutta tällähetkellä mennään 4+2 eli jos vähääkään pitää paikkaansa niin se on vaan hyvä että siirtyi viikolla :)

802098c17488ec29c1b1297cdcbec115

Tuossa tänään aamulla tehty testi ja jos laskurit piti paikkansa, tällä hetkellä olis rv 4 +2

Haaleeta viivaa testi näytti täälläki eilen eli helmikuuhun LA menis täälläkin. Tosin voi olla että tulee tammikuussa, jos esikoiseen tulee. Poitsu synty 4/16 eli toista tulossa tänne suuntaan. Varmistan vielä viikonloppuna ja maanantaina pitäis koittaa soitella neuvolaan ennen viikon reissua.

Heippa kaikille! :) eilen sain haamun herkkään testiin ja nyt cb:n digiin kolmen tunnin pidätyksellä nyt päivällä(tuskaa) raskaana 1-2vk tuloksen! Tänään ois 3+6 ja omien laskujen mukaan LA 9.2 :) olo on niin onnellinen! [emoji813] esikoinen täytti viime kuussa 1v ja imetys itsellä esti kyllä hyvin raskautumisen :D nyt olikin eka kokonaan ilman imetystä oleva kierto ja täytyy olla iloinen että tärppäsi heti! Nyt vaan täytyy toivoa että pieni pysyy kyydissä, erittäin toivottu on tämä pikkukakkonen [emoji813]

Ekaa kertaa elämässä plussattu :) ! Sekavat fiilikset. En osannut odottaa raskautta
näin nopeasti, kun tuota ikääkin on jo jonkin verran!! Jotenkin vieläkin epäilen vain jotain haamu viivaa.
Jos nyt näitä asioita osaan tulkita oikein, niin nyt olisi menossa 4+6!

Muokattu viimeksi:
Takaisin