Plussa!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Irppa90
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä jännään viel hetken näytti kans eile 2-3 omien tuntemusten mukaan olis 4+5 ja neuvolan mukaa 5+1. :) 13.6 pääsee ultraan vähä alkaa jänskättämään. :D

f3d4b5627b11179098c057fca0c226d9

Piti höpsötellä ja tehdä uusi testi, ensimmäinen maanantailta, toinen tänään päiväpissasta, viiva on kyllä mielestäni selkeästi vahvistunut ja tuli heti näkyviin. Oireita on niin kovin vähän että voisivat vielä mennä kuvittelun piikkiin. :confused:

Heippa kaikille, mukava liittyä tähän porukkaan [emoji4] Tein positiivisen raskaustestin 25.5 (ja aika monta testiä myös sen jälkeen [emoji1]), joten täällä on plussasta iloittu varovasti jo reilun viikon ajan. Kyseessä on ensimmäinen raskaus ja takana vajaa puoli vuotta yritystä. Olin varautunut, että menisi kauemmin. Ehdin kuitenkin syödä pillereitä lähes 15 vuotta ja kuukautiskierto on epäsäännöllinen. Omien laskujen mukaan olen rv 5+1, mutta neuvola antoi ajan varhaisultraan tarkemman ajan määrittämiseksi. Aika on jo tiistaina, joten voi olla, ettei siellä vielä paljon näy. Kovasti jännittää, että meneekö kaikki hyvin.

Mä myös päätynyt samaan kuin Holly, että tänään 4+3. Olen myös varma että neuvola laskee olevan jo 6+jotain, kun laskevat ed menkoista... ehkä parasta sanoa etten muista tarkalleen milloin ne oli, ni jospa ne varmistsis verikokeella tai ultralla sit?

Graisu, mä en saa millään leffaviivoja :D kovin samalta näyttää kun toi sun testi. Ehkä toisilla ei vaan erity virtsaan sitä hcg:tä niin paljoo, koska oishan mulla tavallaan pitäny jo perjantaina tulla leffaviivat kun hcg verestä oli 91 :D

Nyt kuitenkin 4+6 <3

Ei ois pitäny varmaan tehdä enää testejä, nyt mietin et miksei oo vahvempi viiva :D mut onneks järki sanoo että plussa kun plussa = raskaana. Kuitenki verikoetulos oli niin hyvä perjantaina, ja oireitakin kasaantuu vaan lisää!

Jospa mun kehossa on niin paljon hcg:tä että testit ei osaa lukee sitä enää, niinkin voi kuulemma käydä ja sit ei saa ainakaan vahvoja viivoja :shy:

Minäkin tänne varovasti ilmottaudun jo. Esikoinen 2v2kk. Ensimmäinen raskaus päätyi kkm rv13. Raskautuminen kestänyt molemmilla kerroilla vuoden. Nyt yk3 taisi tulla tärppi. Yk1 oli luultavasti kemiallinen. Noh, laitan testiä kuvia. Testailut aloitin jo dpo 9 ja sieltä asti näkyny haamua. Vahvistunut kokoajan :)

Liitteet

• 1496677936669.jpg
    1496677936669.jpg
    13 KB · Katsottu: 60
  • 1496677947933.jpg
    1496677947933.jpg
    13.5 KB · Katsottu: 60
  • 1496677973184.jpg
    1496677973184.jpg
    62 KB · Katsottu: 62
Tervetuloa keväänlapsi! Kyllä sieltä kaksi viivaa näyttää vahvistuvan :)

Takaisin