Hilimainen
Vauhtiin päässyt keskustelija
Plussa tänä aamuna! Eka yrityskierto meneillään. Hurjaa!
Menkkojen mukaan LA 19.2
Menkkojen mukaan LA 19.2
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jospa siellä onkin kaksi pikkuista ja hcg sen vuoksi korkea eli näkyy vahvana viivana :)
Naiset, help me. Tein äsken testin, joka näytti positiivista. Menkat oli viimeksi helmikuun lopussa, tammikuussa tuli keskenmeno.. Testejä oon tehnyt, mutta kaikki näyttäneet negaa. Nyt en oo varmaan 2kk tehnyt testiä, paitsi tänään. Oon siis aivan pihalla siitä, että kuinka pitkällä olen, onko jtn mennyt vikaan, koska on tullut juhlittua ehkä liikaakin, kiitos stressin jne. :/ Neuvolaan soitan aamulla mutta fiilis on lievästi paniikissa.
Unipeitto, ootko tehnyt viikkonäytöllistä digiä? -Siitähän vois saada jotain osviittaa viikkoihin. Neuvolasta saat melko varmasti lähetteen raskaudenkestonmääritykseen ultraan. Onnea kuitenkin positiivisesta testistä! :)
Pahoittelut aiemmasta keskenmenosta, mutta toivotaan että nyt on kaikki hyvin! Mitä jos tekisit sellaisen viikkonäytöllisen raskaustestin? Saisit ehkä hiukan viitettä kuinka pitkällä raskaus on. Mutta kyllä se verikokeessakin selviää ja etköhän sinne pääse jos viimeisistä kuukausista on jo aikaa ja keskenmenokin tapahtunut hiljattain.
Muoks Tinja ehtikin ehdottaa jo samoja juttuja :)
Unipeitto mulla on aina digit antanu oikeeta vastausta :)