Plussa!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Irppa90
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heippa! Täällä plussattu tänään kp29/33 herkällä testillä (Clear Blue Early Detection). Menossa nyt yk5 ja LA osuisi 22.2.2018. Mutta niin alkuvaiheessa ollaan, että kaikki sormet saa olla ristissä. Toivotaan parasta!

Paljon onnea muillekin plussanneille täällä! :cat:

Hei vaan! Mä plussasin ekan kerran reilu viikko sitten pe jollon tein cb:n viikkonäytöllisen testin ja näytti viikot 1-2. Sitä ennen tein useamman negan vaikka menkat reilusti myöhässä ja oireet aika selkeet :) . Tää olis nyt kolmas raskaus mulla. La ois menkoista laskettuna 4.2.mutta mulla on parissa edellisessä raskaudessa nt-ultrassa heittäny la jopa 2-3 viikkoa eteenpäin :D . Lienee toosi myöhänen ovis ja pitkä kierto mulla muutenkin.

Täällä tänään 5+0 ja Leffaviivat näkyy.Testiviiva piirtyi heti vahvana. Tähän on hyvä lopettaa testailu:)..jos pystyn. On niin ihana nähdä kaksi viivaa testeissä.

Ja pakko oli testata ovistestilläkin (kun niitä kaapista löytyy), kun monet puhuvat että näyttää raskauden ja vahva testiviiva näkyy vahvempi kuin kontrolliviiva.

Liitteet

• IMG_20170612_173215.jpg
    IMG_20170612_173215.jpg
    264.9 KB · Katsottu: 45
  • IMG_20170612_173240.jpg
    IMG_20170612_173240.jpg
    283.1 KB · Katsottu: 45
Kuukautisiin ois vielä aikaa. Viikonloppuun tai alkuviikkoon niitä odotin. Aika kovat oireet on ollu kropassa ja jotenkin tuntu et nyt ei oo kaikki normaalisti. Tänään puhjennut nokkosrokkoihottuma koko kroppaan kuin tyhjästä vahvisti epäilyjä. Äsken testasin ja kyllähän siinä jo jotain näkyy:p
Nyt vaan toivotaan parasta.
Onnea kaikille plussanneille!

Liitteet

• IMG_3363.JPG
    IMG_3363.JPG
    860.8 KB · Katsottu: 68
Naiset, help me. Tein äsken testin, joka näytti positiivista. Menkat oli viimeksi helmikuun lopussa, tammikuussa tuli keskenmeno.. Testejä oon tehnyt, mutta kaikki näyttäneet negaa. Nyt en oo varmaan 2kk tehnyt testiä, paitsi tänään. Oon siis aivan pihalla siitä, että kuinka pitkällä olen, onko jtn mennyt vikaan, koska on tullut juhlittua ehkä liikaakin, kiitos stressin jne. :/ Neuvolaan soitan aamulla mutta fiilis on lievästi paniikissa.

Unipeitto, ootko tehnyt viikkonäytöllistä digiä? -Siitähän vois saada jotain osviittaa viikkoihin. Neuvolasta saat melko varmasti lähetteen raskaudenkestonmääritykseen ultraan. Onnea kuitenkin positiivisesta testistä! :)

Naiset, help me. Tein äsken testin, joka näytti positiivista. Menkat oli viimeksi helmikuun lopussa, tammikuussa tuli keskenmeno.. Testejä oon tehnyt, mutta kaikki näyttäneet negaa. Nyt en oo varmaan 2kk tehnyt testiä, paitsi tänään. Oon siis aivan pihalla siitä, että kuinka pitkällä olen, onko jtn mennyt vikaan, koska on tullut juhlittua ehkä liikaakin, kiitos stressin jne. :/ Neuvolaan soitan aamulla mutta fiilis on lievästi paniikissa.

Pahoittelut aiemmasta keskenmenosta, mutta toivotaan että nyt on kaikki hyvin! Mitä jos tekisit sellaisen viikkonäytöllisen raskaustestin? Saisit ehkä hiukan viitettä kuinka pitkällä raskaus on. Mutta kyllä se verikokeessakin selviää ja etköhän sinne pääse jos viimeisistä kuukausista on jo aikaa ja keskenmenokin tapahtunut hiljattain.

Muoks Tinja ehtikin ehdottaa jo samoja juttuja :)

Unipeitto, ootko tehnyt viikkonäytöllistä digiä? -Siitähän vois saada jotain osviittaa viikkoihin. Neuvolasta saat melko varmasti lähetteen raskaudenkestonmääritykseen ultraan. Onnea kuitenkin positiivisesta testistä! :)

Kiitos! <3 En tiedä onko tää nyt ihana asia vai enemmänkin pelottava. En oo vielä tehnyt, mutta lähdenpä tästä apteekkiin. Toivottavasti se antais vähän tietoo siitä, missä vaiheessa on. Onkohan ne kuinka luotettavia?

Pahoittelut aiemmasta keskenmenosta, mutta toivotaan että nyt on kaikki hyvin! Mitä jos tekisit sellaisen viikkonäytöllisen raskaustestin? Saisit ehkä hiukan viitettä kuinka pitkällä raskaus on. Mutta kyllä se verikokeessakin selviää ja etköhän sinne pääse jos viimeisistä kuukausista on jo aikaa ja keskenmenokin tapahtunut hiljattain.

Muoks Tinja ehtikin ehdottaa jo samoja juttuja :)

Kiitoksia. [emoji173]️ Multa just otettiin stressin ja ylikunnon takia koko verenkuva, mutta ilmeisesti ei sitten sitä, että olenko raskaana vai en. :D Tosiaan, tossa just vastailin että pitää hakea se ja kattoa siitä! Huomenna soittoa neuvolaan, toivottavasti sais nopeasti tietoa. Ootte ihania kun tsemppaatte!

Takaisin