Plussa!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Irppa90
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tein eilen, yllätykseksi itsellenikin kaksi plussatestiä. Aamuinen haamu piti (plussa vai ei -ketjun kommenttien vuoksi) vahvistaa jo samana iltana toisenmerkkiseen testiin. :)
Laskettuaika lienee helmikuun puolivälissä, jos kaikki menee hyvin.
Hassua, oireet alkoi heti nyt aamulla, kun illalla tein plussan, ja testin tein alunperin vain koska menkat myöhässä (mikä ei edes varmaa kun kierto vähän heittelee). Lievää kuvotusta ollut aamupäivän, esikosta en juurikaan moista edes potenut.

Kuvassa illalla tehty testi (kuitenkin useamman tunnin pidätyksen jälkeen )

Liitteet

• Screenshot_2017-06-02-09-47-22.png
    Screenshot_2017-06-02-09-47-22.png
    346.8 KB · Katsottu: 89
Tinja, mähän sanoin :wink hihih, onnea! <3

Mä hengailen täällä sinne asti ainakin, että saan varmistuksen nyt että onko menny kesken vai ei, kun tuolla plussa vai ei -ketjussa puhuttiin sitä, että tää testi minkä tein eilen ja missä oli vaan hailu (apteekin ultra, ja nyt pitäis olla jo tasavahvat viivat), on ihan huono ja näyttää hailua aina siinä kohtaa kun muut testit antaa leffaviivat jo.. vielä siis piinailen :dead:

5fc6f5fdb0cb0a70edca7ec1d7241f4e

Oli vielä pakko tehdä yksi testi :D Pidätin neljä tuntia ja se teki niin tiukkaa!! Kyllä siinä kaks viivaa on :)

No höperöt, mä oon tehtaillut jo kolme testiä, joista 2 samana päivänä, kun se haamu pääs yllättämään. Vielä ois kaksi testiä kaapissakin, ja tänään apteekkireissulla ostin vielä viikkonäytöllisen, jonka meinasin tehdä huomenna. :)
Kuvassa tämänaamuinen, kaukana ollaan vielä leffaviivoista...

Liitteet

• Screenshot_2017-06-03-12-47-43.png
    Screenshot_2017-06-03-12-47-43.png
    155.9 KB · Katsottu: 74
Tinja, ei tuo kyllä kamalan kaukana oo leffaviivoista mun mielestä :p ylihuomenna aivan varmasti jo tasavahvat!

Mullakin näytti eilen päiväpissasta suunnilleen tolta :p

Oikeesti??? :D -Mä oon aatellut että sen pitäis olla vähintään tasavahva ja näkyä tyyliin Heti siis testissä. Tuota piti taas muutama minsa venailla, taitaa tosin olla ton Apteq testin.
ominaisuus (ohjeen mukaan tulos luettavissa 5min päästä)
Kai tän kuitenkin alkaa vähitellen uskoa, viikkonäytöllisen ostin ihan siks ku en oo varma miten pitkällä tää on. Kierron mukaan olis jopa
pari viikkoa pidemmällä, koska pitkä kierto, ja epäilen että ovis oli myöhemmin.

Mä oon huomannu että riippuu testistä kuinka nopeesti siihen se viiva alkaa muodostua, ei hormonin määrästä. Mä tein eilen tosiaan tällasen (5min jälkeen näytti tältä)

IMG_20170602_163251.jpg

Ja verikokeesta oli samana päivänä otettu arvoks 91 :D

Mä ajattelen että leffaviivat on sellaset että selkeesti kaks viivaa, yhtä tummat tai lähes yhtä tummat, ja et se sanonta tulee siitä että ku leffoissa ku ne tekee testin, niin ne aina järkyttyy kauheesti kun kattoo sitä ja sit näytetään kuvaa testistä ni siinä on heti ekassa testissä aina selkeet kaks viivaa :D

Heippa kaikille! Mukava päästä tähän joukkoon mukaan. Eilen illalla ajattelin tehdä vikan testin joka oli kaapissa. Olin varma että se on nega. Mutta viiva ilmestyi heti. En uskonut,vaan tänä aamuna oli pakko hakea digitesti. Se sitten näytti raskaana 2-3 viikkoa. Tuli aika yllätyksenä,koska tarkoitus oli raskautua kesän jälkeen,mutta tämä oli nyt tarkoitettu näin. :wink:hello2

Hei, siirryn tammikuisist tänne rupattelemaan. Viime kierrossa ei tärpänny eilen oli ovis ja ala vatsaan sattui tosi paljon. Et jos nyt vaik täs kierros tärppäis. Muutama vko pitäs malttaa odottaa. Pikkukakkonen olisi niin toivottu.❤️ Esikoinen täyttää vkon päästä 7kk.

Aika uskomaton fiilis.. Mutta tosiaan tänään aamulla tein testin (Apteekin Ultra), ja kyllä siihen samantien muodostui toinen viiva. Ei ehtinyt minuuttiakaan kulua! :) Huomenna aamulla teen vielä Clearblue Digitalilla varmistuksen, mutta kyllä rinnat ovat sen verran kipeänä ja pinkeänä että ilman testejäkin jo alkaa arvaamaan mistä on kyse..

Mukavaa liittyä tänne helmikuisiin juttelemaan, ennen testin tekemistäkin olen täällä olevia juttuja jo vähän kuikuillut.. :) Ja onnea kaikille plussanneille!

plussatesti_zpsbp0qmufp.jpg

Mä pihtaan aamuun sen digin. Eiks se ollut niin, että se näyttää viikot hedelmöityksestä? Eli jos mun arvion mukaan nyt olis 4+jotain, sen digin vois olettaa näyttävän 1-2 tai max 2-3?

Takaisin