Plussa?

Siis en tiedä kehtaanko edes tunnustaa mutta mä olen kyllä ostellut aivan kauheesti vauvanvaatteita :D ostin niitä jos viime keskenmenneen raskauden aikana ja muistaakseni tässä välissäkin ja nyt taas.
Siis en yksinkertaisesti pysty vastustamaan niitä pieniä minivaatteita.
Tyttöä kun odotin niin olin 17 vuotias ja rahat tosi tiukilla, enkä pystynyt valitsemaan mitään vaan piti ottaa vastaan mitä lahjoitettiin tai kirppikseltä sai.
Nyt tää on taas päinvastoin lähtenyt vähän toiseen ääripäähän lapasesta..
 
Täällä tehtiin positiivinen testi 1.2. Yhden laskurin mukaan raskaus olisi viikolla 5 ja la 8 lokakuuta.
Hieman kauhistuttaa vaan nämä vuodot ja kivut, ensimmäinen raskaus kuitenkin kyseessä.
 
Onko Miur runsasta vuotoa ?
Ei nyt nii, vähemmän kuin kuukautisten aikaan ja kivut suunnilleen samaa tasoa, vuoto tummaa rusehtavaa. Eilen tosin valahti pienehkö hyytymä pönttöön asti. :/
 
No mutta hyvä jos on vähäistä , eikä kivut ole kovia !
Onhan alkuraskauden vuodot kuitenkin aika tavallisia :)
Voimia odotteluun ja toivon että kaikki on hyvin ! :)
 
Miur, toivotaan että vuoto loppuu! Ovat yleisiä mutta varmasti huolestuttaa - huspois vuoto :Heartred

Onkohan tällä hetkellä ketään kaveria raskaana... En ainakaan heti muista. Eikun joo yksi ainakin on! Moni on saanut vasta vauvan :) toivon että tulisi myös kanssaodottajia!

Mun tekis niin mieli ostaa joku ihanan pieni body ja housut vaikka PoPista mut sit tulee järki ja sanoo et haloo! Ja jos FB kirpuilla on myynnissä jotain mitä bongaa mut eihän sieltä voi mitään ostaa kun kaikki tutut näkis. Meillä on esikoiselta lähes kaikki tallessa, joten sitteri taitaa olla ainot mikä pitää ostaa. Vaatteita on kaksosten edestä vaikka lapsia on yksi :D
 
Muokattu viimeksi:
Plussasin vuoden yrittämisen jälkeen 5.2. eli ihan muutama päivä sitten. Aika haalea plussa oli. Laskettu aika olisi 11.10. Ensimmäistä lasta odotan. En oikein ole edes vielä tajunnut, että olen raskaana. Ehkä se sieltä muutaman viikon päästä iskee. :D
 
Tämä vuoto vaan nyt muuttui hetki sitten tummanpunaiseksi ja tuntuu ihan menkoilta, ei mitään suurempia kipuja tai muita tuntemuksia tällä erää.
Toivotaan silti että olisi ihan normaalia! Melko sekaiset tunteet tosin tällä hetkellä. Tsemppiä kaikille muille joilla tälläistä myös esiintyy, koitetaan olla positiivisia :)
 
Hei kaikille! Ilmoittautuisin mukaan lokakuisiin :) Toinen lapsi on kyseessä. Ensimmäistä tehtiin 4 vuotta joista 2 viimeistä lapsettomuushoidoissa, toisella alkionsiirrolla (ICSI) lopulta tärppäsi. Pieni poika nyt 2v 2kk. Syksyllä palattiin suosiolla taas hoitoihin kun ei ruvennut pikkukakkosta kuulumaan. Joulukuussa oli varhainen keskenmeno viikolla 6 ja nyt sitten seuraavasta siirrosta taas tärppäsi! Tällä kertaa oon ihan hermona sen km takia, mutta yritän rauhoittua koska oon nyt käynyt kahdessa hcg-mittauksessa ja todella hyvät arvot ollu, tänään (4+6) 2751!!. Meillä on varattuna 23.2 ar-ultra, kunhan malttaisi nyt sinne asti sinnitellä. Neuvolaan uskallan soittaa vasta jos ultra on ok.

Monella muullakin täällä km-taustaa, toivotaan nyt että pienet pysyy kyydissä mukana! Oon lueskellut nuo aiemmat viestit ja ihanan iloinen tsemppihenki täällä vallitsee, mukava liittyä seuraan :cat:
 
Muokattu viimeksi:
Tuo onkin fiksua käydä kirppiksillä tekemässä löytöjä vauvalle. :)

En ole ostanut vauvaa varten vielä mitään, eikä minulla ole entuudestaankaan mitään, koska kyseessä on esikoisemme. Ehkäpä voisin tehdä sunnuntaina pikku kirppisreissun. Saa nähdä tarttuuko mitään mukaan. :)
 
Huomenta :)

Ja tervetuloa uusille plussanneille :greet025
Toivottavasti kaikki sujuu hyvin ja jokainen meistä pääsee nyyteistä nauttimaan odotuksen päätteeksi :)
 
Moikka! Epäuskoisin, varovaisin mielin liityn joukon jatkoksi. :) Haalea, mutta selkeä plussa tuli viime torstaina ja tietty oon muutaman testin sen jälkeen tehnyt. Tänään oli viivat selkeästi yhtä vahvoja. Lopetin pillerit viime kesänä, ja sen jälkeen kierto on koko ajan lyhentynyt yli 80 päivästä suunnilleen 34 päivään. Ovis bongattu tammikuun puolivälin jälkeen, joten omien laskujen mukaan nyt oltais suunnilleen viikoilla 4+4. Ensimmäinen tulossa, joten iloisena, jännittyneenä ja luonnollisesti myös pelokkaana odotan, miten kaikki sujuu.
 
Hei täälläkin varovaisesti liitytää joukkoon! Plussa tuli tänään ja myöhemmin sit uutta testiä :)
 
Jospa mäkin varovasti liityn seuraan... Eilen plussattu, tasan neljä viikkoa keskenmenosta! Hui... Nyt jännittää kyllä miten tässä käy! Neuvolaan jo soittelin ja kysyin voiko plussa tulla vielä keskenmenosta johtuen, mutta koska keskenmeno oli varhainen ja hcg jo seuraavalla viikolla alhainen, ei sen pitäisi enää näkyä testissä... Silti epäuskoinen olo! En uskonut että näin pian tärppäisi uudestaan kun yritystäkään ei liiemmin ollut. Uutta testiä aion vielä myöhemmin tehdä varuiksi :)
 
Tervetuloa joukkoon! Jemppu, jos oli ihan varhainen, niin huhuhan sanoo, että seuraavasta kierrosta tärppää helpommin. Tuskin tieteellisesti todistettua, mutta mulla ainakin näytti toimivan. Viime kierrossa 4+5 alkoi vuoto haaleiden plussien jälkeen ja nyt uudestaan raskaana. Tällä kertaa selvittiin ainaskin tähän 6+5! :)

Aika pienellä ikäerolla tekin yritätte. Jos saadaan raskaus jatkumaan, voidaan yhdessä ihmetellä, miten arki kahden alle 2v kanssa tulee sujumaan. :wideyed:
 
Kyllä siinä käsityötä piisaa, kun on kaksi alle 2-vuotiasta. Mullakin tytöt syntyi 1 v ja 2 kk ikäerolla, että siinäpä vaihdeltiin kaksia vaippoja ja tungettiin autoon vaunua ja ratasta ja kantokoppaa ja turvaistuinta niin ettei itse meinannut sekaan mahtua. Meillä köyhillä raukoilla oli vielä ensialkuun semmoinen romu pösö, josta ei auennut toinen takaovi. Onneksi saatin se aika nopeesti vaihdettua järkevämpään autoon. Ja se tuttirumba on ihan oma tarinansa.. Oi niitä aikoja :D
 
Uskon että vaikka eka vuosi on varmasti rankka ja vaikea pienellä ikäerolla, niin myöhemmin sisaruksista on toisille paljon seuraa kun ikäeroa vähän, mikä tuo ehkä helpotusta..? :grin

Meillä esikko jätti tutin puoli vuotiaana, otti ensiaskeleet 10kk vanhana ja osaa hienosti tehdä kakan pottaan ja usein pissankin, jospa oppisi kuivaksi ennen kun kakkonen syntyy, heheh :wink En tosissaan kuvittele että niin helposti menisi, mutta tiedostaen nämä seikat, ollaan pienellä ikäerolla lapset kuitenkin haluttu :rolleyes:
 
Takaisin
Top