Plussa?

Onko haaleella plussalla jokin merkitys keskenmenoon`? Itsellä plussa kans todella haalea, mutta niin se oli kyllä esikoisellakin.
 
Muokattu viimeksi:
DImageUploadedByVau Foorumi1423656003.351377.jpg et ton vahvuinen mulla tulee ja mahaa kivistää koko ajan ja on ummetusta ja rintojen arkuutta, paleltaa.. Viiva ei oo nyt parin päivän aikana ainakaan vahvistunut :D se eka testi jonka tein oli 9 päivä ja kuva siitä : ImageUploadedByVau Foorumi1423656100.530296.jpg

Oon ehkä vähä vainoharhainen kun pelottaa kovin et on vaa tuulimuna tai tulee km.. Minkäs sille mahtaa, jos tulee.. mutku ei millään malttais oottaa et sais tietää et oonko nyt oikeesti raskaana ha kestääkö se jne. :D
 
Koita Siira tehdä viikkonäytöllinen digitesti!? Välttyis viivojen vahvuuksien tulkitsemiselta. Mun silmään toi sun viiva on vahvistunut. Omassa tosi varhaisessa km:ssani viiva ei vahvistunut lainkaan.

t. Toinen vainoharhainen viivojen kyttäilijä (tai olin, sillä nyt rv 6+6 eivätkä viivat enää kerro mistään mitään) :excited001
 
Nojooo pitää kyl käydä semmonen ostamassa. Ihan pöpiksihän tässä menee :D
 
Ihan hyvä viivahan se toinen jo oli, Siira. Mulla se varh. km. oli oikeasti haamuviiva, jonka juuri ja juuri erotin. Toista testiä ei silloin tarvinnut tehdäkään, kun vuoto muutaman päivän myöhässä alkoikin.
 
On tummunut! :) Mitkä viikot tuossa vahvemmassa siis on?

Mä testasin kanssa et vahveneehan ne :woot:

Ette arvaa mitä menin tekee? :smiley-ashamed008 No tilaa hm nettikaupasta pari äitiysneuletta ja yhden tunikan :smiley-bounce022 -50% joku kampanja ni pitihän se ottaa. Onneks ne tulee vasta myöhemmin, kerkee käydä ultrassa ja jos tulos on surullinen, voi palauttaa samantien.

Äsken vihlo vasenta munasarjaa. Vatsatuntemukset ja ällötys is back, lievästi myös (turvonneet) rinnat kipuilee.
 
Voi kun minäkin pääsisin tänne kirjoittelemaan.. Täällä jännätään vielä miten käy ja toivotaan että sunnuntaina ei alkaisi vuotoja. Alkaa jo olla turhan toiveikas kun mahassa kouristelee vähän kuin esikoisen aikaan. Toinen toiveissa siis!
Tein jo hätäinen raskaustestinkin mutta negaahan se näytti. Onneksi on tukku lisää niitä. Onnea kaikille plussanneille! ☺️
 
Siira ihan hyvältä viivasi munkin silmään näytti. Mulla myös tuossa vaiheessa viivatesti näytti haaleeta..palasin cleabluen plussatestiin, joka näytti seuraavana päivänä tosi vahvaa plussaa ja siitä pari päivää sain jo digiin 3+. Mutta joo muuten haalea viiva, joka ei vahvistu, voi olla merkki keskenmenosta. Siksi me täällä kaikki hulluna testaillaan miljoona kertaa ja haetaan viivan värillä vahvistusta hormonien määrän lisääntymisestä. :happy:
 
Joo siis noilla on parin päivän ero ja ensimmäisen tein 9. päivä ja toisen tänään! :D eli viikot on (kai) sen 4+6 Kiitos kaikille vähän ehkä rauhoittui taas mieli. Tää on kyl just tätä ku pittää vaa ootella!
 
Hinni:
Maltti on valttia! Itsellä marraskussa oli kuukautiset viikonmyöhässä 43/31 ja tuntu kaikkia oireita ja olin varma että olen raskaana, mutta sitten yhtäkkiä menkat alkoikin. Lopetin kalenterin seuraamisen ja soitin gynelle aikaa, kun menkat ollu ihan sevon. Ajattelin että tulee sitten kun on tarkoitus. (Tammikkuussa tulikin menkat kiertopäivänä 17/31) JA nyt sitten plussa? sen takia tässä vähän epäuskosesti mennään etiäpäin ja toivotaan, että pääsis iloitsemaan ihan aiheesta, mut eihä sitä pystyu ennen ku on varma:sad001 Odotus aika on kyl todellakin sitä odotusta.. :D
 
Sehän se juuri on, kun ei malta odottaa:-) ja jos ei täysin varmasti pysty sanomaan hedelmöittymisajankohtaa saati sitten alkion kiinnittymisajankohtaa, niin hyvin yksilöllisesti menee plussan näkyminen ja hormonien nousu. Itse en tällä kertaa uskaltanut tehdä testiä kuin vasta 4 päivää kk alkamisajankohdan jälkeen. Kerran tein niin ajoissa, että näytti plussaa mutta kkset alkoi sitten vaan hieman myöhässä ja oli kemiallinen raskaus. Maltti on
Valttia.
 
Ihan totta! Mutta mistäs sitä malttia tähän kuumeeseen.
Sitä kyllä tuntuu että kaikki mahdolliset oireet on ja varmaan puolet kuviteltua. Tein testin kokeeksi jo nyt koska torstaina kaksi viikkoa sitten tuli kova paikallinen ja toispuoleinen alavatsakipu jota ajattelin ovulaatioksi. Eli olisi ollut laskureiden mukaan 3 päivää ennemmin. En siis ole mitään tikuttanut yms..

Mutta testailen tässä muutaman päivän välein ja toivon parasta. Tämä jännääminen on uutta vaikka jo yksi lapsi onkin. Se sai alkunsa pillereistä huolimatta..niin testailu alkoi vasta parin päivän päästä kun ei menkkoja kuulunut. Ja silloinkin sain tosi hailakan viivan ekaan testiin.

Mutta ilmoittelen miten käy!
 
Täällä tuli maanantaina tosi haalea viiva, keskiviikkona vähän vahvempi, mutta edelleen haalea. Piti sitten ostaa vielä digitesti, joka sanoi tänään "raskaana 2-3", mikä sopii aikatauluun. Vielä jotenkin varovainen fiilis, koska esikoisesta näkyi samoihin aikoihin tosi vahvasti..
 
Mulla oli unipupu ihan sama juttu. Eka lapsi pärähti täysplussana menkkojen alkamispäivänä ja nyt tokan kanssa sai odotella. Mutta 2-3 viikkoa digiin on kyllä jo hyvä, mä en mun kemiallisessa raskaudessa (vuoto alkoi 4+5) saanut kuin 1-2 viikkoa haaleiden plussien kera. Vahvistuvia viivoja sulle!
 
Aamulla tein testin ja viivan vahvuudesta en osaa sanoa, mutta plussaa se näytti :D Digitestin käyn vielä ostamassa, jotta osaan sanoa neuvolaan jotain. Yhdet menkat oli tässä välissä kun lopetin imetyksen ja nyt sitten menkkojen olisi pitänyt tänä viikonloppuna alkaa. Jos kaikki menee hyvin, esikoisen ja tämän tulevan välille tulee n. 1,5 v. ikäeroa. Ei vois kyllä paremmin perhesuunnittelu meidän perheessä mennä kun kertarysäyksellä on molemmat tulleet. Toki vielä voi tapahtua vaikka mitä, joten hissukseen aion raskaudestani pysyä vielä pitkään.
 
Moi moi kaikille! Täällä saatu kaksi haamuviivaa, iiik ku jännittää/pelottaa!! Viikot olis vasta 4+2 ja la 21.10...
Täytynee ostaa tänään se digimittari.
Kauhiaa ku yrittää pidätellä innostusta ettei tuu turhia pettymyksiä :)
 
BlendedFamily, mulla tismalleen saman verran viikkoja ja sama laskettuaika :) Voipi olla että vielä muuttuu, kun tulin raskaaksi heti keskenmenon jälkeen ja nuo laskettuna vuodon alkamisesta. Jännittää kyllä kovasti. Viimeksi pääsin viikolle 5+3 kun vuoto alkoi... Jospa nyt pysyisi matkassa mukana! Voisi mennä nämä ekat viikot kyllä pikavauhtia että päästäisiin turvallisemmille viikolle!
 
Takaisin
Top