Plussa?

Jemppu, samaa kans toivon että vois muutaman viikon hypätä eteenpäin!
Noh, pakko mennä päivä kerrallaan :)
 
Täällä epäillen, varovaisesti ja hennosti kuiskaten liitytään plussanneiden joukkoon...
Taustalla on viime vuoden toukokuussa myöhäinen raskaudenkeskeytys rv 23+4...Meillä oli kromosomipoikkeavuus pikkuisella...Nyt perinnöllisyys tutkittu ja puhtaat paperit sieltä saatu...Joten päästiin yrittämään uutta ihmettä...
Ja vihdoin se plussa tuli :smiley-ashamed008
Nyt yritetään pitää pää kylmänä ja toivotaan että tämä saataisiin pitää...
 
Heippa kaikille, täällä yksi kuumeilija yrittää livahtaa kovasti tänne plussanneiden puolelle :) Tänään ystävänpäivän kunniaksi testi näytti kahta viivaa, ja mä oon tunnemyrskystä sekaisin. Ihanaa, jännittävää, pelottavaa. Ensimmäinen raskaus ja esikoinen on niin toivottu :Heartred
 
Täällä varma plussa viime viikolla, clear blue digital antoi sen varmistuksen kun näytti 2-3 viikkoa :) sitä ennen liuska testit näyttäneet haaleaa toista viivaa, huomenna soittelemaan neuvolaan ja varaamaan aikaa. Mahdollisesti laskurin avulla la 18.10. Tai sitten 23.10. Se selvinnee sitten ultrassa kun ei oikein pysty kuukautisten avulla laskemaan kun kuukautiset tuli viimeksi ehkäisykapselin ollessa vielä kädessä :D aivan ihmeissään kun ei kerennyt edes kuukautisia tulla kapselin poiston jälkeen kun raskaus jo alkoikin. Noin kuukausi siinä meni vain.
 
Hei, minä myös ilmoittaudun mukaan. Tänään tehty testi, alle tunnin pidättelyn jälkeen testiin pamahti vahvaakin vahvempi viiva, johon mies totesi : "Sä oot TOSI raskaana!" :)
Vaikka kuumeiltu ollaan viime elokuusta, tuli plussa täysin yllärinä. En todellakaan osannut odottaa näin pikaista raskautumista, sillä esikoista odoteltiin vuoden verran ja pienempää melkein 4 vuotta. Eli kolmas rakkauspakkaus olisi tuloillaan.
 
Testasin viikko sitten sunnuntaina eka kerran liuskatestillä ja sain haalean viivan vasta kun 'testiaika' oli menny ja testi makas jo roskiksessa.

Maanantaina hain apteekista clear bluen ja keskellä päivää tuli 'raskaana 1-2'. ☺ Mukana siis ollaan, la 20.10.

Rinnat aristi jo oviksesta viikon päästä ja oli muutenki kumma hajuherkkä olo. Luulin ettei ovista ees tullu, ku lima loppu ku seinään heti alkaessaan. Mut ilmeisesti hedelmöityin ja ovis loppu siihen.
 
Tänään digi näytti rv3+ :Heartred, en tee enää yhtään testiä, eilen sain jo isot itkut aikaiseksi kun testi näytti 2-3, olin ihan varma keskenmenosta tai tuulimunasta, ei tälläinen epätietoisuus sovi muutenkin helposti stressaantuvalle ihmiselle, mitenköhän tästä raskausajasta selviää :/ tänään 5+3 :)
 
Pitäs varmaan käydä mutka apteekissa testiostoksilla. Epätodellinen olo, että raskaanako nyt jo? Takana paha keskenmeno loppuvuodesta. Nyt ollut yhdet kuukautiset välissä. Voisko tämä olla totta nyt, tänään olis 5+2... Oireita on todella paljon vähempi kuin tuossa keskenmenneessä oli. Siksi vähän pelottaa, että voisko tämä pysyä matkassa loppuun asti.
 
Kaippa minäkin uskallan tänne ilmoittautua! :) Viime viikon perjantaina tuli selkeä viiva ja perjantaina digi näytti raskaana 1-2 :) Tänään soittelin jo hätähousuna neuvola-ajan, koska miehellä vaikeat aikataulut... Ei siltikään onnistunut saada haluttua aikaa joten mies jää nyt ekasta neuvolasta pois... :/ Jos siis sinne asti pysyy pikkunen mukana!
Oireita ei ole muita kuin alavatsan vihlontaa ja menkkamaisia kuumotuksia välillä... Keskenmeno pelottaa, mutta koitetaan miehen kanssa ajatella, että jos niin käy, niin se tapahtuu tarkoituksesta...
Ihana muuten huomata kuinka mieskin alkaa innostua! Yhdessä toki asiasta päätettiin, mutta ei tainnut uskoa että yk1 onnistaisi! :)
 
Onnea kaikille plussanneille! Samaa rataa tääläkin pelätään et pysyykö mukana, MUTTA eipä sillä pelkäämiselläkään sitä voi estää. Kokeilaahan nauttia tästä päivästä kanssasisaret ja jätetää murheet jollekkin toiselle päivälle! :)
 
Ilmottaudun kans mukaan. Olen jo hetken taustalla seuraillut, mutta halusin odottaa ar-ultran tietoja ennen esiintuloa.

Plussailin jo kolmisen viikkoa sitten, LA on 1.10. Toista lasta nyt odotellaan. tosi tiiviillä tahdilla mennään, esikoinen on nyt vasta reilu 5kk eli lapsosille tulisi ikäeroksi 1v1kk. Mutta kun tuota ikää on jo karttunut, niin pitää toimia rivakasti (olen 39, enkä tahtoisi enää yli 40-vuotiaana tulla raskaaksi). Tänään käytiin tosiaan ar-ultrassa 7+4 viikolla ja siellä vahva syke pamppaili ja tyyppi vastasi täysin viikkoja kooltaan.:love017
 
Onnea kovasti lapitar :) saanko kysyä, että minkäkokoinen pikkuinen siellä näkyi? Itse olen menossa ylihuomenna, jolloin menossa 7+5 niin voi verrata. Vaikka eihän raskauksia sinänsä voi vertailla :)
 
koko oli 1,29 cm. Tässä vaiheessa nuo alkiot on kai aika samankokoisia ja eriytyminen alkaa tapahtua myöhemmin, eli siinä mielessä vähän voi vertaillakin.
 
Mulla on kahden viikon päästä ultra noilla viikoilla 7+4, hyvä tietää että sen kokoista osaa odottaa ellei sitten ole hedelmöittynyt aiemmin :)
 
Mulla oli 7+0 ultrassa 8,5mm ja vastasi viikkoja 6+5. Esikoinen oli samana 7+0 ultrana 7mm ja kehittyi myös hyvin ja pitkäksi pojaksi. Syntyi 54cm. :) Eli pienestä vaihtelusta ei kannata turhaan huolestua.
 
Onnea plussanneille! :)

Täällä kuluu raskaustestejä siihen malliin että oksat pois :p Oon niin epäuskoinen, onhan tää varmasti totta? Liuskoja mennyt viisi ja puikkoja kolme. Eilen kävin antamassa labrassa verinäytteen ja huomenna soittelevat tuloksen. Ja tänään apteekista tarttui mukaan digi. :rolleyes: Rv 4+4 oletettavasti menossa.
 
  • Tykkään
Reaktiot: M&S
Hei ja onnea täältäkin kaikille plussanneille!

Täälläkin on viimein plussattu (ja palstallekin liitytty) pitkän odottamisen jälkeen. Rv 4+1 ja pientä ihmettä odotettaisiin kotiin lokakuun lopussa. Edellisestä raskaudesta tuli keskenmeno 12/2013 rv 6, mutta jotenkin en kuitenkaan osaa edes pelätä nyt moista. On vain sellainen vahva tunne. Ultra sovittu rv 7+2, ehkä kaikki viimein konkretisoituu silloin kun pitäisi sydän äänetkin havaita. Nyt on aika pää pilvissä olo ja eikä oikein osaa varmaan uskoa tätä vielä todeksi.
Olo muuten ok, mutta turvottaa ja väsyttää, lämmöt koholla ja nenä tukkoinen.
 
Takaisin
Top