Plussa?

Meillä ekaan lapseen kaikki paitsi anoppi suhtautui innostuneesti. Nyt kun mietin, se varmaan johtui siitä, että heillä oli 7v lapsettomuus ennen esikoista ja toinenkin lapsi on tehty hormonilääkityksellä. Ei ollut kertonut tätä aiemmin vaan näin mieheni neuvolakortista. Oli ihan tosi kylmä myös vauvaa kohtaan aluksi, mikä oli kamalaa. Muutaman kk jälkeen muuttui, kun tutustuivat vauvan kanssa. Ehkä hän myös ei tiennyt miten minä miniänä haluan että hän lasta hoitaa tms jonka takia oli varautunut?

Oma äitini on yleensä "just joo, lisää lapsia" asenteella vaikka onhan mullakin veli. Nyt kuitenkin vasta sano et eikö nyt oo just hyvä aika lapselle ja toisaalta on vihjannut jo monta kertaa. En tiedä, voi sanoa mitä vaan tai olla sanomatta, kuten isänikin. No itkemään äiti rupee jokatapauksessa mutta että mistä syystä :D
 
Mäkin aloitin juuri uudessa työssä :oops: Äitiyslomaaijaisuus ja nyt itse plussasin. Oon pieni ja hoikka eli varmasti näkyy aika pian. Ainakin näistä tytöistä näkyi :)
Saas nähdä !

Tsemppiä kaikillle, tää alkuraskaus on niin pelottavaa !!
Mukavaa päivää kaikille :)
 
Huomenta vaan :) tänään tuli aamulla taas vähän vahvempi viiva, jostain syystä digi vaan ei eilen näyttänyt mitään. Menkkakipuja on, mutta mitään vuotoo ei näy. Ajateltiin mieheni kans kertoo hänen vanhemmilleen viikonloppuna, koska he ovat ainoat jotka tietävät että ollaan yritetty vauvaa. Äidilleni en vielä kerro, alkais muuten hössöttään ja innostumaan liikaa :wink

Tossa nyt vielä kuva tikusta, sitten en enään tänne niitä kuvia laita, mitä mieltä olette; voiko enään haamuksi kutsua?
ImageUploadedByVau Foorumi1423118924.801213.jpg
 
Onhan toi edelleen aika haalea, mutta mullakin viivatesti oli haalea pitkään verrattuna clearbluen plussatestiin. Lämmöt koholla (oire-ketjun puolella sanoit) eli sanoisin, että kyllä sä raskaana olet. :) Nyt vaan viiva vahvemmaksi (ja menkat poissa) ensi viikolla niin hyvä hyvä! Mulla viime kierrossa kemiallinen raskaus eli tuli haalea plussa ja raskausoireet, mutta irtosi sitten heti alkuunsa. Ne on kai tosi yleisiä, joten neuvoisin tuossa vaiheessa kertomaan vasta niille, joille haluaa kertoa myös tosi varhaisesta keskenmenosta. Peukkuja sulle!!
 
Muokattu viimeksi:
Tinakenkätyttö: mulla noi liuskatestit (tosin eri merkkiset) on näyttänyt haaleampaa viivaa kuin apteekintestit. "Tosi herkkä" eli 10miu liuskatesti ei näyttänyt mitään silloin, kun ilmeisesti yhtä herkkään First signaliin tuli selkeästi näkyvä viiva. :)
 
Mua hävetti ekassa raskaudessa, kun olin suunnitellu kertovani pomolle vasta np-ultran tulosten jälkeen raskaudesta. Mulla siis vakityö. Tasan 12 viikolla mä pyörryin töissä pukuhuonekäytävälle. Sinne tuli sitten hirveästi ensivasteporukkaa, joille kerroin raskaudesta.. He tutkivat mua ja sitten joku oli hakenut mun pomon paikalle. Siinä sitten ilmeiltiin toisillemme, kun ensivastehenkilö soittaa mulle ambulanssia ja sanoo puhelimeen, että täällä on 28-vuotias nainen joka on 12 viikolla raskaana.. :rolleyes:
 
Mulla oli sofi one step käytössä 25 vahvuuksinen. Saattaa myös olla että tummempi viiva tulis jos en kävis usein vessassa, monesti yölläkin joutuu meneen ja samaan aikaan on kova jano, vaikka en ole kovin suolasta ruokaa syönyt. Lieneekö janokin jokin raskausoire :D

Mukava päivänjatkoa kaikille!
 
Tarkoitin tolla edellisellä viestillä, ettei tuo digiä kaipaa :) plussa se on :D oon näköjään hätäsesti töissä kirjottanut :D enkä tiedä mitä oon miettiny
 
Hei Tinakenkätyttö. Kyllä se plussalta näyttää eli jotain ainakin tapahtuu. Nega se ei varmasti ainakaan ole. Tsemppiä nyt vaan, ettei vuoto ala!
 
Kiitos tsempeistä, vuoto ei ole vielä alkanu :) Aamulla oli hetken menkkajomotusta, mutta ei ole enään loppupäivästä ollut, ihanaa!
Jos ei maanantaihin mennessä ole vuotoa tullut ja testi plussaa soitan neuvolaan. Mulle luvattiin viime keväänä seuraavaan raskauteen alkuraskauden ultra koska pari keskenmenoa takana.
 
Huomen aamulla oon päättänyt tehdä toisen testin, vklna saa äijä ostaa digitestin ja maanantaina ois se verikoe. Tää on niin malttamaton :-) Odottavan aika todellakin on piiiitkä.
 
Hienoa tuplamami ! :)

Mulle iski flunssa, se on koko muun porukan jo kiertänyt ja nyt minäkin onnellinen sen sain :sad001
Viime yö meni valvoessa ja nyt entistä väsyneempänä töihin.
Ne varmaan kohta jo ajattelee et mä en nuku koskaan tai jotain kun oon aina väsynyt :laughing002
 
Upeaa tuplamami! !
Juuh flunssaa flunssaa, itsekin tulin just töistä etuajassa kun koskee kurkkua ja päätä ja kauhee väsy
 
Täällä kans nokka vuotaa, tuli eilen kun tyhjästä. Pitkän aikaa oon selvinny ilman flunssia, mut eikö se nyt sit viimeinkin tullu.

Pikaista paranemista kaikille :)
 
Plussattu ollaan tämän viikon tiistaina. Aika haaleena tuli viiva, mut tuli kumminkin. Mä en ole koskaan uusinut testin tekoa plussan jälkeen. En halua ruveta ressaileen jos se viiva muuttuukin olevana haaleemmaksi kaiken muun ressauksen lisäksi :wink Toivotaan et kyytiläinen pysyy matkassa mukana ihan loppuun asti :Heartred
Mulla kans oli flunssa viikko takaperin, muttanyt jo oon hyvin toipunut. Mikähän siinä onkin kun alkuraskaudessa useinkin pitää jollakin muotoa flunssa sairastaa. Paranemisia sairasteleville.
 
Testasin elämäni ekaa kertaa digillä tänä aamuna. Kalenterin mukaan nyt pitäis olla rv 4+4. Testasin tosiaan viikko sitten ekaa kertaa ja sain apteekin testillä haamun, viime maanantaina vähän vahvistuneemman haamun. Digin tulos oli raskaana 2-3, eli ihan looginen lukema.

En ole oikein saanut tässä viikon sisällä selvää miehen aatoksista, mutta tänään digin teon jälkeen se sitten sanoi, että no kyllä hän on sen tienny jo ainakin kolme viikkoa, että minä oon raskaana. Kuulemma olin ollu niin pahalla tuulella ja vielä monta päivää, etten ikinä aiemmin.

Mutta nyt jos ei enää testailisi. Ensi viikolla uskaltaudun soittelemaan neuvolaan ja ar-ultra-aikaa.
 
Meillä ei mies suostu vieläkään puhumaan siitä että oon raskaana :oops:
Yks ilta kysyi ohimennen "onko se pysynyt kyydissä", hänellä otti nuo keskenmenot hurjan koville niin kuin itsellänikin.
Jotenkin vaan silti kurjaa kun en voi mistään puhua kun tuntuu ettei hän halua kuulla.
 
Se voi olla miehellekin kova paikka jos menee kesken, varsinkin jos on mennyt aikaisemminkin kesken. Mun mies ei kans ole kauheesti kyselly, eikä varmaan kovin uskalla intoilla ennenkuin ollaan selvemmillä vesillä, kun oli sen verran raju homma se tuulimuna. Luulisin, että mieskin koittaa suojella itseään pettymyksiltä, eikä varmaan osaa sillai suhtautua näihin naisten läpikäymiin asioihin..
 
Takaisin
Top