Plussa vai ei?

Status
Not open for further replies.
Heippahei! Kaipailen malttamattomana kokemuksia Raskauskeijun 25 liuskoista, voiko ne näyttää näin hävyttömän viivanpaikan? Menkkojen pitäisi alkaa parin päivän sisällä.
Tilasin noita läjän ja tokihan aloitin testailun noin 5-6 dpo, koska aiemmat raskaudet näkyneet tosi ajoissa. Yllättäen näkyi tommonen selkeä viiva tyyliin heti kun kiinnittyminen olis ollut mahdollista, sitten välillä jotain vähän, välillä puhdasta negaa. Tänään aamulla testin kuivuttua ohut, liki huomaamaton viiva mutta viiva kuitenkin. Myöhemmin sitten n. 1,5 h pidätyksellä tuo kuvassa oleva.
Pahoin nyt pelkään vaan viivanpaikkoja, mutta olisko näistä testeistä kokemuksia?
Mulle tuli myös samoihin aikoihin tuollaisia viivoja ja oli selvästi punertavia,silti tuli vuoto ajallaan. Eli voi tulla värillinen viivanpaikka tai sitten mulla oli kemiallinen.
 
Mulle tuli myös samoihin aikoihin tuollaisia viivoja ja oli selvästi punertavia,silti tuli vuoto ajallaan. Eli voi tulla värillinen viivanpaikka tai sitten mulla oli kemiallinen.
Nyt on eri firma ja herkkyys kyseessä, mutta kerron silti.

Mä reklamoin just kotitestille herkät onestep liuskat, koska antoivat parina päivänä useamman ihan näkyvän punaisen viivan, mutta samoista näytteistä tehdyt muut testit eivät yksikään reagoineet. Mulle yritettiin sanoa firman puolestakin, että olisi ollut kemiallinen, mutta olin eri mieltä, koska CB early, CB:n viikkodigit, pc:t ym kaikki olivat selvää negaa. Joten olisin varovainen diagnosoimaan itselle kemiallista yhden testimerkin perusteella, jos joku muu (luotettava!) testi näyttää negaa.

Tässä vielä se kaikista selvin "plussa", mutta muut testimerkit olivat negaa.

IMG_20210712_133004.jpg
 
Mä reklamoin just kotitestille herkät onestep liuskat, koska antoivat parina päivänä useamman ihan näkyvän punaisen viivan, mutta samoista näytteistä tehdyt muut testit eivät yksikään reagoineet. Mulle yritettiin sanoa firman puolestakin, että olisi ollut kemiallinen, mutta olin eri mieltä, koska CB early, CB:n viikkodigit, pc:t ym kaikki olivat selvää negaa. Joten olisin varovainen diagnosoimaan itselle kemiallista yhden testimerkin perusteella, jos joku muu (luotettava!) testi näyttää negaa.

Juuri näin, jos viivaa tulee vaan yhteen merkkiin ja muut negoja, niin uskoisin syyn olevan huonossa testissä! Jos reagoisi hcg:hen se näkysi muissakin testeissä!
Digitaalinen ja pregcheckin on yllättävän herkkiä vaikkei mainosteta herkkinä testeinä.

Sit jos viivaa tulee muihinkin niin sitten on asia erikseen.
 
Nyt on eri firma ja herkkyys kyseessä, mutta kerron silti.

Mä reklamoin just kotitestille herkät onestep liuskat, koska antoivat parina päivänä useamman ihan näkyvän punaisen viivan, mutta samoista näytteistä tehdyt muut testit eivät yksikään reagoineet. Mulle yritettiin sanoa firman puolestakin, että olisi ollut kemiallinen, mutta olin eri mieltä, koska CB early, CB:n viikkodigit, pc:t ym kaikki olivat selvää negaa. Joten olisin varovainen diagnosoimaan itselle kemiallista yhden testimerkin perusteella, jos joku muu (luotettava!) testi näyttää negaa.

Tässä vielä se kaikista selvin "plussa", mutta muut testimerkit olivat negaa.

View attachment 104830

Juuri näin. Tein ensimmäisen plussan Raskauskeijun 10 ml/iu testillä dpo 10 ja seuraavana aamuna testasin vielä kahdella eri merkillä että on varmasti oikea :grin
 

Liitteet

  • 20200823_085638.jpg
    20200823_085638.jpg
    1.7 MB · Katsottu: 204
  • 20200825_140006.jpg
    20200825_140006.jpg
    2.5 MB · Katsottu: 216
Hei,
haalea punainen viiva näkynyt RFSU:n testissä nyt melkein viikon. KP vaikea sanoa kun se vaihtelee ihan villinä 36-59 välillä (välissä saattanut olla muutama kemiallinen, josta en vaan ole ollut tietoinen). Minulla ollut erikoisia oireita kuten mielialan vaihteluita (välillä itkettää ja välillä olen ihan hirveän pahatuulinen), pahoinvointia, vatsakipua, turvotusta, rintojen arkuutta, lämpöilyä yms. ollut oikeastaan jo 3 viikkoa. Eilen kuitenkin suurin osa oireista katosi ja jäin sitä ihmettelemään... Kuukautisten pitäisi alkaa parin päivän päästä jos mennään sillä n. 43 päivän kierrolla.

Kakkonen on haaveissa ollut jonkun aikaa ja vähän harmittaa, että näin varhain menin testaamaan. En halua innostua liikaa. :shifty: Missä kohtaa kannattaa hakea "kalliimpi" testi jos kuukautiset jää pois?
 

Liitteet

  • 20210722_012257.jpg
    20210722_012257.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 194
Hei,
haalea punainen viiva näkynyt RFSU:n testissä nyt melkein viikon. KP vaikea sanoa kun se vaihtelee ihan villinä 36-59 välillä (välissä saattanut olla muutama kemiallinen, josta en vaan ole ollut tietoinen). Minulla ollut erikoisia oireita kuten mielialan vaihteluita (välillä itkettää ja välillä olen ihan hirveän pahatuulinen), pahoinvointia, vatsakipua, turvotusta, rintojen arkuutta, lämpöilyä yms. ollut oikeastaan jo 3 viikkoa. Eilen kuitenkin suurin osa oireista katosi ja jäin sitä ihmettelemään... Kuukautisten pitäisi alkaa parin päivän päästä jos mennään sillä n. 43 päivän kierrolla.

Kakkonen on haaveissa ollut jonkun aikaa ja vähän harmittaa, että näin varhain menin testaamaan. En halua innostua liikaa. :shifty: Missä kohtaa kannattaa hakea "kalliimpi" testi jos kuukautiset jää pois?

Kyllä tuo aika selkeältä viivalta näyttää mun silmään. Onko siis koko ajan vahvistunut vai pysynyt samana? Mä kyllä hakisin jo digin, jos sellaisen varmistuksen kaipaa.
 
Kyllä tuo aika selkeältä viivalta näyttää mun silmään. Onko siis koko ajan vahvistunut vai pysynyt samana? Mä kyllä hakisin jo digin, jos sellaisen varmistuksen kaipaa.

On se vahvistunut ihan vähän, aamuvirtsasta paljon vahvempi kun iltaisin. Täytyy käydä apteekin kautta tänään kun liikkuu ulkona. Kiitoksia. :Heartred
 
Hei,
haalea punainen viiva näkynyt RFSU:n testissä nyt melkein viikon. KP vaikea sanoa kun se vaihtelee ihan villinä 36-59 välillä (välissä saattanut olla muutama kemiallinen, josta en vaan ole ollut tietoinen). Minulla ollut erikoisia oireita kuten mielialan vaihteluita (välillä itkettää ja välillä olen ihan hirveän pahatuulinen), pahoinvointia, vatsakipua, turvotusta, rintojen arkuutta, lämpöilyä yms. ollut oikeastaan jo 3 viikkoa. Eilen kuitenkin suurin osa oireista katosi ja jäin sitä ihmettelemään... Kuukautisten pitäisi alkaa parin päivän päästä jos mennään sillä n. 43 päivän kierrolla.

Kakkonen on haaveissa ollut jonkun aikaa ja vähän harmittaa, että näin varhain menin testaamaan. En halua innostua liikaa. :shifty: Missä kohtaa kannattaa hakea "kalliimpi" testi jos kuukautiset jää pois?
Selvä plussahan tuo on,onnea!
 
Päivitä tänne ihmeessä sitten mitä selviää ... :angelic:


Kävin hakemassa testin enkä malttanut odottaa aamuun. Ei se pahoinvointi ihan turhaa ollut. Katsotaan pysyykö kyytiläinen mukana. :Heartred
 

Liitteet

  • 20210722_161348.jpg
    20210722_161348.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 240
Pikaisen googlauksen ja muutaman eri vauvapalstan "plussa vai ei" -ketjun selauksen perusteella tosi moni..
 
En valitettavasti näe tuossa mitään selvää viivaa vaan näyttäisi värisutulta tms. Zoomatessa näkyy koko alareuna punaisena. Ihan kuin värin liukuminen olisi jäänyt kesken.

Pikaisen googlauksen ja muutaman eri vauvapalstan "plussa vai ei" -ketjun selauksen perusteella tosi moni..

Joo! Mä taisin alkaa seuraa näitä ketjuta joskus - 17 eri palstoilla ja silloin jo tuli virheellisiä plussia molemmilla rfsu:n testeillä.
Et laatu pysynyt rekloista huolimatta samana tai jopa huonontunut ~4v aikana.
 
Muokattu viimeksi:
Mulla viimeisimmässä rfsu-testissä näky selkeesti viivanpaikan ympärillä ikään kuin vaaleammat viivat: Ei ihme että testiviivan kohdalla näyttää silloin kontrastina olevan hento värillinen viiva...
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top