Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tätä sanoin miehelle juuri. Ja sanoin että ei haittaa vaikka et lauennut;sille ei voi mitään sitten. Yritin kaikin keinoin häntä olla painostamatta mutta hän itse itseään siitä sanallisesti ruoski/haukkui. Tuli itsellekin todella huono mieli kun ei ollut ollenkaan tyytyväinen eikä auttanut lohduttaminen jne. Tätä puolta tarvitsee alkaa kehittää tai se muodostuu täysin esteeksi. Ellei ole jo. Sille tää nyt vaikuttaa.Varminta olis Emilia varmaan se, että tallettelette useammin kuin vain kerran ovispluspäivänä, niin siittiöitä olis sit valmiusasemissa kun ovulaation hetki koittaa, eikä paineet pääsisi ehkä niin suuriksi miehelläkään.
Jos tässä nyt tärppäisi kun se ovulaatiotesti oli siis plussalla kokonaisen vuorokauden viime torstaina (kp 14),mutta ongelmana on että mieheni ei nyt sitten pystynytkään. Tarkoitan sitä että ei saanut sanojensa mukaan orgasmia(minä luulin että tuli koska ”tunsin” kuitenkin jotain tulevan häneltä).
Onko teillä kellään tuttua että mies kokee kuulemma niin suuria paineita ettei pysty laukeaa? Kertoi että se häiritsee kun nyt tietää että on ovulaatio. Ei pysty saamaan orgasmia. Nämä on henk.koht.asioita jotka minulle uusia(en ole ennen kokenut vastaavaa aiemmissa suhteissa). Miehellä kyllä ikääkin enemmän,nyt 49v. Voi johtua useasta seikasta. Hän itse sanoi ettei tiedä mistä johtuu. Nyt siis tämäkin ongelma vielä!!! Eli nyt on täysin arpapeliä laukesiko vai ei. Sitten kun huomasin että valuu jotain sen jälkeen ja siellä oli sitä selvästi(tunsin tietty!) niin hän sanoi että taisi saada mutta ei itse huomannut mitään. Hmmmm? Koska sai ns.touhutipan tulemaan seksin jälkeen. Sanoi että on merkki laukeamisesta hänellä.
Kysyin asiaa vielä päiviä myöhemmin niin sanoikin,että en saanut ja sanoinhan sinulle sen. Sanoi tuolloin ensin ei saanut,ja touhutipan ”puristaessaan” myönsikin että tuli. Minusta taas ns.touhutippa kuuluu vain ennen laukeamiseen ei sen jälkeen. Hän väitti että hänellä se on toisinpäin että on lauennut siitä tietää.
Mielipiteitä kiitos olisin tyytyväinen.
Meillä oli sama, miehellä ei ollu hajuakaa mun kierron vaiheista vaikka varmasti arvasikin ku olin oviksen aikaan enemmän kiinniItse en erityisesti tiedota miehelle, että nyt tuli ovisplussa, ettei tule turhaan paineita. Kivempi se hänellekin ryhtyä niihin puuhiin siksi, että minua huvittaa (vaikka sitten olisin vähän tietoisesti herätellyt halujani ovisplussan takia joskin yleensä huvittaa joka tapauksessa niihin aikoihin), kuin siksi, että ovistestiin on tullut tarpeeksi vahva viiva. Ja siis edellyttää toki aktiivisuutta myös muuten kuin ovisplussan aikaan.
Hei, onkohan tämä ovisplussa? Viiva oli tummempi yhdestä reunasta eikä ihan tasapaksu siis. Mutta tämän tummemmaksi ei muuttunut seuraavana päivänä. Nyt muutama päivä tuosta testit kuitenkin näyttää aika vahvaa viivaa vielä (reunasta yhtä vahva kontrolliviivan kanssa). Nyt mietin yrittikö munasolu irrota muttei onnistunut Epäsäännöllinen, pitkä kierto ja eka kerta kun viiva noin tumma ja olen joitakin kiertoja tikutellut aiemmin. Toista lasta yritetään, esikoinen -16 luomusti ekasta kierrosta eli kroppa ainakin silloin vielä toimi. Ikää alle 30v.
On positiivinen ovistesti. Testailuhan kuuluisi lopettaa siihen ekaan plussaan, koska voi olla monta päivää siitä plussa/lähes plussa.Hei, onkohan tämä ovisplussa? Viiva oli tummempi yhdestä reunasta eikä ihan tasapaksu siis. Mutta tämän tummemmaksi ei muuttunut seuraavana päivänä. Nyt muutama päivä tuosta testit kuitenkin näyttää aika vahvaa viivaa vielä (reunasta yhtä vahva kontrolliviivan kanssa). Nyt mietin yrittikö munasolu irrota muttei onnistunut Epäsäännöllinen, pitkä kierto ja eka kerta kun viiva noin tumma ja olen joitakin kiertoja tikutellut aiemmin. Toista lasta yritetään, esikoinen -16 luomusti ekasta kierrosta eli kroppa ainakin silloin vielä toimi. Ikää alle 30v.
Mitäs mieltä näistä, viivanpaikka vai ei? Rfsun herkkä testiajalla ja melkein kuivana sekä one stepin 25 u/ml. Tiedän että rfsu ainakin antaa turhia viivoja mutta mielipiteitä? Dpo ei ihan varma mutta ehkä 10... Huomenna testaan uudelleen :)
Rfsun viivoihin en ota kantaa, sillä ne nyt antaa viivaa vaikka urospuoliselle koiralle.Mitäs mieltä näistä, viivanpaikka vai ei? Rfsun herkkä testiajalla ja melkein kuivana sekä one stepin 25 u/ml. Tiedän että rfsu ainakin antaa turhia viivoja mutta mielipiteitä? Dpo ei ihan varma mutta ehkä 10... Huomenna testaan uudelleen :)
Rfsun viivoihin en ota kantaa, sillä ne nyt antaa viivaa vaikka urospuoliselle koiralle.
One stepissä näkyy jotain myös. Toivottavasti lähtee vahvistumaan :angelic::angelic:
Joo en innostu vielä kun rfsusta kyse! Toivottavasti vahvistuu huomenna, ei vaan malttais odottaa
Moi. Tuo RFSU nyt on plussa,tosin siihen ei voi tuossa kohtaa luottaa. Ja tuohon One Stepiinkin sain ”plussia” joten sekin vähän niin näin. Mutta jospa huomenna olisi selvemmät tulokset,toivotaan! Ja tosiaan RFSU antaa kyllä monesti punaisia haamuviivoja jotka ei vahvistu.Mitäs mieltä näistä, viivanpaikka vai ei? Rfsun herkkä testiajalla ja melkein kuivana sekä one stepin 25 u/ml. Tiedän että rfsu ainakin antaa turhia viivoja mutta mielipiteitä? Dpo ei ihan varma mutta ehkä 10... Huomenna testaan uudelleen :)
En muista oonko täällä kirjoitellut, mut just DPO 10 sain viikkodigiin tuloksen -raskaana 1-2, ja muut testit näytti tollasta haamua kun sullakin. Joten jos haluut varmuuden niin sillä kannattaa testata Mut toi one step näyttää hyvältä :)