Plussa vai ei?

Status
Not open for further replies.
Varminta olis Emilia varmaan se, että tallettelette useammin kuin vain kerran ovispluspäivänä, niin siittiöitä olis sit valmiusasemissa kun ovulaation hetki koittaa, eikä paineet pääsisi ehkä niin suuriksi miehelläkään.
 
Ei mikään ihme, jos tilanne on miehellekin stressaava. Olisi tärkeää koittaa muistaa, ettei seksi ole pelkkää vauvan yrittämistä, vaan teidän läheisyyttä, hauskanpitoa ja rentoutumista. Varmasti etenkin tuollainen siemensyöksystä kyseleminen ja sen arvioiminen voi olla miehelle ahdistavaa. Tekee vain hallaa, jos seksistä tulee hirveän suorituskeskeistä. Jos siemensyöksy tuli, hyvä juttu - jollei, ei sitä enää pysty muuttamaan, eikä se ole kenenkään vika. Harrastakaa seksiä muulloinkin, antakaa toisillenne tilaa ja yrittäkää nauttia seksistä, niin yrittäminenkin on paljon kivempaa :)
 
Varminta olis Emilia varmaan se, että tallettelette useammin kuin vain kerran ovispluspäivänä, niin siittiöitä olis sit valmiusasemissa kun ovulaation hetki koittaa, eikä paineet pääsisi ehkä niin suuriksi miehelläkään.
Tätä sanoin miehelle juuri. Ja sanoin että ei haittaa vaikka et lauennut;sille ei voi mitään sitten. Yritin kaikin keinoin häntä olla painostamatta mutta hän itse itseään siitä sanallisesti ruoski/haukkui. Tuli itsellekin todella huono mieli kun ei ollut ollenkaan tyytyväinen eikä auttanut lohduttaminen jne. Tätä puolta tarvitsee alkaa kehittää tai se muodostuu täysin esteeksi. Ellei ole jo. Sille tää nyt vaikuttaa.
 
Jos tässä nyt tärppäisi kun se ovulaatiotesti oli siis plussalla kokonaisen vuorokauden viime torstaina (kp 14),mutta ongelmana on että mieheni ei nyt sitten pystynytkään. Tarkoitan sitä että ei saanut sanojensa mukaan orgasmia(minä luulin että tuli koska ”tunsin” kuitenkin jotain tulevan häneltä).
Onko teillä kellään tuttua että mies kokee kuulemma niin suuria paineita ettei pysty laukeaa? Kertoi että se häiritsee kun nyt tietää että on ovulaatio. Ei pysty saamaan orgasmia. Nämä on henk.koht.asioita jotka minulle uusia(en ole ennen kokenut vastaavaa aiemmissa suhteissa). Miehellä kyllä ikääkin enemmän,nyt 49v. Voi johtua useasta seikasta. Hän itse sanoi ettei tiedä mistä johtuu. Nyt siis tämäkin ongelma vielä!!! Eli nyt on täysin arpapeliä laukesiko vai ei. Sitten kun huomasin että valuu jotain sen jälkeen ja siellä oli sitä selvästi(tunsin tietty!) niin hän sanoi että taisi saada mutta ei itse huomannut mitään. Hmmmm? Koska sai ns.touhutipan tulemaan seksin jälkeen. Sanoi että on merkki laukeamisesta hänellä.
Kysyin asiaa vielä päiviä myöhemmin niin sanoikin,että en saanut ja sanoinhan sinulle sen. Sanoi tuolloin ensin ei saanut,ja touhutipan ”puristaessaan” myönsikin että tuli. Minusta taas ns.touhutippa kuuluu vain ennen laukeamiseen ei sen jälkeen. Hän väitti että hänellä se on toisinpäin että on lauennut siitä tietää.
Mielipiteitä kiitos olisin tyytyväinen.

Itse en erityisesti tiedota miehelle, että nyt tuli ovisplussa, ettei tule turhaan paineita. Kivempi se hänellekin ryhtyä niihin puuhiin siksi, että minua huvittaa (vaikka sitten olisin vähän tietoisesti herätellyt halujani ovisplussan takia :grin joskin yleensä huvittaa joka tapauksessa niihin aikoihin), kuin siksi, että ovistestiin on tullut tarpeeksi vahva viiva. Ja siis edellyttää toki aktiivisuutta myös muuten kuin ovisplussan aikaan.
 
Itse en erityisesti tiedota miehelle, että nyt tuli ovisplussa, ettei tule turhaan paineita. Kivempi se hänellekin ryhtyä niihin puuhiin siksi, että minua huvittaa (vaikka sitten olisin vähän tietoisesti herätellyt halujani ovisplussan takia :grin joskin yleensä huvittaa joka tapauksessa niihin aikoihin), kuin siksi, että ovistestiin on tullut tarpeeksi vahva viiva. Ja siis edellyttää toki aktiivisuutta myös muuten kuin ovisplussan aikaan.
Meillä oli sama, miehellä ei ollu hajuakaa mun kierron vaiheista vaikka varmasti arvasikin ku olin oviksen aikaan enemmän kiinni :grin
 
Meillä sama, mies ei tiennyt ”mistään mitään” eikä halunnutkaan. Tosin oviksen aikaan kiehnäsin kyljessä kokoajan, ni sellasesta tosiaan huomas joskus :laughing002 . Ei ole ollut siis mitään systemaattista seksin harratsamista, vaan sillon kun siltä tuntunut. Oviksen aikaan oon ollut aktiivisempi ja se tuottanut kyllä tulosta :grin
 
Ovistestit on kivoja, kun tietää missä mennään, mutta jos ne aiheuttavat enemmän stressiä ja ahdistusta jommalle kummalle, on niistä mielestäni jo enemmän haittaa. Jos mies saa suorituspaineita oviksesta, on parempi hänen olla siitä tietämätön. Vauvan kaipuu voi olla todella suurta, mutta väkisin yrittämisen sijaan suosittelen rentoutta, spontaanisuutta ja nautiskelua. Terkuin eräs, joka ei vuosiin ole koskenut testeihin,mutta nauttii säännöllisesti läpi kierron
 
En tiedä kuinka harvinaista tällainen on heteropariskunnilla, kun ei tästä oikein mistään kuule... Siksipä tahdon tästä kertoa yhtenä toimivana vaihtoehtona. Me päädyttiin parin yrityskierron jälkeen sellaiseen ratkaisuun, että erotettiin työ ja hupi toisistaan kokonaan. Molemmat halusi lasta kovasti ja ikä alkoi painaa päälle, stressiä ja suorituspaineita molemmilla. Lisäksi mulla on vulvodynia ja jotain lihaskramppeja, joten en oikein pysty kovin tiheisiin yhdyntöihin. Siispä siemenet siirrettiin mukin ja ruiskun kautta ihan kotioloissa useampana päivänä putkeen oviksen aikoihin, ja peittoa heiluteltiin muuten vaan fiiliksen mukaan niin kuin ennenkin. Tärppäsi heti, tulos tuhisee tuossa vieressä nyt :love017
 
Hei, onkohan tämä ovisplussa? Viiva oli tummempi yhdestä reunasta eikä ihan tasapaksu siis. Mutta tämän tummemmaksi ei muuttunut seuraavana päivänä. Nyt muutama päivä tuosta testit kuitenkin näyttää aika vahvaa viivaa vielä (reunasta yhtä vahva kontrolliviivan kanssa). Nyt mietin yrittikö munasolu irrota muttei onnistunut :sad001 Epäsäännöllinen, pitkä kierto ja eka kerta kun viiva noin tumma ja olen joitakin kiertoja tikutellut aiemmin. Toista lasta yritetään, esikoinen -16 luomusti ekasta kierrosta eli kroppa ainakin silloin vielä toimi. Ikää alle 30v.
 

Liitteet

  • IMG_20210728_185832_edit_3008625418541440.jpg
    IMG_20210728_185832_edit_3008625418541440.jpg
    2.1 MB · Katsottu: 127
Hei, onkohan tämä ovisplussa? Viiva oli tummempi yhdestä reunasta eikä ihan tasapaksu siis. Mutta tämän tummemmaksi ei muuttunut seuraavana päivänä. Nyt muutama päivä tuosta testit kuitenkin näyttää aika vahvaa viivaa vielä (reunasta yhtä vahva kontrolliviivan kanssa). Nyt mietin yrittikö munasolu irrota muttei onnistunut :sad001 Epäsäännöllinen, pitkä kierto ja eka kerta kun viiva noin tumma ja olen joitakin kiertoja tikutellut aiemmin. Toista lasta yritetään, esikoinen -16 luomusti ekasta kierrosta eli kroppa ainakin silloin vielä toimi. Ikää alle 30v.

On ovisplussa.

Mulla on joskus ollut kolmekin päivää plussalla.
 
Hei, onkohan tämä ovisplussa? Viiva oli tummempi yhdestä reunasta eikä ihan tasapaksu siis. Mutta tämän tummemmaksi ei muuttunut seuraavana päivänä. Nyt muutama päivä tuosta testit kuitenkin näyttää aika vahvaa viivaa vielä (reunasta yhtä vahva kontrolliviivan kanssa). Nyt mietin yrittikö munasolu irrota muttei onnistunut :sad001 Epäsäännöllinen, pitkä kierto ja eka kerta kun viiva noin tumma ja olen joitakin kiertoja tikutellut aiemmin. Toista lasta yritetään, esikoinen -16 luomusti ekasta kierrosta eli kroppa ainakin silloin vielä toimi. Ikää alle 30v.
On positiivinen ovistesti. Testailuhan kuuluisi lopettaa siihen ekaan plussaan, koska voi olla monta päivää siitä plussa/lähes plussa.
Ekasta testistä 48h sisään yleisimmin ovis tapahtuu.
 
Okei, kiitos teille! Tässä kierrossa kävi siis niin että kp oli jo 54 ja olin tehnyt kerta viikkoon raskaustestin kaiken varalta kun kaikenlaista epämääräistä oiretta. Tikutellut en ollut enää kun kierto ylipitkä (normaalia mulle). Mut sitten huvikseni tein ovistestin ja viiva olikin sitten tummempi kuin koskaan ennen. Seuraavana päivänä sain tuon kuvan tuloksen ja jatkoin tikuttelua kun en tiennyt tummeneeko vielä vai ei. Nyt siis kp58 jo ja ajattelin että mahdoton raskautua näin pitkästä kierrosta. Mutta jospa nyt olisi vähän toivoa :angelic: Eli nyt voisi kai olla dpo 2 tai jotain sinne päin, ehkä.
 
Mitäs mieltä näistä, viivanpaikka vai ei? Rfsun herkkä testiajalla ja melkein kuivana sekä one stepin 25 u/ml. Tiedän että rfsu ainakin antaa turhia viivoja mutta mielipiteitä? Dpo ei ihan varma mutta ehkä 10... Huomenna testaan uudelleen :)
 

Liitteet

  • IMG_20210808_073253_edit_3498409739968267.jpg
    IMG_20210808_073253_edit_3498409739968267.jpg
    1.5 MB · Katsottu: 226
  • IMG_20210808_080044.jpg
    IMG_20210808_080044.jpg
    2.5 MB · Katsottu: 222
  • IMG_20210808_075538_edit_3499007574717134.jpg
    IMG_20210808_075538_edit_3499007574717134.jpg
    2.5 MB · Katsottu: 232
Mitäs mieltä näistä, viivanpaikka vai ei? Rfsun herkkä testiajalla ja melkein kuivana sekä one stepin 25 u/ml. Tiedän että rfsu ainakin antaa turhia viivoja mutta mielipiteitä? Dpo ei ihan varma mutta ehkä 10... Huomenna testaan uudelleen :)

Ihan selvä plussa :rolleyes:
 
Mitäs mieltä näistä, viivanpaikka vai ei? Rfsun herkkä testiajalla ja melkein kuivana sekä one stepin 25 u/ml. Tiedän että rfsu ainakin antaa turhia viivoja mutta mielipiteitä? Dpo ei ihan varma mutta ehkä 10... Huomenna testaan uudelleen :)
Rfsun viivoihin en ota kantaa, sillä ne nyt antaa viivaa vaikka urospuoliselle koiralle.
One stepissä näkyy jotain myös. Toivottavasti lähtee vahvistumaan :angelic::angelic:
 
Rfsun viivoihin en ota kantaa, sillä ne nyt antaa viivaa vaikka urospuoliselle koiralle.
One stepissä näkyy jotain myös. Toivottavasti lähtee vahvistumaan :angelic::angelic:

Joo en innostu vielä kun rfsusta kyse! Toivottavasti vahvistuu huomenna, ei vaan malttais odottaa :oops:
 
Joo en innostu vielä kun rfsusta kyse! Toivottavasti vahvistuu huomenna, ei vaan malttais odottaa :oops:

En muista oonko täällä kirjoitellut, mut just DPO 10 sain viikkodigiin tuloksen -raskaana 1-2, ja muut testit näytti tollasta haamua kun sullakin. Joten jos haluut varmuuden niin sillä kannattaa testata :rolleyes: Mut toi one step näyttää hyvältä :):Heartpink
 
Mitäs mieltä näistä, viivanpaikka vai ei? Rfsun herkkä testiajalla ja melkein kuivana sekä one stepin 25 u/ml. Tiedän että rfsu ainakin antaa turhia viivoja mutta mielipiteitä? Dpo ei ihan varma mutta ehkä 10... Huomenna testaan uudelleen :)
Moi. Tuo RFSU nyt on plussa,tosin siihen ei voi tuossa kohtaa luottaa. Ja tuohon One Stepiinkin sain ”plussia” joten sekin vähän niin näin. Mutta jospa huomenna olisi selvemmät tulokset,toivotaan! :rolleyes: Ja tosiaan RFSU antaa kyllä monesti punaisia haamuviivoja jotka ei vahvistu.
Jos vahvistuu selvä peli :smiley-angelic003
 
En muista oonko täällä kirjoitellut, mut just DPO 10 sain viikkodigiin tuloksen -raskaana 1-2, ja muut testit näytti tollasta haamua kun sullakin. Joten jos haluut varmuuden niin sillä kannattaa testata :rolleyes: Mut toi one step näyttää hyvältä :):Heartpink

Mulla olis viikkodigi jemmassa tuolla mutta en taida uskaltaa tuhlata sitä vielä. Jos huomenna aamulla saan one steppiin vahvemman viivan niin sitten :angelic:
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top