Plussa vai ei?

Status
Not open for further replies.
Eikös siulla oo tyyliin kp 16 tai jotain?
Mistäs sen tiesit? Muistat todella hyvin :cat:
Piti olla ovulaatioaika,ei muutakun ovulaatiotestit todella tummina ja siksi halusin testailla,koska kaikenlisäksi ei ole ovulaatio-kipuja eikä limoja eikä niitä mulle joka kuukausittaisia oviksen aikaisia seksihimoja. Todella outoa. Ja nyt siis piti olla ovulaatio. Sain kuitenkin haamuja ja nyt ajattelin että JOS olis raskaus voisi alkaa näkyy. Jos olisi rahaa hakisin heti digitestin.
 
Mistäs sen tiesit? Muistat todella hyvin :cat:
Piti olla ovulaatioaika,ei muutakun ovulaatiotestit todella tummina ja siksi halusin testailla,koska kaikenlisäksi ei ole ovulaatio-kipuja eikä limoja eikä niitä mulle joka kuukausittaisia oviksen aikaisia seksihimoja. Todella outoa. Ja nyt siis piti olla ovulaatio. Sain kuitenkin haamuja ja nyt ajattelin että JOS olis raskaus voisi alkaa näkyy. Jos olisi rahaa hakisin heti digitestin.
On vain hyvä muisti. :-)
Luultavasti se on nimenomaan se ovis nyt, eli raskaustesti kannattaa tehdä ihan aikaisintaan 8 päivän päästä ja mieluummin vasta 10 päivän päästä.
 
Mistäs sen tiesit? Muistat todella hyvin :cat:
Piti olla ovulaatioaika,ei muutakun ovulaatiotestit todella tummina ja siksi halusin testailla,koska kaikenlisäksi ei ole ovulaatio-kipuja eikä limoja eikä niitä mulle joka kuukausittaisia oviksen aikaisia seksihimoja. Todella outoa. Ja nyt siis piti olla ovulaatio. Sain kuitenkin haamuja ja nyt ajattelin että JOS olis raskaus voisi alkaa näkyy. Jos olisi rahaa hakisin heti digitestin.

Oisit saanu nuilla monien kymmenien liuska testien hinnalla aika monta digitestiä eikä niitä tarvisi arpoa :smiley-ashamed004
 
Oisit saanu nuilla monien kymmenien liuska testien hinnalla aika monta digitestiä eikä niitä tarvisi arpoa :smiley-ashamed004


Joo nyt kannattaa vaan malttaa odottaa 8-10pv,ja tehdä sitten suoraan digi,ei se loppupeleissä niin hintava ole, ja saa ainakin selvyyden. Mulla näytti se rfsun puikko testi sillon todella todella haaleeta plussaa, ja digi näytti heti "raskaana 1-2". Suosittelen sitä kyllä lämpimästi:happy:
 
Dpo 12 onko plussa vai todella haalea mahd. kemiallinen raskaus?
 

Liitteet

  • 959CFF82-D3AD-4F2D-A448-AC929BB0B966.jpeg
    959CFF82-D3AD-4F2D-A448-AC929BB0B966.jpeg
    1.9 MB · Katsottu: 279
En testiä tunne, mutta ei tuo mielestäni mitenkään hirveän haalea ole noille päiville! Plussa siis.
Onnea!


Testi on kai ihan perus liuskatesti, ei mikään ”herkkä” tai aikainen testi.

Tässä vertailuna testit siis eilen dpo 12 ilta (ylempi) ja alla dpo 13 aamu, välillä tasan 12 h. Onko toinen testi teistä jo hieman tummempi?
 

Liitteet

  • DD494F38-764F-4495-AE7C-3E1E0E53671E.jpeg
    DD494F38-764F-4495-AE7C-3E1E0E53671E.jpeg
    630.5 KB · Katsottu: 211
Testi on kai ihan perus liuskatesti, ei mikään ”herkkä” tai aikainen testi.

Tässä vertailuna testit siis eilen dpo 12 ilta (ylempi) ja alla dpo 13 aamu, välillä tasan 12 h. Onko toinen testi teistä jo hieman tummempi?

On tuo alempi tummempi, vaikka noin lyhyellä ajalla itse hcg ei kovin paljoa nousekaan, enempi vaikuttaa virtsan vahvuus.
Mutta todella selkeä viiva, onnea!
 
Testi on kai ihan perus liuskatesti, ei mikään ”herkkä” tai aikainen testi.

Tässä vertailuna testit siis eilen dpo 12 ilta (ylempi) ja alla dpo 13 aamu, välillä tasan 12 h. Onko toinen testi teistä jo hieman tummempi?

On selkeästi tummempi!
 
Jos tässä nyt tärppäisi kun se ovulaatiotesti oli siis plussalla kokonaisen vuorokauden viime torstaina (kp 14),mutta ongelmana on että mieheni ei nyt sitten pystynytkään. Tarkoitan sitä että ei saanut sanojensa mukaan orgasmia(minä luulin että tuli koska ”tunsin” kuitenkin jotain tulevan häneltä).
Onko teillä kellään tuttua että mies kokee kuulemma niin suuria paineita ettei pysty laukeaa? Kertoi että se häiritsee kun nyt tietää että on ovulaatio. Ei pysty saamaan orgasmia. Nämä on henk.koht.asioita jotka minulle uusia(en ole ennen kokenut vastaavaa aiemmissa suhteissa). Miehellä kyllä ikääkin enemmän,nyt 49v. Voi johtua useasta seikasta. Hän itse sanoi ettei tiedä mistä johtuu. Nyt siis tämäkin ongelma vielä!!! Eli nyt on täysin arpapeliä laukesiko vai ei. Sitten kun huomasin että valuu jotain sen jälkeen ja siellä oli sitä selvästi(tunsin tietty!) niin hän sanoi että taisi saada mutta ei itse huomannut mitään. Hmmmm? Koska sai ns.touhutipan tulemaan seksin jälkeen. Sanoi että on merkki laukeamisesta hänellä.
Kysyin asiaa vielä päiviä myöhemmin niin sanoikin,että en saanut ja sanoinhan sinulle sen. Sanoi tuolloin ensin ei saanut,ja touhutipan ”puristaessaan” myönsikin että tuli. Minusta taas ns.touhutippa kuuluu vain ennen laukeamiseen ei sen jälkeen. Hän väitti että hänellä se on toisinpäin että on lauennut siitä tietää.
Mielipiteitä kiitos olisin tyytyväinen.
No siihen ei kukaan voi vastata että tuliko miehesi vai ei. Mutta kyllä, on yllättävän yleistä, että pakkosuoriutuminen saattaa aiheuttaa paineita miehille. Meillä monen päivän jyystäminen "koska ovulaatio", aiheutti kyllä aina jossain vaiheessa stopin miehelle. Ei pystynyt, kun tiesi että oli pakko just nyt. Toki oltiin saatu onnistumisia yleensä päivä tai kaks aiemmin, et silleen ei mennyt hukkaan ne kierrot.
 
Jos tässä nyt tärppäisi kun se ovulaatiotesti oli siis plussalla kokonaisen vuorokauden viime torstaina (kp 14),mutta ongelmana on että mieheni ei nyt sitten pystynytkään. Tarkoitan sitä että ei saanut sanojensa mukaan orgasmia(minä luulin että tuli koska ”tunsin” kuitenkin jotain tulevan häneltä).
Onko teillä kellään tuttua että mies kokee kuulemma niin suuria paineita ettei pysty laukeaa? Kertoi että se häiritsee kun nyt tietää että on ovulaatio. Ei pysty saamaan orgasmia. Nämä on henk.koht.asioita jotka minulle uusia(en ole ennen kokenut vastaavaa aiemmissa suhteissa). Miehellä kyllä ikääkin enemmän,nyt 49v. Voi johtua useasta seikasta. Hän itse sanoi ettei tiedä mistä johtuu. Nyt siis tämäkin ongelma vielä!!! Eli nyt on täysin arpapeliä laukesiko vai ei. Sitten kun huomasin että valuu jotain sen jälkeen ja siellä oli sitä selvästi(tunsin tietty!) niin hän sanoi että taisi saada mutta ei itse huomannut mitään. Hmmmm? Koska sai ns.touhutipan tulemaan seksin jälkeen. Sanoi että on merkki laukeamisesta hänellä.
Kysyin asiaa vielä päiviä myöhemmin niin sanoikin,että en saanut ja sanoinhan sinulle sen. Sanoi tuolloin ensin ei saanut,ja touhutipan ”puristaessaan” myönsikin että tuli. Minusta taas ns.touhutippa kuuluu vain ennen laukeamiseen ei sen jälkeen. Hän väitti että hänellä se on toisinpäin että on lauennut siitä tietää.
Mielipiteitä kiitos olisin tyytyväinen.



Kyllä tuo on todellakin mahdollista että miehellä on niin suuret paineet ettei pysty saamaan orgasmia.
Mies voi laueta, mutta ei saada orgasmia, ja toistepäin. Eli on voinut oikeasti käydä niin.

Ja touhutippoja voi siis tulla jo esileikin aikana, ja ne ei välttämättä sisällä siittiöitä
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top