Eikös siulla oo tyyliin kp 16 tai jotain?View attachment 104926
Tein nyt PC lyhyellä pidätyksellä myös äsken,vaikka onkin mun inhokkitestini. Mutta kun halvalla saa…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eikös siulla oo tyyliin kp 16 tai jotain?View attachment 104926
Tein nyt PC lyhyellä pidätyksellä myös äsken,vaikka onkin mun inhokkitestini. Mutta kun halvalla saa…
Mistäs sen tiesit? Muistat todella hyvinEikös siulla oo tyyliin kp 16 tai jotain?
On vain hyvä muisti. :-)Mistäs sen tiesit? Muistat todella hyvin
Piti olla ovulaatioaika,ei muutakun ovulaatiotestit todella tummina ja siksi halusin testailla,koska kaikenlisäksi ei ole ovulaatio-kipuja eikä limoja eikä niitä mulle joka kuukausittaisia oviksen aikaisia seksihimoja. Todella outoa. Ja nyt siis piti olla ovulaatio. Sain kuitenkin haamuja ja nyt ajattelin että JOS olis raskaus voisi alkaa näkyy. Jos olisi rahaa hakisin heti digitestin.
Mistäs sen tiesit? Muistat todella hyvin
Piti olla ovulaatioaika,ei muutakun ovulaatiotestit todella tummina ja siksi halusin testailla,koska kaikenlisäksi ei ole ovulaatio-kipuja eikä limoja eikä niitä mulle joka kuukausittaisia oviksen aikaisia seksihimoja. Todella outoa. Ja nyt siis piti olla ovulaatio. Sain kuitenkin haamuja ja nyt ajattelin että JOS olis raskaus voisi alkaa näkyy. Jos olisi rahaa hakisin heti digitestin.
Oisit saanu nuilla monien kymmenien liuska testien hinnalla aika monta digitestiä eikä niitä tarvisi arpoa
https://aijaa.com/suFQa8
Mitä sanotte, onko tämä nega vai haamujen esiäiti?
https://aijaa.com/suFQa8
Negalle näyttäähttps://aijaa.com/suFQa8
Dpo 12 onko plussa vai todella haalea mahd. kemiallinen raskaus?
En testiä tunne, mutta ei tuo mielestäni mitenkään hirveän haalea ole noille päiville! Plussa siis.
Onnea!
Testi on kai ihan perus liuskatesti, ei mikään ”herkkä” tai aikainen testi.
Tässä vertailuna testit siis eilen dpo 12 ilta (ylempi) ja alla dpo 13 aamu, välillä tasan 12 h. Onko toinen testi teistä jo hieman tummempi?
Testi on kai ihan perus liuskatesti, ei mikään ”herkkä” tai aikainen testi.
Tässä vertailuna testit siis eilen dpo 12 ilta (ylempi) ja alla dpo 13 aamu, välillä tasan 12 h. Onko toinen testi teistä jo hieman tummempi?
Näkyy mutta en tiedä onko väriä. Nääkin kun alkanut näyttää viivanpaikkaa. Jospa vahvistuisi.Illalla otettu PC testi. Näenkö omia vai onko haamu? Dpo 10
Illalla otettu PC testi. Näenkö omia vai onko haamu? Dpo 10
Näkyy mutta en tiedä onko väriä. Nääkin kun alkanut näyttää viivanpaikkaa. Jospa vahvistuisi.
No siihen ei kukaan voi vastata että tuliko miehesi vai ei. Mutta kyllä, on yllättävän yleistä, että pakkosuoriutuminen saattaa aiheuttaa paineita miehille. Meillä monen päivän jyystäminen "koska ovulaatio", aiheutti kyllä aina jossain vaiheessa stopin miehelle. Ei pystynyt, kun tiesi että oli pakko just nyt. Toki oltiin saatu onnistumisia yleensä päivä tai kaks aiemmin, et silleen ei mennyt hukkaan ne kierrot.Jos tässä nyt tärppäisi kun se ovulaatiotesti oli siis plussalla kokonaisen vuorokauden viime torstaina (kp 14),mutta ongelmana on että mieheni ei nyt sitten pystynytkään. Tarkoitan sitä että ei saanut sanojensa mukaan orgasmia(minä luulin että tuli koska ”tunsin” kuitenkin jotain tulevan häneltä).
Onko teillä kellään tuttua että mies kokee kuulemma niin suuria paineita ettei pysty laukeaa? Kertoi että se häiritsee kun nyt tietää että on ovulaatio. Ei pysty saamaan orgasmia. Nämä on henk.koht.asioita jotka minulle uusia(en ole ennen kokenut vastaavaa aiemmissa suhteissa). Miehellä kyllä ikääkin enemmän,nyt 49v. Voi johtua useasta seikasta. Hän itse sanoi ettei tiedä mistä johtuu. Nyt siis tämäkin ongelma vielä!!! Eli nyt on täysin arpapeliä laukesiko vai ei. Sitten kun huomasin että valuu jotain sen jälkeen ja siellä oli sitä selvästi(tunsin tietty!) niin hän sanoi että taisi saada mutta ei itse huomannut mitään. Hmmmm? Koska sai ns.touhutipan tulemaan seksin jälkeen. Sanoi että on merkki laukeamisesta hänellä.
Kysyin asiaa vielä päiviä myöhemmin niin sanoikin,että en saanut ja sanoinhan sinulle sen. Sanoi tuolloin ensin ei saanut,ja touhutipan ”puristaessaan” myönsikin että tuli. Minusta taas ns.touhutippa kuuluu vain ennen laukeamiseen ei sen jälkeen. Hän väitti että hänellä se on toisinpäin että on lauennut siitä tietää.
Mielipiteitä kiitos olisin tyytyväinen.
Jos tässä nyt tärppäisi kun se ovulaatiotesti oli siis plussalla kokonaisen vuorokauden viime torstaina (kp 14),mutta ongelmana on että mieheni ei nyt sitten pystynytkään. Tarkoitan sitä että ei saanut sanojensa mukaan orgasmia(minä luulin että tuli koska ”tunsin” kuitenkin jotain tulevan häneltä).
Onko teillä kellään tuttua että mies kokee kuulemma niin suuria paineita ettei pysty laukeaa? Kertoi että se häiritsee kun nyt tietää että on ovulaatio. Ei pysty saamaan orgasmia. Nämä on henk.koht.asioita jotka minulle uusia(en ole ennen kokenut vastaavaa aiemmissa suhteissa). Miehellä kyllä ikääkin enemmän,nyt 49v. Voi johtua useasta seikasta. Hän itse sanoi ettei tiedä mistä johtuu. Nyt siis tämäkin ongelma vielä!!! Eli nyt on täysin arpapeliä laukesiko vai ei. Sitten kun huomasin että valuu jotain sen jälkeen ja siellä oli sitä selvästi(tunsin tietty!) niin hän sanoi että taisi saada mutta ei itse huomannut mitään. Hmmmm? Koska sai ns.touhutipan tulemaan seksin jälkeen. Sanoi että on merkki laukeamisesta hänellä.
Kysyin asiaa vielä päiviä myöhemmin niin sanoikin,että en saanut ja sanoinhan sinulle sen. Sanoi tuolloin ensin ei saanut,ja touhutipan ”puristaessaan” myönsikin että tuli. Minusta taas ns.touhutippa kuuluu vain ennen laukeamiseen ei sen jälkeen. Hän väitti että hänellä se on toisinpäin että on lauennut siitä tietää.
Mielipiteitä kiitos olisin tyytyväinen.