Kyfi4590120
Silmät suurina ihmettelijä
Teitkö emilia1983 digiä vielä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnea Aivan upeat viivat !!Jaan nyt tännekkin mun Apteq testin, jonka tein dpo16, kp31/27-28. (20.6)
Nää viivat tuli ihan samantien tummina, kun oli sen annetun ajan uittanu kupissa. Olis varmasti näkyny tää raskaus jo aikaisemminkin, jos olisin testannut , mutta pelotti jos tuleekin nega ja virallinen testipäivä on mulle kammotus
Jaan nyt tännekkin mun Apteq testin, jonka tein dpo16, kp31/27-28. (20.6)
Nää viivat tuli ihan samantien tummina, kun oli sen annetun ajan uittanu kupissa. Olis varmasti näkyny tää raskaus jo aikaisemminkin, jos olisin testannut , mutta pelotti jos tuleekin nega ja virallinen testipäivä on mulle kammotus
Minä täällä taas huutelenNäkyykö näissä yhdessäkään teidän mielestä mitään?
Kysyisin myös että onko täällä porukkaa joka ottanut koronarokotteen, onko vaikuttanut kiertoon jollain lailla?
Missä järjestyksessä nää testit on?
Haalea viiva näkyy alimmassa pregcheckissä.
Minä täällä taas huutelenNäkyykö näissä yhdessäkään teidän mielestä mitään?
Kysyisin myös että onko täällä porukkaa joka ottanut koronarokotteen, onko vaikuttanut kiertoon jollain lailla?
Apua näkyykö tässä testissä mitään?? Sama testi mutta toisessa vaan avasin sen..
Teen aamupissasta vielä uuden testin..
Ja oli siis tollanen rfsu herkkä mut eiks noi voi näyttää vääriä plussia?
Näkyy mutta voi olla se tuolle testille ominainen turha viiva mikä ei siis ole plussa. Mä saan jokaiseen testiin melkein aina tuon. (Ja tuolla olen vain kerran plussannut; kesäkuussa-20),eli ei osaa sanoa vielä onko tuo plussa vai ei. Kannattaa testata joo huomenna aamulla samalla testillä. Toivotaan että olisi plussa!:angelic:Apua näkyykö tässä testissä mitään?? Sama testi mutta toisessa vaan avasin sen..
Teen aamupissasta vielä uuden testin..
Ja oli siis tollanen rfsu herkkä mut eiks noi voi näyttää vääriä plussia?
Voihan se olla haamunenkin, vaikea sanoa näkemättä testiä :angelic: toivottavasti vahvistuu!Tein eilen dpo8 herkän testin joka oli nega.
Tänään dpo9 ja tein saman testin ja sain haalean viivan
Voiko olla haamunen vai vaan viivanpaikka?
Heippahei! Kaipailen malttamattomana kokemuksia Raskauskeijun 25 liuskoista, voiko ne näyttää näin hävyttömän viivanpaikan? Menkkojen pitäisi alkaa parin päivän sisällä.
Tilasin noita läjän ja tokihan aloitin testailun noin 5-6 dpo, koska aiemmat raskaudet näkyneet tosi ajoissa. Yllättäen näkyi tommonen selkeä viiva tyyliin heti kun kiinnittyminen olis ollut mahdollista, sitten välillä jotain vähän, välillä puhdasta negaa. Tänään aamulla testin kuivuttua ohut, liki huomaamaton viiva mutta viiva kuitenkin. Myöhemmin sitten n. 1,5 h pidätyksellä tuo kuvassa oleva.
Pahoin nyt pelkään vaan viivanpaikkoja, mutta olisko näistä testeistä kokemuksia?
Noita tullut jonkin verran tehtyä, myös niitä herkempiä, ja mulla ei ole koskaan tullut muulloin mitäön näkyviin kuin silloin kun olen ollut raskaana (3 raskautta ja monen monta kiertoa testattuna ei raskautta). Mutta tämä vain oma kokemus.
Mikä dpo nyt siis meneillään?
Toivotaan, että siellä olisi tuo ihan sitä itseään ja lähtisi nyt viiva vahvistumaan!
Heippahei! Kaipailen malttamattomana kokemuksia Raskauskeijun 25 liuskoista, voiko ne näyttää näin hävyttömän viivanpaikan? Menkkojen pitäisi alkaa parin päivän sisällä.
Tilasin noita läjän ja tokihan aloitin testailun noin 5-6 dpo, koska aiemmat raskaudet näkyneet tosi ajoissa. Yllättäen näkyi tommonen selkeä viiva tyyliin heti kun kiinnittyminen olis ollut mahdollista, sitten välillä jotain vähän, välillä puhdasta negaa. Tänään aamulla testin kuivuttua ohut, liki huomaamaton viiva mutta viiva kuitenkin. Myöhemmin sitten n. 1,5 h pidätyksellä tuo kuvassa oleva.
Pahoin nyt pelkään vaan viivanpaikkoja, mutta olisko näistä testeistä kokemuksia?
Onko kenelläkään kokemuksia, että antaako apteekin oma raskaustesti viivan paikkaa..?
https://aijaa.com/59wazK
Nyt dpo 11