Plussa vai ei?

Status
Not open for further replies.
Cb digit ovat kyllä hyviä. Antavat selvän tuloksen ja ei tarvitse arpoa.
Ovat kyllä hintaviakin. :shifty:

Onko olemassa hyvää viivatestiä mikä ei antaisi turhia viivanpaikkoja?

Itse liputan nyt Apteq-testin puolesta. Se kun on sitten ainoa laatuaan jossa ei turhaa viivaa näy. Eilen ostin 2 kpl/ pkt,(8€ eli ei kallis) ja siispä äsken tein sen. Testiaika siinä on vain 5 min. Siihen mennessä se testi-ikkuna ei kyllä ollut valkoinen vaan punertava. Mutta sen verran tsekkasin tarkkaan etten itse havainnut kyllä toista viivaa. Tähän mennessä kuitenkin on haamuillut PC,Rfsu-puikko ja One Step-liuskat 25mIu. Tuo testi ”tiputtaa” aina,todellisuuteen. Eli suosittelen jos haluat testin jossa ei tule turhia viivanpaikkoja.
B3FC39A2-E176-480C-B96A-0DE9A0BC1294.jpeg
 
Muokattu viimeksi:
Itse liputan nyt Apteq-testin puolesta. Se kun on sitten ainoa laatuaan jossa ei turhaa viivaa näy. Eilen ostin 2 kpl/ pkt,(8€ eli ei kallis) ja siispä äsken tein sen. Testiaika siinä on vain 5 min. Siihen mennessä se testi-ikkuna ei kyllä ollut valkoinen vaan punertava. Mutta sen verran tsekkasin tarkkaan etten itse havainnut kyllä toista viivaa. Tähän mennessä kuitenkin on haamuillut PC,Rfsu-puikko ja One Step-liuskat 25mIu. Tuo testi ”tiputtaa” aina,todellisuuteen. Eli suosittelen jos haluat testin jossa ei tule turhia viivanpaikkoja.
View attachment 104342
Tämä on hyvä testi minunkin mielestä :)
 
Itse liputan nyt Apteq-testin puolesta. Se kun on sitten ainoa laatuaan jossa ei turhaa viivaa näy. Eilen ostin 2 kpl/ pkt,(8€ eli ei kallis) ja siispä äsken tein sen. Testiaika siinä on vain 5 min. Siihen mennessä se testi-ikkuna ei kyllä ollut valkoinen vaan punertava. Mutta sen verran tsekkasin tarkkaan etten itse havainnut kyllä toista viivaa. Tähän mennessä kuitenkin on haamuillut PC,Rfsu-puikko ja One Step-liuskat 25mIu. Tuo testi ”tiputtaa” aina,todellisuuteen. Eli suosittelen jos haluat testin jossa ei tule turhia viivanpaikkoja.
View attachment 104342

Edit. Voi ei,huomasin nyt etten lukenut ohjeita oikein, olisi pitänyt kastaa vain puolet testipäästä eikä koko testipäätä. No en tiedä vaikuttaisiko se tulokseen.
 
Noniin nyt se joko tuli tai tulee ja menee… IIIIK! Oon ihan shokissa…
64B18B5E-A2B8-490E-AD5C-176A52304B83.jpeg
Tässähän on nyt se juttu että mulla SAATTOI olla ovulaatio jo kp 9-10,ja toinen kp 16 oulaatiokipujen perusteella (ei ovulaatiotestejä ollut niin en voinut sillä tsekata sitä). Sain 0+ kp 8. Nyt on KP 22. Ostin noita testejä 3 pkt,ja niitä huonoja Testaa Varhain puikkoja 3 kpl. Vaisto sanoi että osta. Ja tee päiväpissasta koska se on mulla vahvempaa kuin aamupissa(se oli aamulla todella haaleaa). Eli sain ton plussan nyt mutta pelkään että näen harhoja. Apua auttakaa!!!:confused::shy:
 
Muokattu viimeksi:
Emilia, kyllä mää nään tuossa selvän alkavan plussan! :Heartpink

Tämä oli todella typerä idea, mutta uteliaisuuttani avasin Clearblue Digitalin. Siellä vissiin kuuluu olla ihan selkeä viivanpaikka, missä on vähän väriäkin? Vaikka kyllähän se testi olisi ilmoittanut jos siinä jotakin olisi, mutta tein sen varmaan liian aikaisin ja mutkun mutkun... :whacky011
 

Liitteet

  • IMG_20210705_194732_HDR.jpg
    IMG_20210705_194732_HDR.jpg
    3.2 MB · Katsottu: 161
Emilia, kyllä mää nään tuossa selvän alkavan plussan! :Heartpink

Tämä oli todella typerä idea, mutta uteliaisuuttani avasin Clearblue Digitalin. Siellä vissiin kuuluu olla ihan selkeä viivanpaikka, missä on vähän väriäkin? Vaikka kyllähän se testi olisi ilmoittanut jos siinä jotakin olisi, mutta tein sen varmaan liian aikaisin ja mutkun mutkun... :whacky011

Digi testeissä aina nuo viivat joten ne ei kerro mitään.
 
FFFE05E5-9C4B-4463-9046-069F772BEF7D.jpeg
Huomenta! En voi uskoa tätä todeksi. Sain kun sainkin punaisen viivan joka oli ihan selkeä. Eilisestä aamupissasta otettuun selventynyt ja tummentunut…Nyt kp 24.
EE5DBF15-99AD-4AD9-93F8-D0F5EEAF168B.jpeg
 
View attachment 104456
Huomenta! En voi uskoa tätä todeksi. Sain kun sainkin punaisen viivan joka oli ihan selkeä. Eilisestä aamupissasta otettuun selventynyt ja tummentunut…Nyt kp 24.
View attachment 104457
Oisko nyt aika varmistaa digillä, kun on noin vahvoja viivoja jo? Kp24 varmaan kyllä jo digillä näkyisi. :) Miltäs muiden testien viivat näyttää? Toivottavasti on odotettu lopputulos!
 
Toi plussaa tarkoittava viivan kuva on otettu seuraavana päivänä.
Selkee ero tohon ylempään viivanpaikkaa (joka oli harmaa). Tossa haaleassa plussassa oli selkeesti väriä ja tuli heti, se viivanpaikka Testiajan jälkeen vasta.

Tässä testiajalla ja avattuna se dpo 9 haamu js saman päivän rfsun herkkä.

View attachment 96752

No nii löysin NewMoon sinun viime marraskuussa lataamasi kuvan jossa on Predictor ja Rfsu herkkä-testit dpo9 ja aidot plussat tuossa alemmissa kuvissa,joten melko lailla vastaisi tuota minun tämän aamun tulosta samalla RFSU herkällä... Ylempänä oli siis viivanpaikka jossa harmaa viiva Predictorilla. Saattaisi siis olla raskaus jos jatkuu niin siitä viime viikon maanantaista alkanut(kp16) jolloin oli oviskivutkin.
 
Laitoin tänne 1.7. kuvaa kun digi näytti 1-2 ja halusin vielä varmistaa ja tein uuden digin 6.7. ja se näyttikin jo 3+. Silloin viikkoja 4+4. Onks normaalia että näyttää noin paljon? Ovis ollu kuitenki 20.6. vasta
 
Laitoin tänne 1.7. kuvaa kun digi näytti 1-2 ja halusin vielä varmistaa ja tein uuden digin 6.7. ja se näyttikin jo 3+. Silloin viikkoja 4+4. Onks normaalia että näyttää noin paljon? Ovis ollu kuitenki 20.6. vasta

Hormonitasot on aika yksilöllisiä joten eipä nuo numerot niin kiveen hakattuja ole. Muutama päivä sinne tai tänne, pääasia että lukemat nousee tai viivat vahvistuu :)
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top