Plussa vai ei?

Status
Not open for further replies.
Jaan nyt tännekkin mun Apteq testin, jonka tein dpo16, kp31/27-28. (20.6)
Nää viivat tuli ihan samantien tummina, kun oli sen annetun ajan uittanu kupissa. Olis varmasti näkyny tää raskaus jo aikaisemminkin, jos olisin testannut , mutta pelotti jos tuleekin nega ja virallinen testipäivä on mulle kammotus:oops:
 

Liitteet

  • 20210713_064115.jpg
    20210713_064115.jpg
    603.3 KB · Katsottu: 288
Jaan nyt tännekkin mun Apteq testin, jonka tein dpo16, kp31/27-28. (20.6)
Nää viivat tuli ihan samantien tummina, kun oli sen annetun ajan uittanu kupissa. Olis varmasti näkyny tää raskaus jo aikaisemminkin, jos olisin testannut , mutta pelotti jos tuleekin nega ja virallinen testipäivä on mulle kammotus:oops:
Onnea :smug: Aivan upeat viivat !!:Heartred
 
Jaan nyt tännekkin mun Apteq testin, jonka tein dpo16, kp31/27-28. (20.6)
Nää viivat tuli ihan samantien tummina, kun oli sen annetun ajan uittanu kupissa. Olis varmasti näkyny tää raskaus jo aikaisemminkin, jos olisin testannut , mutta pelotti jos tuleekin nega ja virallinen testipäivä on mulle kammotus:oops:

Onnittelut!
 
Minä täällä taas huutelen:hello:smiley-bounce013Näkyykö näissä yhdessäkään teidän mielestä mitään? o_O:happy:

Kysyisin myös että onko täällä porukkaa joka ottanut koronarokotteen, onko vaikuttanut kiertoon jollain lailla? :bored:
 

Liitteet

  • 20210713_122111.jpg
    20210713_122111.jpg
    203.3 KB · Katsottu: 263
Minä täällä taas huutelen:hello:smiley-bounce013Näkyykö näissä yhdessäkään teidän mielestä mitään? o_O:happy:

Kysyisin myös että onko täällä porukkaa joka ottanut koronarokotteen, onko vaikuttanut kiertoon jollain lailla? :bored:

Missä järjestyksessä nää testit on?
Haalea viiva näkyy alimmassa pregcheckissä.
 
Minä täällä taas huutelen:hello:smiley-bounce013Näkyykö näissä yhdessäkään teidän mielestä mitään? o_O:happy:

Kysyisin myös että onko täällä porukkaa joka ottanut koronarokotteen, onko vaikuttanut kiertoon jollain lailla? :bored:

Toka alimmassa näkyy joku häivähdys!

Sain 2.annoksen viime viikon tiistaina ja ovis myöhästyi muutama päivän (piti olla to ja olikin nyt ma) . En tiedä liittyykö nää mitenkään toisiinsa (viime kierto päättyi kemialliseen joten voi olla siitäkin tai sit vaan ihan satunnaisvaihtelua). Mutta musta on mielenkiintoinen ajatus jos keho osais tolleen ”suojella itseänsä” ja ottaa omatoimisesti ton parin päivän varoajan ennen ryhtymistä mihinkään :)
 
Apua näkyykö tässä testissä mitään?? Sama testi mutta toisessa vaan avasin sen..
Teen aamupissasta vielä uuden testin..
Ja oli siis tollanen rfsu herkkä mut eiks noi voi näyttää vääriä plussia?
 

Liitteet

  • 8FB170D2-1FE2-421D-B01A-605B485CA784.jpeg
    8FB170D2-1FE2-421D-B01A-605B485CA784.jpeg
    1.4 MB · Katsottu: 236
  • E3EAE9A3-64F4-4B37-96F9-F4C451F6AC73.jpeg
    E3EAE9A3-64F4-4B37-96F9-F4C451F6AC73.jpeg
    1.2 MB · Katsottu: 240
Apua näkyykö tässä testissä mitään?? Sama testi mutta toisessa vaan avasin sen..
Teen aamupissasta vielä uuden testin..
Ja oli siis tollanen rfsu herkkä mut eiks noi voi näyttää vääriä plussia?

Kyllä mä ainakin siinä jonkun haamusen nään!:)
 
Apua näkyykö tässä testissä mitään?? Sama testi mutta toisessa vaan avasin sen..
Teen aamupissasta vielä uuden testin..
Ja oli siis tollanen rfsu herkkä mut eiks noi voi näyttää vääriä plussia?
Näkyy mutta voi olla se tuolle testille ominainen turha viiva mikä ei siis ole plussa. Mä saan jokaiseen testiin melkein aina tuon. (Ja tuolla olen vain kerran plussannut; kesäkuussa-20),eli ei osaa sanoa vielä onko tuo plussa vai ei. Kannattaa testata joo huomenna aamulla samalla testillä. Toivotaan että olisi plussa!:angelic:
 
Muokattu viimeksi:
Tein eilen dpo8 herkän testin joka oli nega.
Tänään dpo9 ja tein saman testin ja sain haalean viivan
Voiko olla haamunen vai vaan viivanpaikka?
 
Tein eilen dpo8 herkän testin joka oli nega.
Tänään dpo9 ja tein saman testin ja sain haalean viivan
Voiko olla haamunen vai vaan viivanpaikka?
Voihan se olla haamunenkin, vaikea sanoa näkemättä testiä :angelic: toivottavasti vahvistuu!
 
Heippahei! Kaipailen malttamattomana kokemuksia Raskauskeijun 25 liuskoista, voiko ne näyttää näin hävyttömän viivanpaikan? Menkkojen pitäisi alkaa parin päivän sisällä.
Tilasin noita läjän ja tokihan aloitin testailun noin 5-6 dpo, koska aiemmat raskaudet näkyneet tosi ajoissa. Yllättäen näkyi tommonen selkeä viiva tyyliin heti kun kiinnittyminen olis ollut mahdollista, sitten välillä jotain vähän, välillä puhdasta negaa. Tänään aamulla testin kuivuttua ohut, liki huomaamaton viiva mutta viiva kuitenkin. Myöhemmin sitten n. 1,5 h pidätyksellä tuo kuvassa oleva.
Pahoin nyt pelkään vaan viivanpaikkoja, mutta olisko näistä testeistä kokemuksia?
 

Liitteet

  • 20210719_131718.jpg
    20210719_131718.jpg
    762.7 KB · Katsottu: 259
Heippahei! Kaipailen malttamattomana kokemuksia Raskauskeijun 25 liuskoista, voiko ne näyttää näin hävyttömän viivanpaikan? Menkkojen pitäisi alkaa parin päivän sisällä.
Tilasin noita läjän ja tokihan aloitin testailun noin 5-6 dpo, koska aiemmat raskaudet näkyneet tosi ajoissa. Yllättäen näkyi tommonen selkeä viiva tyyliin heti kun kiinnittyminen olis ollut mahdollista, sitten välillä jotain vähän, välillä puhdasta negaa. Tänään aamulla testin kuivuttua ohut, liki huomaamaton viiva mutta viiva kuitenkin. Myöhemmin sitten n. 1,5 h pidätyksellä tuo kuvassa oleva.
Pahoin nyt pelkään vaan viivanpaikkoja, mutta olisko näistä testeistä kokemuksia?

Noita tullut jonkin verran tehtyä, myös niitä herkempiä, ja mulla ei ole koskaan tullut muulloin mitäön näkyviin kuin silloin kun olen ollut raskaana (3 raskautta ja monen monta kiertoa testattuna ei raskautta). Mutta tämä vain oma kokemus.

Mikä dpo nyt siis meneillään?
Toivotaan, että siellä olisi tuo ihan sitä itseään ja lähtisi nyt viiva vahvistumaan!
 
Noita tullut jonkin verran tehtyä, myös niitä herkempiä, ja mulla ei ole koskaan tullut muulloin mitäön näkyviin kuin silloin kun olen ollut raskaana (3 raskautta ja monen monta kiertoa testattuna ei raskautta). Mutta tämä vain oma kokemus.

Mikä dpo nyt siis meneillään?
Toivotaan, että siellä olisi tuo ihan sitä itseään ja lähtisi nyt viiva vahvistumaan!

Nyt on varmaan dpo 12, en tikuttanut mutta oireet on mulla tosi selvät. Saas nähdä miten käy!
 
Heippahei! Kaipailen malttamattomana kokemuksia Raskauskeijun 25 liuskoista, voiko ne näyttää näin hävyttömän viivanpaikan? Menkkojen pitäisi alkaa parin päivän sisällä.
Tilasin noita läjän ja tokihan aloitin testailun noin 5-6 dpo, koska aiemmat raskaudet näkyneet tosi ajoissa. Yllättäen näkyi tommonen selkeä viiva tyyliin heti kun kiinnittyminen olis ollut mahdollista, sitten välillä jotain vähän, välillä puhdasta negaa. Tänään aamulla testin kuivuttua ohut, liki huomaamaton viiva mutta viiva kuitenkin. Myöhemmin sitten n. 1,5 h pidätyksellä tuo kuvassa oleva.
Pahoin nyt pelkään vaan viivanpaikkoja, mutta olisko näistä testeistä kokemuksia?

Mulla ei ainakaan näyttänyt mitään viivanpaikkoja ja sit kun oli tosi kyseessä, dpo 10 epäilin ensin viivanpaikkaa kun ei se näkynyt edes tänne ladatussa kuvassa. Tältä pohjalta voisin sanoa että tuo voi hyvinkin olla plussa, mutta kyllähän se ylihuomenna viimeistään selviää jos viiva on vahvistunut. :happy:
 
Heippahei! Kaipailen malttamattomana kokemuksia Raskauskeijun 25 liuskoista, voiko ne näyttää näin hävyttömän viivanpaikan? Menkkojen pitäisi alkaa parin päivän sisällä.
Tilasin noita läjän ja tokihan aloitin testailun noin 5-6 dpo, koska aiemmat raskaudet näkyneet tosi ajoissa. Yllättäen näkyi tommonen selkeä viiva tyyliin heti kun kiinnittyminen olis ollut mahdollista, sitten välillä jotain vähän, välillä puhdasta negaa. Tänään aamulla testin kuivuttua ohut, liki huomaamaton viiva mutta viiva kuitenkin. Myöhemmin sitten n. 1,5 h pidätyksellä tuo kuvassa oleva.
Pahoin nyt pelkään vaan viivanpaikkoja, mutta olisko näistä testeistä kokemuksia?

Tilasin näitä viime elokuussa 40 ja olen käyttänyt kaikki (heh). Yhteenkään en ole saanut viivanpaikkaa, vaan joka kerta jos jotain on näkynyt, se on muuttunut plussaksi :) Vaikuttaa siis hyvältä! :Heartpink
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top