View attachment 104249
Tälle näytti äsken. On vahvistunut?
On vahvistunut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
View attachment 104249
Tälle näytti äsken. On vahvistunut?
Emilia1983: mun mielestä näkyy viivaa, toivottavasti lähtee tummenee. Tee huomenna tai ylihuomenna uusi testi niin pitäisi olla jo enemmän väriä
Joo niin ajattelin tehdä mutta kovasti kiinnostaisi jo tänään testata. On yksi OneStep 25mIu jäljellä joka näyttää siis tuollaisen viivan. Hassumpi kyllä että saman sarjan herkkä eli 10mIu liuska ei näyttänyt oikein mitään. Olen lukenut että se ei olisi niin herkkä kuin pitäisi. Hain äsken lisää testejä kaappiin PC(joka ei mulla ole toiminut kunnolla eli viiva eritt.haalea aiemmin ollut),ja yhden huonon eli RFSU-puikkotestin.
Joo niin ajattelin. Laitan tilaukseen. Tosin menkkoihin on vielä noin 6-8 päivää. Petyn ja tipun korkealta jos taas ne alkaakin. Outoa on nyt se että ei tule sitä valkovuotoa kuten ennen. Eli on ”kuivaa”. Aina on ovulaatiosta menkkoihin tullut tosi runsaasti valkovuotoa. Nyt ei melkein lainkaan…kummaa.Kannattaa testata CB viikkonäytöllisellä. Mulla kun herkkä testi todella haaleeta plussaa, niin viikkonäytti jo tuloksen "raskaana 1-2".
Joo niin ajattelin. Laitan tilaukseen. Tosin menkkoihin on vielä noin 6-8 päivää. Petyn ja tipun korkealta jos taas ne alkaakin. Outoa on nyt se että ei tule sitä valkovuotoa kuten ennen. Eli on ”kuivaa”. Aina on ovulaatiosta menkkoihin tullut tosi runsaasti valkovuotoa. Nyt ei melkein lainkaan…kummaa.
Tässä äskeinen Rfsu-herkkä (ei aamupissasta). Ei erota melkeinpä ollenkaan mitään. Harmi kun eilen näkyi todella hyvin One Stepissä iltapv pissasta.
Cb digit ovat kyllä hyviä. Antavat selvän tuloksen ja tarvitse arpoa.
Ovat kyllä hintaviakin.
Onko olemassa hyvää viivatestiä mikä ei antaisi turhia viivanpaikkoja?
Joo niin ajattelin. Laitan tilaukseen. Tosin menkkoihin on vielä noin 6-8 päivää. Petyn ja tipun korkealta jos taas ne alkaakin. Outoa on nyt se että ei tule sitä valkovuotoa kuten ennen. Eli on ”kuivaa”. Aina on ovulaatiosta menkkoihin tullut tosi runsaasti valkovuotoa. Nyt ei melkein lainkaan…kummaa.
Tässä äskeinen Rfsu-herkkä (ei aamupissasta). Ei erota melkeinpä ollenkaan mitään. Harmi kun eilen näkyi todella hyvin One Stepissä iltapv pissasta.
En ole aikaisemmin saanut RFSU testeillä viivan paikkoja vaikka kuinka niitä olisi toiveikkaana pyöritellyt eri valoissa. Mutta eilen tuli!
Siitä kyllä näkee, että ei ole plussa vaan on pelkkä viivanpaikka.
Silti pisti ärsyttämään tuommoiset hämmentävät epäselvät viivat.
Nousi kyllä semmoin tatti otsaan, ettei se ole vieläkään lähtenyt pois.
Ja tänään tein uuden niin siinä on joku jäätävä lommo. Väri ei sen takia lähtenyt edes kunnolla leviämään.
mutta tähän ei sentään tullut viivanpaikaa.
En aio ostaa noita enää ikinä! :banghead:
Jos sitä vaan malttaisi aina odottaa eikä testaisi liian aikaisin. Voisi rahat sitten sijoittaa pelkästään digeihin.
Eikös nämä ole niitä herkkiä testejä? Nämä kyllä antaa tosi paljon todella räikeitä haamuja :banghead:
Joo just niitä!
Meidän kaupasta ei muuta saakkaan kuin noita.
Sillä vähän kyselin suostiuksia jos tilaisin jostain muualta joitain muita. Tai ehkä tilaan vaan suosiolla digejä varuiksi kaappiin. Kai ne jonkin aikaa säilyy. :)
Mä sain sofin testehin viivanpaikat näkyviin. Pc:n testin tein viimme kuussa ja siihen ei ainakaan tullut viivanpaikkaa näkyviin, ja ne on ennenkin ollut mun mielestä parhaimpia testejä, näyttää plussaakin jo aikaisin. Raskauskeijulta tilasin one step 25mlu liuskoja ja niihin tulee viivan paikat esiin.
Digi testeistä tulee halvemmaksi ne missä ei ole viikko näyttöä vaan ilmoittaa "pregnant" tai "not pregnant" :) mun mielestä turha se viikko näytöllinen, ellei sitten ole epäselvää onko raskaus ihan alussa vai jo vähän pidemmällä
Mä olen aina lähettänyt sinne asiakaspalautteen kun on ollut tuollaisia sekundalaatuisia testejä. Ja usko pois on tullut useammin kuin muutaman kerran vastaan juuri noissa puikoissa. Liimaisia läikkiä joihin ei virtsa imeydy ja myös lommoisia testi-ikkunoita, joten testin lukeminen ollut mahdotonta siten kuin ohjeessa. Laita sinne asiakaspalvelun sähköpostiin palautteesi,saat ilmaiseksi vastaavia tai haluamiasi tuotteita…En ole aikaisemmin saanut RFSU testeillä viivan paikkoja vaikka kuinka niitä olisi toiveikkaana pyöritellyt eri valoissa. Mutta eilen tuli!
Siitä kyllä näkee, että ei ole plussa vaan on pelkkä viivanpaikka.
Silti pisti ärsyttämään tuommoiset hämmentävät epäselvät viivat.
Nousi kyllä semmoin tatti otsaan, ettei se ole vieläkään lähtenyt pois.
Ja tänään tein uuden niin siinä on joku jäätävä lommo. Väri ei sen takia lähtenyt edes kunnolla leviämään.
mutta tähän ei sentään tullut viivanpaikaa.
En aio ostaa noita enää ikinä! :banghead:
Jos sitä vaan malttaisi aina odottaa eikä testaisi liian aikaisin. Voisi rahat sitten sijoittaa pelkästään digeihin.
Jos menkkoihin on vielä 6-8 päivää, niin tuskinpa testissä edes voi vielä näkyä mitään, ellei sinulla ole todella pitkä luteaalivaihe. Sanoisin, että aikaisintaan dpo9 voi näkyä jotain, eli jos on 14 päivän luteaalivaihe, se olisi 5 päivää ennen kuukautisia. Ja monilla ei tosiaan dpo9 näy vielä yhtään mitään, ja luteaalivaihekin voi olla tuota lyhempi... On muuten normaalia, että valkovuotoa ei juuri tule oviksesta menkkoihin.
Kyllä hätähousuna tein jo tänään. Samanlainen viiva tuli,One Step 25mIu. Tein sitten myös PC ja Rfsu-herkän. Niistä muualla(juttua siis).Emilia1983: mun mielestä näkyy viivaa, toivottavasti lähtee tummenee. Tee huomenna tai ylihuomenna uusi testi niin pitäisi olla jo enemmän väriä
Joo mielenkiintoista kyllä,mutta olen itse kokenut aina Pregcheckin huonona testinä. Mutta nyt monien kymmenien väärien positiivisten testien (RFSU liuska+puikko) jälkeen en aio enää ostaa niitä. Tänään aamulla hain 2 pakettia PC ja ensimmäisen kerran elämässäni(vaikka testejä ostanut 20v aikana varmasti useamman) ,se taitaa toimia kuten pitää! Nyt liuska muuttui testiajalla heti valkoiseksi eikä tausta ollut koko testiajan ”liian punainen”.
Ja ensimm.kerran elämässäni taisin jopa saada haamuviivan. Olipa vaikea saada kuvaan.
En siis tilaakaan vielä mitään digejä tai muuta, halvimmaksi tulee ostaa PC lähikaupasta…:) Ja jatkaa sillä.
Yritin vangita kuvaan tuota haamulaista(vaikeaa!) mutta jos jottai näkkyy:
View attachment 104301