Plussa vai ei?

Hei en tiedä oliko täällä ovulaatio testejä tutkailtu🤔 mutta nyt pitäisi olla ~dpo 6 🤭😅 Nämä aika vieraita itselle, mitä te sanoisitte että onko tämä nyt jotain suuntaa antava😅😁 Onnea kaikille plussanneille täällä🥰

Liitteet

• IMG_2852.jpeg
    IMG_2852.jpeg
    819.8 KB · Katsottu: 36
Muokattu viimeksi:
Hei en tiedä oliko täällä ovulaatio testejä tutkailtu🤔 mutta nyt pitäisi olla ~dpo 6 🤭😅 Nämä aika vieraita itselle, mitä te sanoisitte että onko tämä nyt jotain suuntaa antava😅😁 Onnea kaikille plussanneille täällä🥰
Itse en ole testaillut ovulaatiotesteillä niin, että olisi kokemusta miltä näyttää, jos on ollut raskaana. Mutta mitä olen muiden kokemuksia lukenut, niin ilmeisesti joillakin saattaa tulla positiivinen ovulaatiotestiin ennen raskaustestiä. 🤔 Ja ilmeisesti silloin se testiviiva on kontrolliviivaan verrattuna todella tumma! Ja toki olen lukenut myös niitä, että joku innostui, kun ovulaatio testi näytti positiivisen, mutta raskaustestit oli negatiivisia eikä ollut raskaana, vaan kuukautiset alkoi ajallaan. 😮‍💨 Summasummarum en uskalla itse tulkita näitä merkkaako raskautta vai ei, että en anna toisille turhaa innostusta! 🫣 Mutta, kun raskaustestejä alat tekemään, niin niitä haamulaisia tai plussia näen/tulkitsen mielellään ja toivon, että plussaa tuleekin! 🙏🩷

Luin tätä keskustelua ja päätin testata dpo11 parin tunnin pidätyksen päiväpissillä ovistestiä. Sen tuloksen takia myös uitin samaan raskaustestin. Näettekö tekin jotain? 🥹🥹
Selkeä plussa!

Luin tätä keskustelua ja päätin testata dpo11 parin tunnin pidätyksen päiväpissillä ovistestiä. Sen tuloksen takia myös uitin samaan raskaustestin. Näettekö tekin jotain? 🥹🥹
Näkyy! 😍 Varovaiset onnittelut, toivottavasti kyytiläinen pysyy mukana! 🤗🩷

Takaisin