Omaan silmään näkyy selvästi toinen viiva eli sanoisin haamuksi!Hui
Rfsun testi dpo 13, eikös tässä näy jotain?Haamu? Ainakin itsellä tää sama testi ollut aina aiemmin niin selkeä nega kuin olla ja voi.
View attachment 139982

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Omaan silmään näkyy selvästi toinen viiva eli sanoisin haamuksi!Hui
Rfsun testi dpo 13, eikös tässä näy jotain?Haamu? Ainakin itsellä tää sama testi ollut aina aiemmin niin selkeä nega kuin olla ja voi.
View attachment 139982
Ihanaa, että viivat vahvistuu!Nyt lopetan testailun vähäksi aikaa kun kaikki on vahvistunut. Ensi viikolla sitten seuraavan kerran.
Ihana nähdä sulla uusi plussa siellä! Toivottavasti kaikki menee nyt hyvinNyt lopetan testailun vähäksi aikaa kun kaikki on vahvistunut. Ensi viikolla sitten seuraavan kerran.
Itse en ole testaillut ovulaatiotesteillä niin, että olisi kokemusta miltä näyttää, jos on ollut raskaana. Mutta mitä olen muiden kokemuksia lukenut, niin ilmeisesti joillakin saattaa tulla positiivinen ovulaatiotestiin ennen raskaustestiä.Hei en tiedä oliko täällä ovulaatio testejä tutkailtumutta nyt pitäisi olla ~dpo 6
Nämä aika vieraita itselle, mitä te sanoisitte että onko tämä nyt jotain suuntaa antava
Onnea kaikille plussanneille täällä
![]()
Selkeä plussa!Luin tätä keskustelua ja päätin testata dpo11 parin tunnin pidätyksen päiväpissillä ovistestiä. Sen tuloksen takia myös uitin samaan raskaustestin. Näettekö tekin jotain?![]()
Selkee posi, vahvistumisia viivalleLuin tätä keskustelua ja päätin testata dpo11 parin tunnin pidätyksen päiväpissillä ovistestiä. Sen tuloksen takia myös uitin samaan raskaustestin. Näettekö tekin jotain?![]()
Näkyy!Luin tätä keskustelua ja päätin testata dpo11 parin tunnin pidätyksen päiväpissillä ovistestiä. Sen tuloksen takia myös uitin samaan raskaustestin. Näettekö tekin jotain?![]()
Joo, ei oo vielä plussa, mut ehkä illalla tai huomenna jo on!ovistesti… pitääkö vielä vahvistua? View attachment 140054
Ei kyllä mun silmään näy kun viivan paikat ei toki kokemustaApua. Samasta iltapäivän pissasta tehtyjä (rakossa n 4h). Ylempi one stepin herkkä liuska ja alla puikko samalta merkiltä.
Onko kokemuksia kuinka herkästi antaa viivanpaikkoja?
Kyllä minä tätä jo plussaksi uskaltaisin sanoaHätäisenä tein vielä parin tunnin pidätyksen jälkeen sen rsfun herkän testin.![]()
Siis tottakai on varauduttu.Kyllä minä tätä jo plussaksi uskaltaisin sanoaonko huomiselle aamulle testi? Luulisi silloin olevan jo selkeämpi.