Plussa vai ei?

Onko tää rfsu herkkäpuikko?😊 Vois olla haamujen haamu 🧐 Mutta siis itellä on sellanen kokemus näistä, että saan näihin aina jonkun viivanpaikan tms ja kerran oli niin selkeä ja tumma, että kaikki näki sen ja mut lähetettiin jo naistenpolille tutkimuksiin, ku oli kierukka sillon käytössä. Mutta en ollu raskaana.😅 Mutta toivottavasti sun viiva olisi haamu ja vahvistuisi tuosta tummemmaksi ja oikeaksi viivaksi! 😍
Joo kyllä se taitaa olla minunkin kohdalla näin. Aamulla sama selvästi nähtävä viivanpaikka mutta ei mitään sen enempää. Eiköhän tämäkin kierto taas ollut tässä.

Joo kyllä se taitaa olla minunkin kohdalla näin. Aamulla sama selvästi nähtävä viivanpaikka mutta ei mitään sen enempää. Eiköhän tämäkin kierto taas ollut tässä.
Voi höh 😔 Nuo testit on kyllä siitä ärsyttäviä, että ne antaa todella herkästi sitä viivanpaikkaa ja voi olla tummakin, vaikka ei olisi raskaana. Toki sitten toisilla se onkin lähtenyt vahvistumaan, mutta ei saisi tulla mitään liian selkeitä viivoja mitkä ei tarkoita raskautta, kun ehtii pian innostua 🥺 Toki jossain tilanteissa kuten itsellä nyt oli (eri testeillä siis) paljon hailuroita haamuja mitkä vahvistui alkuun hyvin, mutta ei kantaneet loppuun saakka vaan alkoi pikkuhiljaa kuitenki haalistua eli kemiallinenhan se oli. 😭
Tsemppiä sinne ja toivottavasti pian tärppäisi oikeasti! 🩷

Mua pidetään yhä jännityksessä 🥺 Nyt ois ovulaatiosta tarkalleen 15 vrk 4 h ja nyt siis dpo 15 ja kp 29. Ja ovulaation ajankohta on tarkka, koska saan jäätävät oviskivut ja viimeksikin heräsin niihin klo 4 maissa yöllä. Lisäksi oli kaikki ovismerkit ennen ovulaatiota ja sen jälkeen mulle tyypillisesti hyvin arat nännit. Ovulaation huomattuani menee se 13-14 päivää ja sitte tulee menkat eli ne on nyt vähintään päivän myöhässä.

Pidin taukoa testailusta kun oletin että menkat tulee mutta nyt kun ei tullutkaan niin testasin uudestaan, Pregcheckin testillä tällä kertaa. En tiedä, ehkä viivanpaikka.

Mikähän ois todennäköisin selitys sille että menkat myöhässä eikä kuitenkaan vieläkään näy mitään raskaustestissä? Jokin keskeytynyt raskautumisyrityskö? Ei ole pms-oireita, ei finnejä eikä turvota maha. Ainoastaan rinnat turvonneet, olivat aiemmin arat mutta nyt eivät sitäkään. Alavatsalla tuntunut muutamia päiviä painon tunnetta ikään kuin kohta alkais menkkajomotus mutta ei oo sellasta tullut. Dpo 13 ja 14 tuli vessapaperiin tosi pieniä määriä hyvin hailakkaa vaaleanpunertavaa limaa.

Kolme lasta jo on joten ihan vasta-alkajana en tässä ole 😁

IMG_20241218_082217~2.jpg

IMG_20241218_082600.jpg

Mua pidetään yhä jännityksessä 🥺 Nyt ois ovulaatiosta tarkalleen 15 vrk 4 h ja nyt siis dpo 15 ja kp 29. Ja ovulaation ajankohta on tarkka, koska saan jäätävät oviskivut ja viimeksikin heräsin niihin klo 4 maissa yöllä. Lisäksi oli kaikki ovismerkit ennen ovulaatiota ja sen jälkeen mulle tyypillisesti hyvin arat nännit. Ovulaation huomattuani menee se 13-14 päivää ja sitte tulee menkat eli ne on nyt vähintään päivän myöhässä.

Pidin taukoa testailusta kun oletin että menkat tulee mutta nyt kun ei tullutkaan niin testasin uudestaan, Pregcheckin testillä tällä kertaa. En tiedä, ehkä viivanpaikka.

Mikähän ois todennäköisin selitys sille että menkat myöhässä eikä kuitenkaan vieläkään näy mitään raskaustestissä? Jokin keskeytynyt raskautumisyrityskö? Ei ole pms-oireita, ei finnejä eikä turvota maha. Ainoastaan rinnat turvonneet, olivat aiemmin arat mutta nyt eivät sitäkään. Alavatsalla tuntunut muutamia päiviä painon tunnetta ikään kuin kohta alkais menkkajomotus mutta ei oo sellasta tullut. Dpo 13 ja 14 tuli vessapaperiin tosi pieniä määriä hyvin hailakkaa vaaleanpunertavaa limaa.

View attachment 139846

View attachment 139847
Minusta näissä näkyy kyllä haaleaa haamulaista. 🤔😍 Itse en ole koskaan saanut ajoissa plussaa, vaan esikoisestakin oli viikon myöhässä ennenkuin näkyi testissä mitään ja hitaasti vahvistunut viivat. On niin yksilöllistä se hgc nousu. Jos tämä olisi vain raskaustumisyritys, nii en usko että testit lähtisivät tummumaan tuosta ja vuoto alkaisi pian, joten nyt vaan uusia testejä seuraavina päivinä ja toivotaan parasta! 🙏😊

View attachment 139846

View attachment 139847
Olitko siis tässä kierrossa testannut vielä? Kuvasta vaikea sanoa, tos alareunassa on tumma kohta viivan paikkeilla, mikä hämää. Mut kyl siinä mahdollisesti muutenkin on jtn superhentoa erotettavissa. Livenähän sen viivan aina parhaiten näkee. 👀

Mut jos se nyt olis haalea posi, niin vaikee sanoo sit onko se haaleneva kemiallinen vai alkava raskaus. Jos ei oo aikasempia testejä tehty. Noi oireet lähipäiviltä vois sopia kyl kiinnittymiseen, et ehkä siel on ollu vähän hidas kaveri ja nyt vasta tarrannu kiinni. 🌈

Ja jos on ihan vaan nega, niin vaikka olis jämpti kierto, niin voi se silti yllättää ja heittää. 1pv myöhässä ei viel oo kauheen paljon. Toivottavasti tilanne selkenee pian ja mieluiten hyvällä tavalla 🌈

Minusta näissä näkyy kyllä haaleaa haamulaista. 🤔😍 Itse en ole koskaan saanut ajoissa plussaa, vaan esikoisestakin oli viikon myöhässä ennenkuin näkyi testissä mitään ja hitaasti vahvistunut viivat. On niin yksilöllistä se hgc nousu. Jos tämä olisi vain raskaustumisyritys, nii en usko että testit lähtisivät tummumaan tuosta ja vuoto alkaisi pian, joten nyt vaan uusia testejä seuraavina päivinä ja toivotaan parasta! 🙏😊
Okei, onpa mukava kuulla hyviä tarinoita siitä että plussa tullut myöhemmin, kiitos. Itsellä esikoisesta en koskaan tehnytkään testiä, kahdesta seuraavasta plussasin dpo 10 ja dpo 11 niin tämä on nyt outoa, tiedän milloin oli ovis, menkat on myöhässä mutta ei näy plussaakaan. Ei auta ku testata uudestaan jos ei ala vuotaa ennen sitä, onneksi menee jo rutiinilla 😁

Olitko siis tässä kierrossa testannut vielä? Kuvasta vaikea sanoa, tos alareunassa on tumma kohta viivan paikkeilla, mikä hämää. Mut kyl siinä mahdollisesti muutenkin on jtn superhentoa erotettavissa. Livenähän sen viivan aina parhaiten näkee. 👀

Mut jos se nyt olis haalea posi, niin vaikee sanoo sit onko se haaleneva kemiallinen vai alkava raskaus. Jos ei oo aikasempia testejä tehty. Noi oireet lähipäiviltä vois sopia kyl kiinnittymiseen, et ehkä siel on ollu vähän hidas kaveri ja nyt vasta tarrannu kiinni. 🌈

Ja jos on ihan vaan nega, niin vaikka olis jämpti kierto, niin voi se silti yllättää ja heittää. 1pv myöhässä ei viel oo kauheen paljon. Toivottavasti tilanne selkenee pian ja mieluiten hyvällä tavalla 🌈

Oon tehny mutta en oo saanut mitään selvää niihinkään. Luovutin dpo 12 ja lopetin testaamisen pariksi päiväksi.

Mulla ei oo tarkka kierto kierron pituuden suhteen mutta ovulaatiosta ei mee yli 14 päivää koskaan ennen ku on menkat. Yleensä dpo 14 muuttuu kp 1:ksi. Jos ei niin sitten ovis ollut illalla ja dpo 15 ei ainakaan enää tuu. Nyt ovis oli aamuyöstä eli periaatteessa vois olla jo dpo 16 myös eikä siltikään menkkoja. Jotain tässä on, ite ainakin luulen niin, joko raskaus ei oo lähtenyt alkua pidemmälle ja kohtaa vuotaa ku saavista kaataen tai sitte hormonitasot nousee hitaammin ja saan jossain vaiheessa plussan. No, en tiedä, saa nähä, tollasia epäilen ku on vaan outoa.

Laitan nyt tännekin, oon enemmänkin taustailija mutta nyt olis asiaa. 😄 Sain tällaisen Rfsun herkällä, oon 10 tai 11 dpo. En oo koskaan saanut näin vahvaa viivaa näin aikasin. Ihmetyttää onko ihan normaalia? Lämpöjä seuraan ja ovis on selkeästi tunnettavissa, joten en oikein voi pidemmälläkään olla. Viiva alkoi näkyyn jo ennen kuin 3 min oli täynnä. Kuvassa on sen 5 min kehittynyt.

Liitteet

• 20241218_100829.jpg
    20241218_100829.jpg
    715.1 KB · Katsottu: 42
Laitan nyt tännekin, oon enemmänkin taustailija mutta nyt olis asiaa. 😄 Sain tällaisen Rfsun herkällä, oon 10 tai 11 dpo. En oo koskaan saanut näin vahvaa viivaa näin aikasin. Ihmetyttää onko ihan normaalia? Lämpöjä seuraan ja ovis on selkeästi tunnettavissa, joten en oikein voi pidemmälläkään olla. Viiva alkoi näkyyn jo ennen kuin 3 min oli täynnä. Kuvassa on sen 5 min kehittynyt.
Onhan se aika vahva viiva jo noille päiville, mutta ei mitenkään tavattoman. Jos on ollut aikainen kiinnittyjä, et eka plussa olis näkynyt jo monta päivää sitten, niin hyvin voi nyt olla sit jo noin vahva. Ja toi rfsu on kyl ihan superherkkä, et muilla testeillä ei välttis tulis noin vahvaa viivaa. :smiling-eyes:

Varmistan vaan että onhan muidenkin silmiin puhdas negsu? Mulla tuntuu aina välillä silmät hallusinoivan jotakin. Luullakseni dpo10 ja RFSU:n perustesti.

Liitteet

• Screenshot_20241218-141726.png
    Screenshot_20241218-141726.png
    1,006.1 KB · Katsottu: 92
Varmistan vaan että onhan muidenkin silmiin puhdas negsu? Mulla tuntuu aina välillä silmät hallusinoivan jotakin. Luullakseni dpo10 ja RFSU:n perustesti.
Ei ainakaan mun silmään mitään näy. Toi kontrolliviiva kyl monesti jää kummittelemaan näkökenttään, et sit aina hetken näyttää et olis testiviivan kohdallakin jotain. 🥲

No niin, selvis mun tapaus... Alkoi vuoto. Ja tuli sellainen noin 4 cm hyytymäklöntti, hyh. Mulla ei yleensä tuu tollasia, oon aivan varma että yritti jotain mutta meni mönkään 😓
Voi kurjuus 😔 Hyvinki mahdollista, että oli tosiaan yritystä, mutta ei jatkunutkaan, kun tuli ihan hyytymää!🫤 Toivottavasti tärppäisi seuraavasta kierrosta! 🙏🩷

Jotain siinä on.
No nyt ainakin on jo väriäkin mukana! 😍 Mielestäni nää sun testit on nyt selkeästi kehittynyt tässä kolmen päivän aikana, että aika lupaavalta vaikuttaa. Mulla nää antaa valehaamuja, mutta ne on aina yhtä vahvoja, eivätkä voimistu tällä tavoin ajan kanssa.

Takaisin