Plussa vai ei?

Samalta näyttää tänäänkin.
Oletko millään muulla testillä testannut? Minustakin nämä viivat on kyllä tosiaan vahvistunut, että hyvinkin mahdollista, että on joku nyt kyydissä. 🤗🩷 Ja joka päivähän ei välttämättä vahvistu edes nuo viivat etenkin jos aloittaa testaamaan tosi varhain.

Testiajan ulkopuolella herkkä. Ja ei herkkä.
Miten sulla on aikaisemmissa raskauksissa vahvistunut alkuun viivat? Joillakinhan se on alkuun hitaampaa kuin toisilla. Kyl minusta näyttää tämän illan testi vahvemmalta kuin eilisen, vaikka isoa ero ei olekaan. Ja iltaisin muutenkin voi olla haaleammat testit, kun ei ole niin pitkää pidätystä. Toivotaan, että pian lähtisi kunnolla vahvistumaan ja tämä raskaus menisi maaliin saakka! 🌈

Täältä varmaan löytyy paljon ihmisiä joilla on minua enemmän kokemusta näistä testi asioista. Antaako nämä rfsun herkät testit tälläisiä viivanpaikkoja aina? (jos kuvassa ees näkyy)
Dpo on todella aikainen, vähän epävarma mutta voisi olla dpo9 paikkeilla tänään.

Liitteet

• IMG_1411.jpeg
    IMG_1411.jpeg
    3 MB · Katsottu: 143
Täältä varmaan löytyy paljon ihmisiä joilla on minua enemmän kokemusta näistä testi asioista. Antaako nämä rfsun herkät testit tälläisiä viivanpaikkoja aina? (jos kuvassa ees näkyy)
Dpo on todella aikainen, vähän epävarma mutta voisi olla dpo9 paikkeilla tänään.
Itellä antaa aina viivanpaikan ja siis tosi tummiakin saanut. 😬 Ja en ole siis ollut raskaana silloin, että olisi ollut esim kemiallinen. Mutta toki, jos on väriä testiviivassa voi olla haamulainen joka vahvistuu ajan kanssa🙏 ja nämähän ovat herkkiä eli voi ajoissa näyttää plussaa 🤗

Testiajan ulkopuolella herkkä. Ja ei herkkä.
No kyllähän näiden perusteella voi jo sanoa, että raskaana olet. Toivotaan kovasti, että pysyy mukana! 🥰

Mulla on sama kokemus kuin tipsillä, että antavat räikeitä viivanpaikkoja. Mutta noin aikaisella dpolla jatkahan testailua ja toivotaan, että lähtee sieltä tummumaan!

Mä taas en koskaan ole saanut näihin viivanpaikkoja ja oleeen moooonia monia negoja testannut. Jos olen haamun häivähdyksen saanut, niin olen ollut raskaana (verikokeillakin hcg todettu).

Miten sulla on aikaisemmissa raskauksissa vahvistunut alkuun viivat? Joillakinhan se on alkuun hitaampaa kuin toisilla. Kyl minusta näyttää tämän illan testi vahvemmalta kuin eilisen, vaikka isoa ero ei olekaan. Ja iltaisin muutenkin voi olla haaleammat testit, kun ei ole niin pitkää pidätystä. Toivotaan, että pian lähtisi kunnolla vahvistumaan ja tämä raskaus menisi maaliin saakka! 🌈
Ainakin kaksi edellistä kertaa oon testannut niin myöhään, että tullut heti kunnon viivat, joten en tiedä miten tää mulla on. Hitaasti on nyt vahvistunut, mutta vahvistunut kuitenkin.

Voi ettien että, täällä tärisen kun haavan lehti. Taustalla 6vuoden lapsettomuus, 4km ja 2 kemiallista. Kaks ivf kierrosta takana ja ensivuonna pienen tauon jälkeen piti viimeiselle ivf keikalla ilmoittautua. Voiko tää olla totta? Onko liian hailuviiva? Oon niin epöuskoinen, tää tuli täysin puun takaa.

1000084417.jpg

Voi ettien että, täällä tärisen kun haavan lehti. Taustalla 6vuoden lapsettomuus, 4km ja 2 kemiallista. Kaks ivf kierrosta takana ja ensivuonna pienen tauon jälkeen piti viimeiselle ivf keikalla ilmoittautua. Voiko tää olla totta? Onko liian hailuviiva? Oon niin epöuskoinen, tää tuli täysin puun takaa.

View attachment 139926
Tää on kyllä ihan selkeä plussa jo! 🤗 Vaikka on haalea, niin ei minusta enää mikään haamu, kun näkyy noin selkeästi toinen värillinen viiva! 😍 Ja onnea kovasti! 🩷 Toivottavasti kaikki menee hyvin ja raskaus etenee normaalisti! 😊

View attachment 139926
Selvä viiva! Ihana joululahja siellä 😍 kovasti onnea ja toivon koko sydämestäni, että nyt kaikki menee hyvin. Tsemppiä alun epävarmuuteen ♥️

View attachment 139926
Ihan selkeä positiivinen!🥰 Paljon onnea ja tsemppiä raskauteen ja ihanaa joulua!😍 Ihanaa joulua tietysti kaikille muillekin palstalaisille!🥰

Takaisin