Kyllähän tää vahvistuu ja selkeytyy kokoajanKyllä joutuu sittenkin jännittämään mitä tässä tapahtuu.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kyllähän tää vahvistuu ja selkeytyy kokoajanKyllä joutuu sittenkin jännittämään mitä tässä tapahtuu.
Oletko millään muulla testillä testannut? Minustakin nämä viivat on kyllä tosiaan vahvistunut, että hyvinkin mahdollista, että on joku nyt kyydissä.Samalta näyttää tänäänkin.
Molemmissahan noissa näkyyTestiajan ulkopuolella herkkä. Ja ei herkkä.
Miten sulla on aikaisemmissa raskauksissa vahvistunut alkuun viivat? Joillakinhan se on alkuun hitaampaa kuin toisilla. Kyl minusta näyttää tämän illan testi vahvemmalta kuin eilisen, vaikka isoa ero ei olekaan. Ja iltaisin muutenkin voi olla haaleammat testit, kun ei ole niin pitkää pidätystä. Toivotaan, että pian lähtisi kunnolla vahvistumaan ja tämä raskaus menisi maaliin saakka!Testiajan ulkopuolella herkkä. Ja ei herkkä.
Molemmissa näkyy ja tuo herkkä on tosi selkeä jo minusta, että olisi aikamoista, jos et olisi muka raskaana!Testiajan ulkopuolella herkkä. Ja ei herkkä.
Itellä antaa aina viivanpaikan ja siis tosi tummiakin saanut.Täältä varmaan löytyy paljon ihmisiä joilla on minua enemmän kokemusta näistä testi asioista. Antaako nämä rfsun herkät testit tälläisiä viivanpaikkoja aina? (jos kuvassa ees näkyy)
Dpo on todella aikainen, vähän epävarma mutta voisi olla dpo9 paikkeilla tänään.
No kyllähän näiden perusteella voi jo sanoa, että raskaana olet. Toivotaan kovasti, että pysyy mukana!Testiajan ulkopuolella herkkä. Ja ei herkkä.
Mulla on sama kokemus kuin tipsillä, että antavat räikeitä viivanpaikkoja. Mutta noin aikaisella dpolla jatkahan testailua ja toivotaan, että lähtee sieltä tummumaan!Täältä varmaan löytyy paljon ihmisiä joilla on minua enemmän kokemusta näistä testi asioista. Antaako nämä rfsun herkät testit tälläisiä viivanpaikkoja aina? (jos kuvassa ees näkyy)
Dpo on todella aikainen, vähän epävarma mutta voisi olla dpo9 paikkeilla tänään.
Täältä varmaan löytyy paljon ihmisiä joilla on minua enemmän kokemusta näistä testi asioista. Antaako nämä rfsun herkät testit tälläisiä viivanpaikkoja aina? (jos kuvassa ees näkyy)
Ainakin kaksi edellistä kertaa oon testannut niin myöhään, että tullut heti kunnon viivat, joten en tiedä miten tää mulla on. Hitaasti on nyt vahvistunut, mutta vahvistunut kuitenkin.Miten sulla on aikaisemmissa raskauksissa vahvistunut alkuun viivat? Joillakinhan se on alkuun hitaampaa kuin toisilla. Kyl minusta näyttää tämän illan testi vahvemmalta kuin eilisen, vaikka isoa ero ei olekaan. Ja iltaisin muutenkin voi olla haaleammat testit, kun ei ole niin pitkää pidätystä. Toivotaan, että pian lähtisi kunnolla vahvistumaan ja tämä raskaus menisi maaliin saakka!![]()
Tää on kyllä ihan selkeä plussa jo!Voi ettien että, täällä tärisen kun haavan lehti. Taustalla 6vuoden lapsettomuus, 4km ja 2 kemiallista. Kaks ivf kierrosta takana ja ensivuonna pienen tauon jälkeen piti viimeiselle ivf keikalla ilmoittautua. Voiko tää olla totta? Onko liian hailuviiva? Oon niin epöuskoinen, tää tuli täysin puun takaa.
View attachment 139926
Selvä viiva! Ihana joululahja sielläVoi ettien että, täällä tärisen kun haavan lehti. Taustalla 6vuoden lapsettomuus, 4km ja 2 kemiallista. Kaks ivf kierrosta takana ja ensivuonna pienen tauon jälkeen piti viimeiselle ivf keikalla ilmoittautua. Voiko tää olla totta? Onko liian hailuviiva? Oon niin epöuskoinen, tää tuli täysin puun takaa.
View attachment 139926
Ihan selkeä positiivinen!Voi ettien että, täällä tärisen kun haavan lehti. Taustalla 6vuoden lapsettomuus, 4km ja 2 kemiallista. Kaks ivf kierrosta takana ja ensivuonna pienen tauon jälkeen piti viimeiselle ivf keikalla ilmoittautua. Voiko tää olla totta? Onko liian hailuviiva? Oon niin epöuskoinen, tää tuli täysin puun takaa.
View attachment 139926